zo simpel als het is: ben jij een mede nicotinejunk, ja of nee!
Ja stemmen als je vast rookt!
Nee stemmen als je bijvoorbeeld een gezelligheidroker bent..
#3
Ik rook niet ... Als m'n sigaret op is
#4
mwoah heel af en toe een peukie
#5
Alleen maar joints en dat steeds minder. Heb gisteren voor het eerst in anderhalf week uberhaupt weer 'ns wat trekjes gehad. De lol is er wel af voor me, geloof ik.
#6
al meer dan 10 jaar geen peuk meer aangeraakt.
nu mijn 3de dag zonder wiet ....
#7
Eerst deed ik alleen maar aan blowen maar na een periode veel geblowt te hebben werd ik toch wel een beetje nicotine verslaafd en toen begon de ellende dus...
#8
enkel af en toe wiet
#9
Ik rook geen nicotine meer, enkel pure joints of psychedelica in een pijpje.
#10
Al anderhalf jaar part-time roker zonder verslaafd te raken
#11
nee
vroeger paar keer geprobeerd maar stikte zowat
heel soms doe ik hash met een waterpijp en dan hoest ik mij kapot
nee dus
#12
Niks, nooit gedaan, wel geprobeerd, maar ik krijg niks lekker door m'n longen, en ik ben er eigenlijk wel blij om.
#13
3 jaar lang elke dag veel gerookt, maar ben net 1 week gestopt en ga vanaf nu nooit meer een sigaret aanraken, geef mij maar een jointje of lsd
#14
Nee,vies.
Behalve op xtc,dan wil ik wel
#15
Sinds ... 6 weken gestopt met roken.
#16
Nee
sinds vorige week vrijdag niet meer woei
#17
jaah ben een verstokte roker
#18
nee
#19
Geen roker,
daar heb je alleen maar neveneffecten van, vind ik