Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsaccessoires

Drugsaccessoires

82 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil plaatjes zien :openmouth:
Desnoods luie internetplaatjes zoals ik het heb gedaan met wat commentaar erbij. :sunglasses:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
-ergens nog een kleine flacon.

5/6 hiervan, soms iets kleiner, soms iets groter, en soms met een slang meer...... Ohja, en soms zien ze er 'net' iets anders uit.

-2 bongs. Eén kleine, en één hele grote.

Die van mij zien er anders uit, en hebben een totaal andere grootte. Wat een nuttig plaatje is dit weer. :)
-1 vaporizer

Alleen dan niet elektrisch, zonder slangetje, niet doorzichtig, en met een aansteker. Voor de rest lijkt 'ie er precies op!

:)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik lijd n attribuutvrij drugsleven
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
Ik wil plaatjes zien :openmouth:
Desnoods luie internetplaatjes zoals ik het heb gedaan met wat commentaar erbij. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Done. :)
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Om wiet te roken:



Maar dan zonder motor, slang en wielen en in de vorm van een pijp.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Owja, deze helemaal vergeten omdat hij nooit thuis ligt :beer:

*soort gelijk model, alleen dan lelijker; 0,01-100gr*
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flesje om sterke drank in te doen.
Bullet.
Weegschaal.
puurpijpje.
No2 cracker.

Dat is het volgens mij wel.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Je vergeet de benodigde plaatjes, Petrovic. :openmouth:

Ohja, ik heb ook nog een hele zooi aan puurpijpjes, en ook zo'n hele lange peacepipe

Alleen dan wat donkerder.

Alleen dan wat groter en groener. En zonder gay hennep-blad.

Wat heb ik allemaal voor shit gekocht! :confused:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een snuifkitje, weegschaaltje, gripzakjes, bong en een stel luchtdichte containertjes die je aan je sleutelbos kan hangen. Er gaat zo'n 6 gram in :grin:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
en dan nog wat spiegeltjes,mesjes enz enz
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Owja, mijn kapotte slagroomspuit heb ik ook nog ergens liggen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hier kan ik echt niet aan gaan beginnen hoor. Ik heb echt te veel accessoires,
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#13
metalen doosje om vloei in te bewaren:



een bubbler en een pijpje.

sortmaansteker
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#14
Cruncher:


een een paar verloren natuurlijk

kan geen foto vinden van mijn 2 weegschaaltjes ( RIP alletwee)


Gekregen voor mijn verjaardag van een meisje :)

en zo'n ijzeren smurfendoosje om alles in te steken
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Owja, en ook die heb ik ook.
Heb jij er ook zo'n exotisch symbool op om je spiritualiteit te belichten waardoor het asociale wiet roken dat je eigenlijk doet, een beetje geromantiseerd wordt?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
om te snuven:



+

E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een bong die wel wat lijkt op deze, maar dan met horizontale bovenkant en zonder die vage epistels erop:


Stormaansteker is deze schoonheid:


Dan nog een macabere pillensnijder van de Hema, een stuk of wat normale aanstekers en een zelfgeconstrueerde snuifbuis van een plastic rietje :sunglasses:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Hier kan ik echt niet aan gaan beginnen hoor. Ik heb echt te veel accessoires,
Klik om te vergroten...
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bong:

De blauwe

Stormaansteker:


Pijpje:


Grinder:


:grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Welke hebben jullie?

Voor mijn alcoholverslaving heb ik uiteraard een:
*ander model*


Voor het snuiven :

*net iets ander model, wel zelfde kleur en ben het mesje kwijt :( *


+
*zelfde model volgens mij. Doorzichtig in ieder geval*


Roken :
*net iets ander model. Ik heb hem in 2 kleuren: blauw met rode kop zonder debiel tutje*


Universeel:
*soort gelijk model, alleen dan lelijker; 0,01-100gr*


Lachgas:



Nu jullie. :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."