ik heb mijn ouders alles verteld wat ik voor n drugs heb geprobeerd, en we hebben vaak heeele lange gesprekken erover gehad,, natuurlijk vinden ze het geen prettig idee,, maar de meeste ouders zullen tog zoiets hebben van: achja expirimenteerfase(mischien beetje vroeg)(bij mij ook op 14 hoor
![:wink:]()
) maar dan niet verbieden ofzo,, want daar bereik je als ouder zijn helemaal niks mee,, je kind doet het tog!! en of je het nou wil geloven of niet,, verbieden veroorzaakt alleen maar stiekem gebruike en kids die niet durven te zeggen wat ze hebben gebruikt enzo,, als je er als ouder zijnde goed open over kunt praten ( met ook redelijk wat verstand van drugs/hebben ze dat niet, laat ze mooie tripreports lezen en laat ze uit je bol lezen ), laat ze de positieve kracht inzien van drugs!! ( ik weet dat veel ouders niet willen geloven dat drugs ook zn +punten heeft en positief op je kan werken ) daarom moet je ze prachtige tripreports laten lezen over ervaringen en leerervaringen van mensen onder invloed van psychedelica enzo,, vertel niet alleen dat die drugs zo leuk is, maar vertel ze ook wat het in je hersenen doet, en hoe het allemaal te werk gaat met verschillende stoffen,,.. veel ouders zullen een heel andere kijk hebben op drugs!!.. mijn vader zou nooit zeggen dat welke drugs dan ook goed is en je kan helpen enzo,, hij ziet alleen de negatieve dingen,, jammer dat hij alcohol daarintegen wel mooi vind
nou sorry hoor maar ik kan nog steeds niet begrijpen dat mensen alcohol verkiezen boven onze eigen natuur waar ''echt ervaringen'' uit te halen zijn,,
xtc heeft een positieve straling op mij losgelaten want ik ben in een (gelukkig kleine periode) behoorlijk doorgeflipt :P want ik liep erbij als een nazi
![:tearsofjoy:]()
whaha jaja gekke tijd hoor, maar mdma heeft haat voor wat dan ook op de wereld laten verdwijnen
![:grin:]()
zonder xtc stond ik nu mischien wel voor de spiegel met mn rechter hand omhoog zielig te doen ofzo
ouders die alleen de maatschappelijke vuistregels over drugs kennen zoals: drugs is slecht en maakt je gek en je kan er aan kapot gaat en als het begind met blowen zit je over 2 jaar aan de meth.. .blaa blaa blaa..
brief schrijven zou ik niet doen,, laat je ouders zien dat je egt serieus bent over je zaak en doe het als je ff goed met je ouders kan praten.. niet als ze druk bezig zijn ofzo,, en wat ook kan helpen,, de ouder die het meest (beetje redelijk over drugs denkt of zou kunnen denken) eerst vertellen en inlichten,, doe het wel gelijkt goed!! pak drugsforum erbij, en uit je bol, en alles over paddo`s van arno adelaars bijvoorbeeld, laat ze de zonnige kant checken
succes
(ik zou geen brief schrijven, dan heb je namenlijk niet de mogenlijkheid omze te overtuigen van positief drugsgebruik!)
als ze je niet willen geloven enzo,, laat dan zien dat je als je drugsgebruikt ook gewoon kunt funcioneren enzo en dat alleen deze samenleving het voor gebruikers moeilijker (wilt)(maken)
maakt.. do your best!!..
mijn moeder heeft sinds dit jaar voor het eerst een paar x mdma gedaan, en vind dit ook geen erge harddrugs als het met maten gebruikt word
![:wink:]()
(niet dat ze het goedkeurt of zo iets met mij zou doen) maar ze heeft iig geen uber verkeerde gedachtes meer over ''drugs'' ,.. naja wel over de beruchte verslavingsdrugs, zoals meth, hero, opiaten, enzovoorts.. en psychedelica vind ze mischien ook een eng iets( maar dan alleen omdat het haar eng lijkt dingen te zien die er niet zijn) (meeste mensen blijven denken dat je roze olifantjes ziet in een wereld vol met waanzin )
maargoed,, ik ben veel te lang aan het typen
![:wink:]()
ik stop ermee
veeel succes gozer
