Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsaccessoires

Drugsaccessoires

82 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#1
klopt ik heb nog nooit een belg een half pilletje zien nemen.

knallen :rock:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
Angramar Temenos zei:
Ik vind het heel ironisch dat ik van smetvrees beschuldigd word op dit forum... Het is geen smetvrees, het is gewoon logisch redeneren. Als ik bang was en op een onpraktische manier ziekte/viezigheid ontweek tot een punt dat het echt m'n leven beinvloedde was het smetvrees, als ik met m'n jas een vieze deurklink pak of niet in etensresten ga staan met m'n schoenen (en niet flip als ik dat toevallig ooit een keer zou vergeten) is het gewoon gezond verstand..
Klik om te vergroten...
Nee, dat is niet ironie. Het feit dat jij probeert uit te leggen wat gezond verstand is, daarentegen, dan weer wel.
Klik om te vergroten...
Priceless. :smoke:

Oja, en dit:
NorthernLightBE zei:
klopt ik heb nog nooit een belg een half pilletje zien nemen.
Klik om te vergroten...
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Elfquest zei:
Oh wacht..
Ik heb een pillensnijder. Hoor ik er toch een klein beetje bij. :grin:
Klik om te vergroten...

Wtf! :grin: Dat moet wel uit Nederland komen :rolleyes:

Maareh, krijg jij vaak pillen zonder breuklijn dan? :confused:
Klik om te vergroten...

Lol. Betrapt. :grin:
Ik heb hem eigenlijk nog nooit voor drugs gebruikt, maar zou kunnen toch voor een pilletje zonder breuklijn of als je een netjes kwartje wilt nemen? :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
NorthernLightBE zei:
klopt ik heb nog nooit een belg een half pilletje zien nemen.

knallen :rock:
Klik om te vergroten...

Dat bedoel ik. Een halve gram MDMA op een avond is redelijk normaal in België (bij de mensen die ik ken toch vaak, en die vallen dan nog mee). Heb ook wel mensen tot een gram zien nemen. Dat voorbeeld van die halve pilletjes wou ik ook nog noemen ja, dat is echt heel Nederlands :P Geen wonder dat ze pillen van + x aantal mg in NL houden. Engelsen zijn trouwens nog erger. :grin:

Elfquest zei:
Kwart pilletje
Klik om te vergroten...

:P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
NorthernLightBE zei:
klopt ik heb nog nooit een belg een half pilletje zien nemen.

knallen :rock:
Klik om te vergroten...

Dat bedoel ik. Een halve gram MDMA op een avond is redelijk normaal in België (bij de mensen die ik ken toch vaak, en die vallen dan nog mee). Heb ook wel mensen tot een gram zien nemen. Dat voorbeeld van die halve pilletjes wou ik ook nog noemen ja, dat is echt heel Nederlands :P Geen wonder dat ze pillen van + x aantal mg in NL houden. Engelsen zijn trouwens nog erger. :grin:

Elfquest zei:
Kwart pilletje
Klik om te vergroten...

:P
Klik om te vergroten...

Engelsen zijn junkies, stuk of 12 pillen opgestuurd (180mg) en die waren er in een aantal dagen door.

Belgen zijn gewoon dom.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb geen accessoires :(
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Om wiet te roken:



Maar dan zonder motor, slang en wielen en in de vorm van een pijp.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Owja, deze helemaal vergeten omdat hij nooit thuis ligt :beer:

*soort gelijk model, alleen dan lelijker; 0,01-100gr*
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flesje om sterke drank in te doen.
Bullet.
Weegschaal.
puurpijpje.
No2 cracker.

Dat is het volgens mij wel.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Je vergeet de benodigde plaatjes, Petrovic. :openmouth:

Ohja, ik heb ook nog een hele zooi aan puurpijpjes, en ook zo'n hele lange peacepipe

Alleen dan wat donkerder.

Alleen dan wat groter en groener. En zonder gay hennep-blad.

Wat heb ik allemaal voor shit gekocht! :confused:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb een snuifkitje, weegschaaltje, gripzakjes, bong en een stel luchtdichte containertjes die je aan je sleutelbos kan hangen. Er gaat zo'n 6 gram in :grin:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
en dan nog wat spiegeltjes,mesjes enz enz
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Owja, mijn kapotte slagroomspuit heb ik ook nog ergens liggen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hier kan ik echt niet aan gaan beginnen hoor. Ik heb echt te veel accessoires,
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
metalen doosje om vloei in te bewaren:



een bubbler en een pijpje.

sortmaansteker
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#16
Cruncher:


een een paar verloren natuurlijk

kan geen foto vinden van mijn 2 weegschaaltjes ( RIP alletwee)


Gekregen voor mijn verjaardag van een meisje :)

en zo'n ijzeren smurfendoosje om alles in te steken
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Owja, en ook die heb ik ook.
Heb jij er ook zo'n exotisch symbool op om je spiritualiteit te belichten waardoor het asociale wiet roken dat je eigenlijk doet, een beetje geromantiseerd wordt?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
om te snuven:



+

E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een bong die wel wat lijkt op deze, maar dan met horizontale bovenkant en zonder die vage epistels erop:


Stormaansteker is deze schoonheid:


Dan nog een macabere pillensnijder van de Hema, een stuk of wat normale aanstekers en een zelfgeconstrueerde snuifbuis van een plastic rietje :sunglasses:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Hier kan ik echt niet aan gaan beginnen hoor. Ik heb echt te veel accessoires,
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."