Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wens je veel succes en sterkte de komende tijd man! Ik denk ook best dat alles op papier zetten je kan helpen om je (ex) verslaving te verwerken. Je wordt toch weer geconfronteerd met alles.. Goede dingen maar uiteraard ook negatieve dingen. Alleen moet je wel eerlijk tegen jezelf zijn en ervoor open staan om de negatieve dingen te zien, die drugsgebruik je de afgelopen jaren gebracht heeft."
"Xtc is veiliger in de zin van.. er is meer onderzoek naar gedaan"
"Veel water drinken en vaak naar de wc gaan.. blijven spoelen dus"
"Dit is gewoon iets te veel van het goede geweest. Zijn lichaam / hersenen hebben tijd nodig om zich te kunnen herstellen. Vooral na zon weekend. Hij zal zich de komende dagen ook nog niet fit voelen. Over de hallucinaties kan ik niks zeggen maar ik ga er vanuit dat deze vanzelf weer wegtrekken. De combo valium en alcohol is best gevaarlijk. Dit zal niet echt helpen om zich beter te voelen. Dit is waarschijnlijk ook de reden waarom hij zo lang heeft geslapen. Enige advies wat ik kan geven is goed eten en wat rust pakken en volgend weekend ff helemaal nix gebruiken. En blijf niet als een kluizenaar binnen zitten... wat zonnestralen pakken kan veel goeds doen!! Succes ermee"
"Ik heb het zelf 1 x geprobeerd, maar vondt het erg tegen vallen. Dan heb ik toch liever de 4-fa.. kunnen jullie deze 2 varianten met elkaar vergelijker qua werking?"
"Bedankt voor je antwoord! Welke is naar jou mening euforischer? Krijg je bij de 3 fmp ook zo'n lulkick als bij de 4 variant?"
"Duidelijk! Binnenkort nog maar eens proberen dan."
"Re: [4-FMP] Werking, neurotoxiciteit en gewenning van 4 fluo De goede conditie staat hier niet ter sprake, want dit zit wel goed Zit ook heel wat uurtjes in de sportschool dus daar kan het allemaal niet aan liggen. Sinds ik gestopt ben met meph. zijn mijn hartprobleempjes ( mischien niet het goed woord ) ook verdwenen. Geef dat stofje er dus toch de schuld van"
"Het is een zeker een interresant stofje! Duurt wel wat langer als xtc en komt ook wat later opzetten. Het is mischien iets meer verwant aan MDA. Dat wilt zeggen dat het iets meer op het visuele vlak doet.. patroontjes en vervormingen. De kater is in mijn ogen toch ook echt wel minder als met xtc. Slapen lukt alleen niet zomaar! Veel plezier en succes!"
""