Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk heb een vraag:

Ik heb een vraag:

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aalpoepert zei:
Drugs op een te jonge leeftijd kunnen ervoor zorgen dat je je niet volledig ontwikkelt.

Bovendien ga je dood.
Klik om te vergroten...


Yep.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gezond is het natuurlijk nooit. En je gaat dood, inderdaad.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aalpoepert zei:
Bovendien ga je dood.
Klik om te vergroten...

hahahaha :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh, ik dacht dat iedereen onsterfelijk was. :sunglasses:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
*verwijderd dubbelpost*
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Donaldduck88 zei:
ik ben een jongen van 15 jaar (vrij veel meegemaakt en naar zeggen heeel volwassen en verstandig)
Klik om te vergroten...

Dat je je vraag stelt bevestigd dat je ergens wel verstandig bent, maar dat je al xtc gebruikt en dit met regelmaat wil gaan doen ondermijnt het volledig. Beter wacht je weer een half jaar of meer (wachten tot je 18e zal toch niet meer lukken).
Dat je veel hebt meegemaakt doet er trouwens niets toe. Je hersenen groeien hoe dan ook de komende 10 jaar nog, dus wees voorzichtig met wat je ermee doet.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
langeman zei:
Donaldduck88 zei:
ik ben een jongen van 15 jaar (vrij veel meegemaakt en naar zeggen heeel volwassen en verstandig)
Klik om te vergroten...

Dat je je vraag stelt bevestigd dat je ergens wel verstandig bent, maar dat je al xtc gebruikt en dit met regelmaat wil gaan doen ondermijnt het volledig. Beter wacht je weer een half jaar of meer (wachten tot je 18e zal toch niet meer lukken).
Dat je veel hebt meegemaakt doet er trouwens niets toe. Je hersenen groeien hoe dan ook de komende 10 jaar nog, dus wees voorzichtig met wat je ermee doet.
Klik om te vergroten...
Dit wat die lange hier zegt dat klopt wel, maar je moet er echt rekening mee houden dat je dood gaat. Dat is echt van belang!
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
ikzelf laat meestal ook wel wat tijd tussen. er was een tijd vorige zomer dat ik 3weken na elkaar aan de MDMA heb gezeten , maar na week 3 merkte ik dat het effect minder werd.
ik laat tijd tussen omdat ik anders niet het volledige MDMA gevoel heb , schadelijkheid maaktmij niet veel uit (maar het is wel beter even tijd tussen te laten).
eigenlijk is dit iets dat je voor jezelf moet uitmaken , wilje het MDMA gevoel niet echt meer hebben neem dan veel na elkaar MDMA. Wilje elke keer het echte MDMA gevoel hebben lat dan geruime tijd tussen.

ikzelf was 16 toen ik de eerste keet XTC nam(was 1maand na mijn verjaardag)
ik heb bewust tot deze leeftijd gewacht omdat ik me volwassener voelde en dacht er beter mee om te kunnen gaan en dit gaat zonder enig probleem.
ga gewoon verantwoord om met je gebruik , dan is er geen probleem.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik was 15 of 16 toen ik me eerste pil slikte :rolleyes:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#10
Andyy zei:
ik was 15 of 16 toen ik me eerste pil slikte :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ik ook maar daarom moet je het nog niet zonodig gaan provonceren

mijn mening is : zeggen dat je het niet moet doen zal toch geen nut hebben denk ik zo dus het beste kan ik je helpen met het advies .
laat een half jaar tussen je gebruik (normaal is het 2-3 maand maar je bent nog jong)

ik heb door dit niet te doen veel tolerantie opgebouwd op 1 jaar tijd toen ik 16 was en zit nu nog steeds met tolerantie zelfs nadat ik 8 maanden was gestopt
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#11
DDeeJay zei:
ik heb door dit niet te doen veel tolerantie opgebouwd op 1 jaar tijd toen ik 16 was en zit nu nog steeds met tolerantie zelfs nadat ik 8 maanden was gestopt
Klik om te vergroten...

jup dit heb ik ook gedaan jammer genoeg, deed het zo ongeveer om de 2 a 3 weken en nu heb ik niet meer het gevoel dat ik de eerste 3 keren had.

zelfs na 3 mnd stoppen voelde ik een snackie met 191 mg niet op z'n top.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jullie reageren altijd zo naaierig bij de jongere gasten hier. Eens in de 2-3 maanden een pilletje is helemaal niet erg. Wel zeker weten wat erin zit hè.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Winehouse zei:
Jullie reageren altijd zo naaierig bij de jongere gasten hier. Eens in de 2-3 maanden een pilletje is helemaal niet erg. Wel zeker weten wat erin zit hè.
Klik om te vergroten...
We reageren wát?
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
Winehouse zei:
Jullie reageren altijd zo naaierig bij de jongere gasten hier. Eens in de 2-3 maanden een pilletje is helemaal niet erg. Wel zeker weten wat erin zit hè.
Klik om te vergroten...
We reageren wát?
Klik om te vergroten...

naaierig
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Andyy zei:
Exceptional Insight zei:
Winehouse zei:
Jullie reageren altijd zo naaierig bij de jongere gasten hier. Eens in de 2-3 maanden een pilletje is helemaal niet erg. Wel zeker weten wat erin zit hè.
Klik om te vergroten...
We reageren wát?
Klik om te vergroten...

Keutels
Klik om te vergroten...
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Andyy zei:
Exceptional Insight zei:
Winehouse zei:
Jullie reageren altijd zo naaierig bij de jongere gasten hier. Eens in de 2-3 maanden een pilletje is helemaal niet erg. Wel zeker weten wat erin zit hè.
Klik om te vergroten...
We reageren wát?
Klik om te vergroten...

poepjes
Klik om te vergroten...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
Andyy zei:
Exceptional Insight zei:
Winehouse zei:
Jullie reageren altijd zo naaierig bij de jongere gasten hier. Eens in de 2-3 maanden een pilletje is helemaal niet erg. Wel zeker weten wat erin zit hè.
Klik om te vergroten...
We reageren wát?
Klik om te vergroten...

mopjes
Klik om te vergroten...
Maar serieus, niet doen, krijg je puistjes van...
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#18
*Modknip*
D
Donaldduck88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hallo mede forum leden sorry als ik voor zoiets kleins een topic open maar ik dacht dat ik meerdere meningen en antwoorden kan gebruiken. Zelf heb ik maanden lang gezocht maar tog kwam ik er niet uit.

Ik zal mijn situatie even uitleggen, ik ben een jongen van 15 jaar (vrij veel meegemaakt en naar zeggen heeel volwassen en verstandig) En nu zit ik met het volgende: Ik had na mijn eerste mdma ervaring 26 december een afspraak gemaakt om 1x om de 3 maanden 1x 90 mg mdma te nemen.
Nu de vraag kan dit nou echt zoveel schade (omdat ik dan nog zo jong ben)? Of heeft een van jullie mischien tips ?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Schade kun je vrijwel alleen relatief uitdrukken bij dit soort dingen.
Als je voor de rest een gezonde levensstijl hebt, vind ik dat de schade te verwaarlozen valt.
Maar goed, daar zullen de meningen over verschillen.

ps

Als ik nou zou zeggen dat het heel slecht was, zou je het dan echt niet meer doen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."