#1
en waarschijnlijk nog wat dingen die ik vergeten ben
Fresh zei:0,001 gram![]()
![]()
Tripper zei:Fresh zei:0,001 gram![]()
![]()
Is hij betrouwbaar?
luchtigtoetje zei:Ik heb geen accessoires![]()
Elfquest zei:Oh wacht..
Ik heb een pillensnijder. Hoor ik er toch een klein beetje bij.![]()
![]()

Ik vind het anders best wel Belgisch om je pillen te snijden.W.F.L. zei:
Exceptional Insight zei:Ik vind het anders best wel Belgisch om je pillen te snijden.W.F.L. zei:

Priceless.Exceptional Insight zei:Nee, dat is niet ironie. Het feit dat jij probeert uit te leggen wat gezond verstand is, daarentegen, dan weer wel.Angramar Temenos zei:Ik vind het heel ironisch dat ik van smetvrees beschuldigd word op dit forum... Het is geen smetvrees, het is gewoon logisch redeneren. Als ik bang was en op een onpraktische manier ziekte/viezigheid ontweek tot een punt dat het echt m'n leven beinvloedde was het smetvrees, als ik met m'n jas een vieze deurklink pak of niet in etensresten ga staan met m'n schoenen (en niet flip als ik dat toevallig ooit een keer zou vergeten) is het gewoon gezond verstand..

NorthernLightBE zei:klopt ik heb nog nooit een belg een half pilletje zien nemen.
W.F.L. zei:Elfquest zei:Oh wacht..
Ik heb een pillensnijder. Hoor ik er toch een klein beetje bij.![]()
Wtf!Dat moet wel uit Nederland komen
Maareh, krijg jij vaak pillen zonder breuklijn dan?![]()
NorthernLightBE zei:klopt ik heb nog nooit een belg een half pilletje zien nemen.
knallen![]()
Elfquest zei:Kwart pilletje
W.F.L. zei:NorthernLightBE zei:klopt ik heb nog nooit een belg een half pilletje zien nemen.
knallen![]()
Dat bedoel ik. Een halve gram MDMA op een avond is redelijk normaal in België (bij de mensen die ik ken toch vaak, en die vallen dan nog mee). Heb ook wel mensen tot een gram zien nemen. Dat voorbeeld van die halve pilletjes wou ik ook nog noemen ja, dat is echt heel Nederlands :P Geen wonder dat ze pillen van + x aantal mg in NL houden. Engelsen zijn trouwens nog erger.
Elfquest zei:Kwart pilletje
:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."