#1
Toen ik afgelopen weekend naar een festival wou gaan in belgie heb ik weer eens dikke pecht gehad ik was opweg naar het festival met de trein , toen we daar juist aankwamen ( in het hol van pluto ) stond het daar vol van de politie eenmaal afgestapt moest iedreen maar dan ook iedereen op 1 lange lijn gaan staan je zag iedereen hun koptjes wit trekken en plots was het daar muisstil (ik heb dit nog nooit zo meegemaakt) 1 voor 1 lieten ze de honden aan iedereen snuffellen de eerste hond reageerde niet op mij en ik dacht oef ik ben safe en dan plots moest ik nog eens besnuffelt worden .de hond rook iets verdacht en jaa ik mocht bij de rest van de mensen staan die ook verdacht werden . ze hebben me meerdere keren gevraagd of ik iets bij me had en ik bleef dit ontkennen . ,dan hebben ze me maar mee genomen naar een kamertje waar ik dus VoOLLEDIG in mijn Bloodje mocht gaan staan en ja ik deed men onderbroek uit en alles viel er uit
ik had in totaal 1 gram mdma , 1 gram ketamine , een xtc pil en nog ongveer 2 gram weed bij me , ik heb al men gegevens moeten achterlaten en ze zeiden dat ik hier nog van zal horen en mocht dus vertrekken ( mijn dag was dus goed begonnen )Heeft iemand soms een idee wat ik hiervoor zal krijgen , en komt dit ook op mijn strafblad ? grtzz
