Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs films,

Drugs films,

407 antwoorden
124 weergaven
18-5-2026
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dzy zei:
Die film is gemaakt op acid. De naam verwijst er zelfs naar.

EDIT: Die hele film stelt eigenlijk een trip voor, het is gewoon een trip report.
Klik om te vergroten...

Nieuwsgierig als ik ben, en al helemaal omdat ik zowel een enorme interesse in drugs alswel in films heb, ben ik dat eens na gaan zoeken, en toen dat verhaal gemaakt werd, bestond er nog geen LSD chef.

Daarbij wordt er beweerd dat de gedachtengang volgorde en logica die in die film zitten, nooit zouden kunnen onde rinvloed van LSd omdat alle omgangen en dingen dan veels te random zouden zijn.

Maar nog geen LSD gedaan, dus dat zou ik niet zo kunnen weten of dat klopt.



Maargoed, ik ga weer verder zoeken. Kijken naar zowel deze film als The Wizard of Oz.

:sunglasses: Ik ben er weer even braaf mee.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#2
herald and kumar go to white castlle
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#3
wwaazzaapp zei:
de film ''la haine'' (de haat)
vind ik een zeer goede film,
zeker het kijken waard
Klik om te vergroten...

is idd wel een goeie film, maar er komt niezoveel drugs in voor toch?

Wel ambetant einde, je weet zonie wat er gebeurt, frustrerend
:angry: :grin:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee idd ze roken al1 jointjes,
en idd dat einde is goed doordacht :)
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#5
DjTrips zei:
herald and kumar go to white castlle
Klik om te vergroten...

Harold & Kumar is echt een heeel grappige film :grin:. Er komt dit jaar ook een vervolg uit waarin ze naar Amsterdam gaan :).
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
paupie zei:
DjTrips zei:
herald and kumar go to white castlle
Klik om te vergroten...

Harold & Kumar is echt een heeel grappige film :grin:. Er komt dit jaar ook een vervolg uit waarin ze naar Amsterdam gaan :).
Klik om te vergroten...
te hope, hopelijk is em nog veel beter dan :grin: is idd een goeie blow film
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#7
Smokin' Aces!

Vette film over de mafia, drugs en corruptie.
Goed einde, geen standaart actiefilm.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#8
vergeet niet Apocalypse now......niet direct wel op indirecte wijze.....geniaal
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb bij kunstgeschiedins een enge bad trippy film gezien .. "un chien andalou" .. over een nachtmerrie van een kunstenaar .. (zeer verwarrende film) .; verder vind ik thirteen een goede film .. of christiane f ..
n
nb_killerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Films die drugs als main theme hebben:

De beste uiteraard:
Blow, trainspotting, Fear and loathing, requiem for a dream, human traffic

Drugstore Cowboy
is ook vrij goed, Groove en the basketball diaries zijn ook okay.

Christiane F. vond ik maar zozo, daar het boek echt veel beter is. Nuja, de film is desondanks nog steeds een kijkje waard hoor

Naked Lunch en Layer Cake wil ik zeker nog eens zien. Ik denk dat ik wel goede films kan verwachten.

Verder zag ik ook: spun, rave en the acid house en ik vond ze allemaal niet echt schitterend.

(Lord of war) gaat niet over de drugs, maar raad ik ook sterk aan; hij handelt over wapenhandel, en er komt ook cocaïnehandel en -gebruik in voor. Met Nicholas Cage en die kerel van Requiem for a dream.
s
snitsneusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Requiem for a dream: ik heb bekeken in de tijd dat ik drugs nog ''cool'' vond en hard wouw gaan flashen enzo.. ik vond hem heel dramatisch en ben toen wel verschoten en beginnen nadenken over drugs..

Spun: vond ik een zeer goede film en leuk om te zien goed verhaal enz..

Blow: zeer goed en aangrijpend vooral het einde is heel aangrijpend en vaag..

grtz
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#12
ohja, Marklar bedankt voor de mooie post!!!
b
bRUUTLid
01-01-2024, 00:00
#13
"Harold and Kumar Go to White Castle" is een geniale film. Echt lache als je stoned bent. Er komt ook een vervolg op genaamd: Harold and Kumar go to Amsterdam! (Waarschijnlijk aankomende zomer).

Thirteen vind ik ook goede film.
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#14
drugsfilm

Ik heb DE drugs film

hij heet Partymonster (Marilyn Manson heeft er n bijrol in legt hij n zegel op zn tong en nog meer van zulke dingen) maar iig niet iedereen zal van die film houden maar het is echt mn favoriete film!!! En het is allemaal gebaseerd op een waar gebeurd verhaal!!!

Ow en momenteel draait Candy in de bioscoop en dat gaat ook over drugs ik heb daar vanalles over gelezen schijnt een goede film te zijn!!!
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Partymonster is toch met die jongen van Home Alone die ketajunk is? Dat is inderdaad wel een goede film.
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dzy zei:
Partymonster is toch met die jongen van Home Alone die ketajunk is? Dat is inderdaad wel een goede film.
Klik om te vergroten...

JAAAAAA die is vet he,
hahaha en Seth Green speelt ook een hoofdrol die is ook een keta junk geloof ik!!! Ik wil aan posters enz van die film komen maar bijna niemand kent die film dus dat gaat me niet lukken helaas :(
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#17
psilocybine zei:
ik heb bij kunstgeschiedins een enge bad trippy film gezien .. "un chien andalou" .. over een nachtmerrie van een kunstenaar .. (zeer verwarrende film) .; verder vind ik thirteen een goede film .. of christiane f ..
Klik om te vergroten...

Als je hier bent in de vakantie kunnen we Partymonster gaan kijken
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jay & Silent Bob Strike Back
Cheech & Chong Up in Smoke.

xD

Geweldigge films.
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nja idd, verwarring met men gedachten^^ het is ookal tijdje geleden dat ik hem gzn heb^^ die detlef(v) is best cute anyway^^

Heeft er ook iemand het boek gelezen?is beter dan de film ,!

X.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ellesdee zei:
BillyBilo zei:
denk dat iedereen die wel kent :)
Klik om te vergroten...

idd als je die niet kent, dan vraag ik me echt af onder welke steen je de afgelopen jaren hebt geleefd...
Klik om te vergroten...

onder meerdere, maar toch voornamelijk onder balken, dakpannen en/of beton :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."