Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw persoonlijke drugsregels

Jouw persoonlijke drugsregels

132 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
R
RezaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een paar dingen met mezelf afgesproken, en in verloop van tijd ze wat aangepast. Om mezelf te beschermen, en dingen niet uit de hand te laten lopen.

1. Niet langer wakker blijven dan 3 dagen, de derde nacht word er gewoon geslapen. (De dagen erna worden toch niet veel leuker, en de dagen na de uitwerking al zeker niet. Voor mezelf en medemens)

2. a. Mij hebben ze ook verteld: bij twijfel, verdubbelen. Maar he, ik twijfel altijd over alles! :rock: :tearsofjoy: Weet ik niet wat er gaat gebeuren na een inname ben ik altijd in vertrouwde omgeving en met mensen die ik ken.Bij feestjes is deze regel dus een uitzondereing.. :wink:

b. Nieuwe drugs gebruik ik de eerste paar keer in vertrowde omgeving en laat dan ook de dosisen aan vertrouwde personen over tot ik weet hoe de drugs voor mij werkt. Geen nieuwe combinaties, hoeveelheden op feestjes e.d.

3. Niet te veel pep gebruik. Vind het veel te leuk om dikke bommen te nemen, maar kom er uit te zien als mevrouw frankenstein.

4. Voel ik me een beetje down, en werkt de drugs uit, ga naar huis of neem bij. Niet de drugs uit laten werken in een omgeving met veel mensen. (word echt een tiran met me pare ideeen en voor ik het weet heb ik me leuke tijd laten verknallen door me eigen gedachtes, en sleep ik iedereen daar in mee)

5. Kan ik niet slapen ga ik toch op bed blijven liggen, dan rust ik ook.

6. Als ik veel alcohol heb gehad begin ik niet meer aan drugs. Ik weet niet wat er gaat gebeuren, en wil t ook niet weten.

En voor de rest ga ik gewoon lekker mijn gang, doe wat goed voelt en luister naar mijn lichaam. Ik zorg dat ik in een vreemde omgeving nooit zo van de kaart raak dat ik niks meer kan of mezelf onder controle houden.


En natuurlijk goed blijven drinken en eten.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#2
niet doodgaan
k
kelllssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op het moment dat ik mijn zooi niet meer met vrienden wil delen, stop ik er mee.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
- Gebruik geen drugs
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
seth zei:
niet doodgaan
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen Heroine, Crack of Base Coke.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alles door mekaar, en zoveel mogelijk. Tot ik een week aan een stuk zit te lullen tegen mensen die er niet zijn. Pas dan heb ik genoeg gehad.
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#8
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon eens in de zoveel tijd een tripje.

XTC: 2 tot 3 maanden
LSD/2C-X: Onregelmatig, gemiddeld om de 2 maanden.
PEP/Coke: 1x per jaar

De rest is niet meer aan de orde!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb er geen.. Daar houd ik me toch nooit aan. Plus dat bespaart mij doorgaans van heilig gezeik dat ik fout zat ofzo.

Als ik er geen zin in heb is het wel zo makkelijk..
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Intoxication zei:
1. Verstand op 0
2. Gaan met die banaan :stoned:
Klik om te vergroten...


Respect!!!!! :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met verstand gebruiken en altijd recraetief gebruiken, en zorgen dat je de dag erna kan functioneren (zeker als je moet werken)
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet verslaafd geraken en geen al te grote gezondheidsproblemen veroorzaken door gebruik van drugs (niet meer als maandelijks mdma bv.).
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
1. test alles wat je gebruikt
2. Doe het met maten
3. raak niet verslaafd ( geen regelmatig gebruik dus)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deze kan mooi naar gezondheid.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
1. alle psycho-actieve stoffen die ik nuttig zijn altijd getest
2. per stof een tijds-regeling van hoe vaak, die zijn als volgt:
LSD - 1x per maand, uitzonderingen van vaker zijn toegestaan maar dit blijft de regel
Lachgas - max 2(-3)x per maand
Ketamine - max 2(-3)x per maand
Wiet/Hasj - helaas geen regel, zou ik wel moeten doen
Alcohol - max 2x per maand
3. nooit alleen, hoewel ik daar voor hasj een permanente uitzondering op heb en helaas met lachgas en ketamine ook al eens een uitzonderingetje heb gemaakt, maar heeeel zelden en het blijft tegen m'n eigen regel.
4. niet ten koste van fysieke gezondheid
5. niet ten koste van belangrijke zaken, maar dat komt door de maximale hoevaakheden regel vaak vanzelf al goed.

Werkt voor mij prima, kan me voorstellen dat ieder zijn eigen setje regels heeft op die manier.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Foto uit m'n boekje:



Lijkt me duidelijk :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
_O_

Die staat bij mij ook op nummer 1 :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeu; issie weer.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Die kon ik dus niet vinden gisteren. :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."