Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsaccessoires

Drugsaccessoires

82 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#1









en waarschijnlijk nog wat dingen die ik vergeten ben
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#2


T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fresh zei:
0,001 gram :hearteyes:

Klik om te vergroten...

Is hij betrouwbaar?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tripper zei:
Fresh zei:
0,001 gram :hearteyes:

Klik om te vergroten...

Is hij betrouwbaar?
Klik om te vergroten...

Absoluut! Ik gebruik 'm met een ijkgewicht (0,001% nauwkeurig afgeijkt) van 1 gram.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#5
luchtigtoetje zei:
Ik heb geen accessoires :(
Klik om te vergroten...

Ik ook niet. :(
En als ik snuif doe ik dat met een dollarbiljet. Schijnt toch al coke aan te zitten. :grin:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh wacht..
Ik heb een pillensnijder. Hoor ik er toch een klein beetje bij. :grin:

W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Elfquest zei:
Oh wacht..
Ik heb een pillensnijder. Hoor ik er toch een klein beetje bij. :grin:

Klik om te vergroten...

Wtf! :grin: Dat moet wel uit Nederland komen :rolleyes:

Maareh, krijg jij vaak pillen zonder breuklijn dan? :confused:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
W.F.L. zei:
Elfquest zei:
pillensnijder
Klik om te vergroten...
Wtf! :grin: Dat moet wel uit Nederland komen :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik vind het anders best wel Belgisch om je pillen te snijden.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
W.F.L. zei:
Elfquest zei:
pillensnijder
Klik om te vergroten...
Wtf! :grin: Dat moet wel uit Nederland komen :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik vind het anders best wel Belgisch om je pillen te snijden.
Klik om te vergroten...

Kan niet. Belgen overdoseren altijd. Die breuklijn ziet een Belg ook niet. Het is trouwens een Nederlandse site, dus dan zal het wel Nederlands zijn. :P
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#10
klopt ik heb nog nooit een belg een half pilletje zien nemen.

knallen :rock:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
Angramar Temenos zei:
Ik vind het heel ironisch dat ik van smetvrees beschuldigd word op dit forum... Het is geen smetvrees, het is gewoon logisch redeneren. Als ik bang was en op een onpraktische manier ziekte/viezigheid ontweek tot een punt dat het echt m'n leven beinvloedde was het smetvrees, als ik met m'n jas een vieze deurklink pak of niet in etensresten ga staan met m'n schoenen (en niet flip als ik dat toevallig ooit een keer zou vergeten) is het gewoon gezond verstand..
Klik om te vergroten...
Nee, dat is niet ironie. Het feit dat jij probeert uit te leggen wat gezond verstand is, daarentegen, dan weer wel.
Klik om te vergroten...
Priceless. :smoke:

Oja, en dit:
NorthernLightBE zei:
klopt ik heb nog nooit een belg een half pilletje zien nemen.
Klik om te vergroten...
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Elfquest zei:
Oh wacht..
Ik heb een pillensnijder. Hoor ik er toch een klein beetje bij. :grin:
Klik om te vergroten...

Wtf! :grin: Dat moet wel uit Nederland komen :rolleyes:

Maareh, krijg jij vaak pillen zonder breuklijn dan? :confused:
Klik om te vergroten...

Lol. Betrapt. :grin:
Ik heb hem eigenlijk nog nooit voor drugs gebruikt, maar zou kunnen toch voor een pilletje zonder breuklijn of als je een netjes kwartje wilt nemen? :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
NorthernLightBE zei:
klopt ik heb nog nooit een belg een half pilletje zien nemen.

knallen :rock:
Klik om te vergroten...

Dat bedoel ik. Een halve gram MDMA op een avond is redelijk normaal in België (bij de mensen die ik ken toch vaak, en die vallen dan nog mee). Heb ook wel mensen tot een gram zien nemen. Dat voorbeeld van die halve pilletjes wou ik ook nog noemen ja, dat is echt heel Nederlands :P Geen wonder dat ze pillen van + x aantal mg in NL houden. Engelsen zijn trouwens nog erger. :grin:

Elfquest zei:
Kwart pilletje
Klik om te vergroten...

:P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
NorthernLightBE zei:
klopt ik heb nog nooit een belg een half pilletje zien nemen.

knallen :rock:
Klik om te vergroten...

Dat bedoel ik. Een halve gram MDMA op een avond is redelijk normaal in België (bij de mensen die ik ken toch vaak, en die vallen dan nog mee). Heb ook wel mensen tot een gram zien nemen. Dat voorbeeld van die halve pilletjes wou ik ook nog noemen ja, dat is echt heel Nederlands :P Geen wonder dat ze pillen van + x aantal mg in NL houden. Engelsen zijn trouwens nog erger. :grin:

Elfquest zei:
Kwart pilletje
Klik om te vergroten...

:P
Klik om te vergroten...

Engelsen zijn junkies, stuk of 12 pillen opgestuurd (180mg) en die waren er in een aantal dagen door.

Belgen zijn gewoon dom.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb geen accessoires :(
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Om wiet te roken:



Maar dan zonder motor, slang en wielen en in de vorm van een pijp.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Owja, deze helemaal vergeten omdat hij nooit thuis ligt :beer:

*soort gelijk model, alleen dan lelijker; 0,01-100gr*
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flesje om sterke drank in te doen.
Bullet.
Weegschaal.
puurpijpje.
No2 cracker.

Dat is het volgens mij wel.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Je vergeet de benodigde plaatjes, Petrovic. :openmouth:

Ohja, ik heb ook nog een hele zooi aan puurpijpjes, en ook zo'n hele lange peacepipe

Alleen dan wat donkerder.

Alleen dan wat groter en groener. En zonder gay hennep-blad.

Wat heb ik allemaal voor shit gekocht! :confused:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb een snuifkitje, weegschaaltje, gripzakjes, bong en een stel luchtdichte containertjes die je aan je sleutelbos kan hangen. Er gaat zo'n 6 gram in :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."