Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpdat wij niet vergeten

Opdat wij niet vergeten

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#1
bier zei:
seth zei:
kunnen we nog een "ter nagedachtenis" topic starten, voor de DF'ers die het niet gehaald hebben
Klik om te vergroten...

Is die er nog niet? Schandalig!
Klik om te vergroten...

Naar aanleiding van deze uitspraken in het inmiddels gesloten "Brave Bier" topic dit topic.

Drugs zijn heerlijk, een toevoeging aan het leven, een wondere wereld waar je veel kunt leren. Maar het heeft ook een keerzijde.
Bij onwetend, of onverantwoordelijk gebruik, draait de toevoeging om naar afbreuk en destructie van het leven.
Dus laten we hier topics posten waar dit aan de orde komt, zodat nieuwelingen zich zeker bewust zijn van de risico's, en ook de meer ervaren af en toe eens een wake-up call kunnen vinden..

2 die mij direct te binnen schieten:

Opname Nutsss!

Schokken in hoofd
---
Uitspraken bier
Zazzoo
Overdose code red (2cb)
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie was ook alweer die DF-er (des tijds vrij nieuw) die gestorven was door een farmaceutische drug? Aardig kerel..erg zonde van die overdosis.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien zeg ik iets heel raars maar bedoel je dit
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
kaasbaas zei:
Wie was ook alweer die DF-er (des tijds vrij nieuw) die gestorven was door een farmaceutische drug? Aardig kerel..erg zonde van die overdosis.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je zazzoo bedoelt, dat was inderdaad een aardige kerel. Erg spijtig.
Ik had hem een tijdje daarvoor nog gesproken, zeer positief over zijn leven en verslaving, dan kom je ineens op zo een topic uit. :(

Overdosis
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bestaat ED zijn zelfmoord topic eigenlijk nog?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Bestaat ED zijn zelfmoord topic eigenlijk nog?
Klik om te vergroten...
Toen was ik er nog niet volgens mij, daar ben ik wel benieuwd naar. :P

Bier haar uitspraken heb ik er even bijgezet.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Je slikt op 30 jarige leeftijd ELK weekend nog tussen de 5 en 8 pillen? God wat ben jij een domme gebruiker. Steeds als je denkt dat het niet gekker kan op dit forum, komt er weer iemand bij met een overtreffende trap...
Klik om te vergroten...

Don't you just love it?.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
Bestaat ED zijn zelfmoord topic eigenlijk nog?
Klik om te vergroten...

Ik weet vrij zeker van niet. Als je zoekt op posts van Doodkapje vind je rond 20 september 2007 allemaal berichten in andere topics die op de zogenaamde zelfmoord sloegen. Maar het topic zelf staat niet bij haar posts. Idem dito voor mijn eigen posts. Kon het topic ook niet terug vinden in de posts van ED.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Bestaat ED zijn zelfmoord topic eigenlijk nog?
Klik om te vergroten...


Hahaha, dat was pas een soap!
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
Ben ik de enige die dit topic een beetje kansloos vindt? :P
Klik om te vergroten...

Vast niet, ga je er mee kunnen leven denk je?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nathaniel zei:
W.F.L. zei:
Ben ik de enige die dit topic een beetje kansloos vindt? :P
Klik om te vergroten...

Vast niet, ga je er mee kunnen leven denk je?
Klik om te vergroten...

Als dat niet het geval is vergeet ik hem.
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb de verhalen in de OP even doorgelezen, maar wat een verschrikkelijk verhaal over de veels te jonge Wendy, ondanks het feit dat het allemaal heel indirect is kunnen dat soort dingen je toch behoorlijk raken.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Ben ik de enige die dit topic een beetje kansloos vindt? :P
Klik om te vergroten...
Bang er in de toekomst in de komen? :P
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
tog weer ff leuk om dat topic over bier nogmaals door te lezen
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Moker zei:
Exceptional Insight zei:
Bestaat ED zijn zelfmoord topic eigenlijk nog?
Klik om te vergroten...


Hahaha, dat was pas een soap!
Klik om te vergroten...

Wat een drama was dat zeg...
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben nou eigenlijk ook wel benieuwt naar dat zelfmoordtopic. Past kim hier trouwens niet tussen?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan me geen topic herinneren over Kim om hier te posten. For all we know leeft ze nu nog of vraagt ze geen geld voor bepaalde gunsten.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben ik de enige die dit topic een beetje kansloos vindt? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."