#1
Ik heb een paar dingen met mezelf afgesproken, en in verloop van tijd ze wat aangepast. Om mezelf te beschermen, en dingen niet uit de hand te laten lopen.
1. Niet langer wakker blijven dan 3 dagen, de derde nacht word er gewoon geslapen. (De dagen erna worden toch niet veel leuker, en de dagen na de uitwerking al zeker niet. Voor mezelf en medemens)
2. a. Mij hebben ze ook verteld: bij twijfel, verdubbelen. Maar he, ik twijfel altijd over alles!
Weet ik niet wat er gaat gebeuren na een inname ben ik altijd in vertrouwde omgeving en met mensen die ik ken.Bij feestjes is deze regel dus een uitzondereing..
b. Nieuwe drugs gebruik ik de eerste paar keer in vertrowde omgeving en laat dan ook de dosisen aan vertrouwde personen over tot ik weet hoe de drugs voor mij werkt. Geen nieuwe combinaties, hoeveelheden op feestjes e.d.
3. Niet te veel pep gebruik. Vind het veel te leuk om dikke bommen te nemen, maar kom er uit te zien als mevrouw frankenstein.
4. Voel ik me een beetje down, en werkt de drugs uit, ga naar huis of neem bij. Niet de drugs uit laten werken in een omgeving met veel mensen. (word echt een tiran met me pare ideeen en voor ik het weet heb ik me leuke tijd laten verknallen door me eigen gedachtes, en sleep ik iedereen daar in mee)
5. Kan ik niet slapen ga ik toch op bed blijven liggen, dan rust ik ook.
6. Als ik veel alcohol heb gehad begin ik niet meer aan drugs. Ik weet niet wat er gaat gebeuren, en wil t ook niet weten.
En voor de rest ga ik gewoon lekker mijn gang, doe wat goed voelt en luister naar mijn lichaam. Ik zorg dat ik in een vreemde omgeving nooit zo van de kaart raak dat ik niks meer kan of mezelf onder controle houden.
En natuurlijk goed blijven drinken en eten.
1. Niet langer wakker blijven dan 3 dagen, de derde nacht word er gewoon geslapen. (De dagen erna worden toch niet veel leuker, en de dagen na de uitwerking al zeker niet. Voor mezelf en medemens)
2. a. Mij hebben ze ook verteld: bij twijfel, verdubbelen. Maar he, ik twijfel altijd over alles!
b. Nieuwe drugs gebruik ik de eerste paar keer in vertrowde omgeving en laat dan ook de dosisen aan vertrouwde personen over tot ik weet hoe de drugs voor mij werkt. Geen nieuwe combinaties, hoeveelheden op feestjes e.d.
3. Niet te veel pep gebruik. Vind het veel te leuk om dikke bommen te nemen, maar kom er uit te zien als mevrouw frankenstein.
4. Voel ik me een beetje down, en werkt de drugs uit, ga naar huis of neem bij. Niet de drugs uit laten werken in een omgeving met veel mensen. (word echt een tiran met me pare ideeen en voor ik het weet heb ik me leuke tijd laten verknallen door me eigen gedachtes, en sleep ik iedereen daar in mee)
5. Kan ik niet slapen ga ik toch op bed blijven liggen, dan rust ik ook.
6. Als ik veel alcohol heb gehad begin ik niet meer aan drugs. Ik weet niet wat er gaat gebeuren, en wil t ook niet weten.
En voor de rest ga ik gewoon lekker mijn gang, doe wat goed voelt en luister naar mijn lichaam. Ik zorg dat ik in een vreemde omgeving nooit zo van de kaart raak dat ik niks meer kan of mezelf onder controle houden.
En natuurlijk goed blijven drinken en eten.