#1
Hoe moet je sociale leven lijden onder drugsgebruik? Dat heb ik nooit echt begrepen. Drugs gebruik je toch met vrienden? ![:confused:]()
Angramar Temenos zei:Hoe moet je sociale leven lijden onder drugsgebruik? Dat heb ik nooit echt begrepen. Drugs gebruik je toch met vrienden?![]()

Petrovic zei:Bier komt hier niet antwoorden.![]()
Dreuge zei:de regel van bier is als je niet dood bent moet je meer nemen en als je niet meer heb moet je zeuren op internet
Drientje zei:Ik heb geen regels, ik heb gevoel.
Voelt het goed doen, bij twijfel niet doen.
En bij ceremonies juist andersom, when in doubt, double the dose.
Me too!Beanhead zei:Drientje zei:Ik heb geen regels, ik heb gevoel.
Voelt het goed doen, bij twijfel niet doen.
En bij ceremonies juist andersom, when in doubt, double the dose.
I like your style Drientje![]()
Dreuge zei:vercrackt zijn op werk maar gewoon bikkelen na een nacht doorhalen is beter dan nacht doorhalen, bijnemen en dan gaan werken
Dreuge zei:vercrackt zijn op werk maar gewoon bikkelen na een nacht doorhalen is beter dan nacht doorhalen, bijnemen en dan gaan werken
[ERROR] zei:Dreuge zei:vercrackt zijn op werk maar gewoon bikkelen na een nacht doorhalen is beter dan nacht doorhalen, bijnemen en dan gaan werken
Zeker mee eens..
net zoals zijken over dat je te brak bent om te werken,, Je hebt het zelf in de hand, je weet dat je maandag om 8 uur weer op de stoep moet staan. Dus zorg maar dat je zondag je rust krijgt, zo niet dikke pech. gewoon gaan en niet zielig ziek gaan melden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."