Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelf begin ik altijd sowieso met eentje (of een halve wanneer je weet dat hij best sterk is) en neem gewoon door de avond bij. Je kan blijven bijnemen tot de mdma volledig is uitgewerkt, dit duurt meestal tussen de 4 en 6 uur (bij sterkere pillen is dat nog langer zelfs) dus ik denk dat er geen probleem is. Er is maar één boodschap: bijnemen wanneer je denkt dat je moet bijnemen. Je voelt het echt op het moment zelf dat je moet bijnemen. Meestal is dit tussen de 1,5 en 2,5u, bijnemen doe je best elke keer een halve, vanaf het moment dat je weer voelt dat je moet bijnemen neem je gewoon weer bij... Ik weet niet of het bij iedereen zo is, maar het lukt mij altijd perfect op het gevoel. Meestal kom ik met 3 a 4 pillen dan een hele nacht door. Ik praat hier nu over mdma pillen, maar zo kan je het ook doen met lijnen of dipjes"
"En wat als je de xtc-pil verpoederd en hem door je neus jaagt?"
"Het schijnt te werken, maar dan moet je sowieso een koptelefoon hebben die alles fair aangeeft. Meeste koptelefoons hebben versterkte bass en weet ik veel wat nog allemaal, ken er niet veel van. Maar idoser kost evengoed geld, dussssssssssss ... ga gewoon voor naturel. ofja naturel"
"Was dit toevallig Tribes gathering? Want je kon gewoon een eindje omlopen daar aan het station, geen last van controles! Wel balen, maar op tribesgathering was er ook controle op alle auto's die op weg waren naar daar... Volgende keer gewoon zeggen dat je wiet bij hebt, dan pakken ze gewoon je wiet af en vragen ze niet naar de rest.. Wij waren vanaf het station meegelift in hippiebusjes (omdat de bussen iedere keer supervol waren en met onze bagage was dat niet echt handig) voor de auto's was er dus ook controle, en met zo'n hippiebusjes geraak je niet weg.. Een vriend heeft toen gewoon gezegd dat hij enkel 3gram bij had, heeft dit afgegeven. In het busje zaten nog een stuk van twintig pillen en dat was het nog niet allemaal denk ik, dus toen hebben ze niet verder gezocht en ook die vriend had geen problemen...."