Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw persoonlijke drugsregels

Jouw persoonlijke drugsregels

132 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe moet je sociale leven lijden onder drugsgebruik? Dat heb ik nooit echt begrepen. Drugs gebruik je toch met vrienden? :confused:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Hoe moet je sociale leven lijden onder drugsgebruik? Dat heb ik nooit echt begrepen. Drugs gebruik je toch met vrienden? :confused:
Klik om te vergroten...

Je geeft zelf al een deel van het antwoord... :rolleyes:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
als het feest over is niet bij nemen
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#4
de regel van bier is als je niet dood bent moet je meer nemen en als je niet meer heb moet je zeuren op internet
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
Bier komt hier niet antwoorden. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Dreuge zei:
de regel van bier is als je niet dood bent moet je meer nemen en als je niet meer heb moet je zeuren op internet
Klik om te vergroten...

Ik hoor net een nummer "Tot het licht uitgaat" :sunglasses:

Maar ze moet vooral zo door blijven vragen; dan heeft ze binnenkort een ban te pakken.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
nog een bier-regel: bij gebrek aan echte drugs zo veel mogelijk chemisch ruikende rotzooi naar binnen werken
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik neem pas wat als:
alles wat gedaan moet worden - gedaan is.
alles wat betaald moet worden - betaald is.
als ik niet meer zonodig de deur uit moet.
nooit drugs kopen van me laatste geld.
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
- werk/school/stage/sport/uiterlijk/mezelf, vind ik belangrijker dan de drugs, en mag dit op geen één manier verwaarlozen.
- gebruik voornamelijk alleen of met mensen die je vertrouwd en die een positieve invloed op je hebben.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb geen regels, ik heb gevoel.

Voelt het goed doen, bij twijfel niet doen.

En bij ceremonies juist andersom, when in doubt, double the dose.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe harder je gaat hoe beter het graat.
Hoe wouser je bent hoe beter het is!
Live fast die young!

:hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Ik heb geen regels, ik heb gevoel.

Voelt het goed doen, bij twijfel niet doen.

En bij ceremonies juist andersom, when in doubt, double the dose.
Klik om te vergroten...

I like your style Drientje :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beanhead zei:
Drientje zei:
Ik heb geen regels, ik heb gevoel.

Voelt het goed doen, bij twijfel niet doen.

En bij ceremonies juist andersom, when in doubt, double the dose.
Klik om te vergroten...

I like your style Drientje :grin:
Klik om te vergroten...
Me too!

En ik voel me er zeer goed bij!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dreuge zei:
vercrackt zijn op werk maar gewoon bikkelen na een nacht doorhalen is beter dan nacht doorhalen, bijnemen en dan gaan werken
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens! :grin:
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dreuge zei:
vercrackt zijn op werk maar gewoon bikkelen na een nacht doorhalen is beter dan nacht doorhalen, bijnemen en dan gaan werken
Klik om te vergroten...

Zeker mee eens..
net zoals zijken over dat je te brak bent om te werken,, Je hebt het zelf in de hand, je weet dat je maandag om 8 uur weer op de stoep moet staan. Dus zorg maar dat je zondag je rust krijgt, zo niet dikke pech. gewoon gaan en niet zielig ziek gaan melden.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
1. Ken je grenzen
2. Ken de drug
3. Ben de baas over de drug, laat de drug niet jouw baas worden

Als ik deze 3 volg gaat 't eigenlijk altijd goed.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#16
[ERROR] zei:
Dreuge zei:
vercrackt zijn op werk maar gewoon bikkelen na een nacht doorhalen is beter dan nacht doorhalen, bijnemen en dan gaan werken
Klik om te vergroten...

Zeker mee eens..
net zoals zijken over dat je te brak bent om te werken,, Je hebt het zelf in de hand, je weet dat je maandag om 8 uur weer op de stoep moet staan. Dus zorg maar dat je zondag je rust krijgt, zo niet dikke pech. gewoon gaan en niet zielig ziek gaan melden.
Klik om te vergroten...

+1
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#17
1. Geen verslavingen
2. Geen heroïne, datura, nootmuskaat, methamfetamine en crack
3. Zoveel mogelijk koffie/Red Bull in geval van eventuele katers :grin:
4. Ik probeer het leuk te houden

Ik heb nog niet zoveel drugs gedaan, maar dit is het wel zo'n beetje. Voor regel 4 heb ik nog wel eens gefaald ivm alcohol.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ook geen regels meer, ik laat me volledig met de situatie en het moment meegaan en zie wel waar dat me heen brengt met welke drug dan ook.

Alleen probeer ik wel of probeerde ik altijd me "gewone" leven gescheiden te houden van mijn drugsgebruik. Maar ook dat laat ik lekker los.

Ik doe lekker wat goed voelt en dat voelt super goed!!

Damn wat doe je met me. (L.O.V.E.) :hearteyes:
s
stinkpikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bijhouden wanneer je wat en hoeveel hebt gebruikt. Ik wil nog wel eens denken dat het een maand geleden is dat ik pep deed, maar dat het eigenlijk eergister was.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
vercrackt zijn op werk maar gewoon bikkelen na een nacht doorhalen is beter dan nacht doorhalen, bijnemen en dan gaan werken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."