Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsaccessoires

Drugsaccessoires

82 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Owja, en ook die heb ik ook.
Heb jij er ook zo'n exotisch symbool op om je spiritualiteit te belichten waardoor het asociale wiet roken dat je eigenlijk doet, een beetje geromantiseerd wordt?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
om te snuven:



+

E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een bong die wel wat lijkt op deze, maar dan met horizontale bovenkant en zonder die vage epistels erop:


Stormaansteker is deze schoonheid:


Dan nog een macabere pillensnijder van de Hema, een stuk of wat normale aanstekers en een zelfgeconstrueerde snuifbuis van een plastic rietje :sunglasses:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Hier kan ik echt niet aan gaan beginnen hoor. Ik heb echt te veel accessoires,
Klik om te vergroten...
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bong:

De blauwe

Stormaansteker:


Pijpje:


Grinder:


:grin:
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Hier kan ik echt niet aan gaan beginnen hoor. Ik heb echt te veel accessoires,
Klik om te vergroten...
Zonder degenen die je naar binnen laat glijden :openmouth:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb een slagroom spuit, zo eentje met een halve liter inhoud en een zwarte dop en een zwart tuutje gemaakt van metaal, ik ben te lui er een mooie foto van te zoeken, maar ik heb verder geen pijpjes of waterpijpjes (had ik wel, al jaren kwijt), en ook geen snuif zooi, daarvoor heb je cd hoesjes en treinkaartjes :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
om te snuven:



+

Klik om te vergroten...

Ew, snuif je met geld? x.x
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Dreuge zei:
om te snuven:



+

Klik om te vergroten...

Ew, snuif je met geld? x.x
Klik om te vergroten...
Nee, hij rolt z'n identiteitskaart op...
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ivoos zei:
Angramar Temenos zei:
Dreuge zei:
om te snuven:



+

Klik om te vergroten...

Ew, snuif je met geld? x.x
Klik om te vergroten...
Nee, hij rolt z'n identiteitskaart op...
Klik om te vergroten...

super
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
0,001 gram :hearteyes:




Brons, 1 gram. Nauwkeurigheid ± 0,001 g





En verder nog wat meuk dat niet echt noemenswaardig is, maar wel voorhanden en handig kan zijn zoals tips, vloei, stormaansteker etc.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat is er goor aan met geld snuiven? zijn we al zo decadent dat we zelfs dingen die we gewoon bijhebben al te min vinden voor te snuiven...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Intoxication zei:
Wat is er goor aan met geld snuiven? zijn we al zo decadent dat we zelfs dingen die we gewoon bijhebben al te min vinden voor te snuiven...
Klik om te vergroten...

Het is een autistendingetje.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit topic gaat vanaf nu over smetvrees.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
san am zei:
Drientje zei:
Hier kan ik echt niet aan gaan beginnen hoor. Ik heb echt te veel accessoires,
Klik om te vergroten...
Zonder degenen die je naar binnen laat glijden :openmouth:
Klik om te vergroten...
Die tel ik niet eens mee.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee, het is een hygienedingetje, dat geld is mogelijk door honderden zieke mensen aangeraakt, ik kan evengoed een vers gedrukt treinkaartje nemen, of een tipje, of een vers rietje uit een pak dat niet door de halve mensheid is betast. Heeft niks met een ritueel te maken, ik wil gewoon geen smet in m'n neus.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mij boeit dat eigenlijk geen tyfus; het snuift gewoon niet even goed als een snuifbuis.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#18
Raak jij dan ook geen deurknoppen aan? :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet met m'n slijmvliezen in ieder geval, en op feestjes en openbare WC's bij voorkeur niet nee. Het kost 0 moeite om m'n jas te gebruiken, waarom zou ik?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar dan wordt je jas vies! :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."