Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"e ff gouw vraagje, hoop dat hij hier goed staat. welke drugs komt het meeste bij het effect van xtc ? ik ben er namelijk gek op, maar elke week half jaar lang echt veel gebruike. heeft beetje zen tol geeist/ ben nu maand nuchter maar begint saai te worden:P dus drm dacht ik welke drugs er een beetje op lijkt en dan bedoel ik met name gevoel van euforie"
"city of god kijk die maar is"
"ok even gouw mijn probleemje er tussen door wij hebben ongeveer het zelfde ik ben heel snel het drugs wereldje ingerold, micshien te snel gebruik nu een half jaar lang , elk weekend xtc pille. ik heb giga snel een tolerantie opgebouwd,en 6 blauwe op een avond was soms al niet zo gek meer. nu had ik dit zaterdag lekker slikke, hoe meer , hoe kutter de aankomende week. zondag voelde ik me eige goed/. maandaag ook dinsdag werd ik duizelig, zweet veel,snel buiten adem. woensdag, 5 keer overgegeven, ik hield niks binnen. donderdag wel 10 keer vrijdag misselijk/ zaterdag ochternd en savonds weer redelijk goed/ en nou het rare als ik die zaterdag niks pak!!! heb ik volgende week precies het zelfde/ alleen iets minder. pak ik wel weer zaterdag heb ik het die week weer even erg. ik werd er zo ziek van letterlijk en figuurlijk dat ik naar de dokter ben gegaan, en alles heb verteld. die heeft gezegd dat xtc ofterwel mdma, gewoon je imuunsysteem verkankerd, of het schadelijk is voor je hersenns is nog niet bewezen. maar je imuunsysteem gaat er helemaal aan. ik ben nu 3 weken gestopt met alles, ik heb in die tijd na de misselijkheid dus, brongrites , en meteen daarna een keelonsteking gekregen. nu alleen nog beetje keelpijn. maar het gaat weer.. een vriendin van mij die al wat langer slingt,noemde het columbiaanse griep. het kutte is dat ik echt gek ben op xtc, vind het gewoon geweldig gevoel. maar elk weekend in schijnbaar te veel. dus ik wacht nu even met pakken nog. om het afblivje wat makkelijker te make zuip ik gewoon wat meer. , mischien aankomende week beetje coke en daarna ga ik proberen het bij pure mdma te houden. want toen in namelijk overgaf, 6 pille op lege maag, kotse ik groen. en het smaakte gewoon naar pille. lijkt me raar als ik met mdma ook groen kots. mischien dat je lichaam daar iets beter tegen kan. de enigste pille die ik pakte waren blauwe mitshis 120-190 mg ik hoop dat dit je een beetje helpt"