Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"yoow ik ben 18 IK ga volgend weekend naar een festival beetje underground in de bossen en de natuur , ik zou daar voor het eerst lsd proberen ga waarschijnlijk wel rustig in mijn tentje blijven tot ik me er goed bij voel , heb al 2 keer paddos en 2 keer truffels gedaan de paddos vond ik wel veel leuker omdat ik meer visual had en vind dit ook zeer leuk . ik ga het doen met een goede vriend van me en samen met iemand die al ervaring heeft , ik ga mijn lsd trip daar op het festival kopen wan die zijn daar in overvloed te vinden ik kan hem dus wel niet laten testen wat je in belgie trouwens nergens kan dus ga ik ook beginnen met een halfje . lijkt dit mij een goed idee om het daar te doen ? en hebben jullie nog tips het is wel een festival waar het echt rustig is het is niet zoals alle andere drukke bedoeningen . en zou het kwaad kunnen als de trip begint uit te werken dat ik dan aan mijn pillen en mdma begin voor de nacht door te feesten ( we gaan normaal onze trip met zonsopgang nemen)"
"bedankt voor je advies maar ik wil het zelf echt wel doen en mijn vrienden ook we gaan ons gewoon een rustig plekje uitzoeken die er daar wel genoeg zullen zijn of wat in onze tent rondhangen ,ik zie het wel volledig zitten ,onder de paddos ben ook nog eens gaan wandelen buiten en vond het echt zalig ,dus ik denk dat lsd in de natuur wel goed zal komen ik laat zeker nog weten hoe het is geweest (nog 4 keer slapen )"
"ik ga wel zien hoe alles loopt en als ik me er niet goed bij voel koop ik gwn een paar zegels en hou ik ze voor thuis . maarja ik denk 1 keer dat ik die magische dingetjes ga zien dat ik het dan niet meer ga kunne laten tjah we zien wel , hou jullie op de hoogte grtz"
"hallo dit weekend heb ik ng eens oranje Q dance pillen genomen en nu volgend weekend ga ik ik trg uit en ben dat van plan terug te doen . nu ik wil natuurlijk al mijn pilletjes op voorhand bemachtigen maar zit met het probleem dat mijn dealer gestopt is dus zoek ik iemand anders die heb ik intussen ook al gevonden en hij heeft (toevallig) ook dezelfde Q dancen . veel van mijn vrienden op school enzo zijn ook al naar die kerel voor q dancjes en het ging de ronde dat ze ng sterker zijn van deze keer maar het doet nu de grote ronde dat er ook heroine zou inzitten . niet dat ik het 100 procent geloof maar toch zou ik er niet van moeten weten moest het zo zijn. nu mijn vraag wat jullie hier van vinden moet ik mij nergens zorgen over maken en zijn het gewoon fabeltjes of zou ik dit toch serieus moeten nemen . als iemand weet hoe je mss kunt zien dat er heroine in zit zou me het dan kunnen zeggen . voor mij lijken de pillen van vorig weekend hetzelfde als mijn nieuwe( zogezegde heroine)pillen ?"
"hallo ik gebruik nu iets meer of een maand en begin mij vragen te stellen over mijn tolerantie ? ik word bijna 18 weeg ongeveer 65 kg. mijn eerste keer 7 julli ong. 1 pil 140mg in 1 keer 2de keer was eigenlijk 2 dagen op een festival een week na de eerste keer. . dag 1.3 q dance pillen 170mg. dag 2 . 2 q dance pillen. 3 de keer. was 2 weken na de vorige. heb ik 3 pillen 120 mg. op 4 de keer was de week er trg op 1 pilletje dat ik ng overhad van de vorige week 1 x 120 mg. plus pep. 5 de keer. is trg een week achter de vorige x. 2 q dance pillen 170 mg plus pep. 6.de maal is eigenlijk dit weekend trg een week na de vorige x. ik heb 3 q dance pillen 170 mg. .nu mijn vraag zal ik er ng wat van voelen ? begin mij een beetje druk te maken omdat ik in een maand na mijn eerste nu al 12 pillen heb geslikt. na dit weekend ga ik het een lange tijd stoppen ! . ik wil graag jullie meening hiervan mvg."
"Madcat zei: Ja, ik zou er maar even mee stoppen. Want als je te veel doet, dan is het "speciale" eraf. En dan je natuurlijke serotonine niveau kan er door ergnstig mee in onbalans raken. liever 1 keer in de maand of minder , dan heeft je lichaam weeer de tijd gehad om te herstellen. Zolang je er maar goed en gezond bij eet, je vitaminen aanvult, en niet tot weinig alcohol. Madcat Klik om te vergroten... en zou het nu nog erg zijn als ik dit weekend voor de laatste keer neem of zou je het me echt afraden . het is gwn dit weekend is het laatste festival voor mij voor ik trg uitga . ik wil gwn niet bad gaan . grtz"
"Het festival was Tribes Gathering het is niet zo gekent omdat het ook nog maaar de 2de editie was .maar dat was al genoeg om te weten dat er veel drugs op zon feesje afkomt , ik heb alvast eens een mail gestuurd naar iemand die me er mee kan helpen en dit was zijn antwoord. Je bent afgelopen weekend gepakt met verschillende soorten drugs. Het ging hier telkens over kleine hoeveelheden. Je hebt enkele vragen rond de gevolgen hiervan, klopt dat? Als ik het goed begrijp, dan was je op het moment dat je opgepakt werd meerderjarig? De eerste keer dat je moeder je betrapte was je minderjarig maar kwam er politie aan te pas? Er is een groot verschil tussen meerder -en minderjarigen wat betreft drugwetgeving, , ik probeer het je duidelijk uit te leggen. Als meerderjarige word je geacht verantwoordelijk te zijn voor je daden. Men gaat dus je ouders niet op de hoogte brengen van deze feiten (tenzij de agenten in kwestie hier voldoende reden voor hebben), wellicht ga je een brief krijgen die op jouw naam geadresseerd zal zijn. Uiteraard zal die wel in een enveloppe met het logo van de politie zitten. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen cannabis en andere illegale drugs, gezien jij beide op zak had, gaat men voor jou toch de procedure voor andere illegale drugs volgen. Voor het bezit en/of het gebruik van andere illegale drugs dan cannabis wordt er altijd een proces-verbaal opgemaakt en doorgestuurd naar het parket. Bij het parket kan de procureur volgende maatregelen; seponering, minnelijke schikking, pretoriaanse probatie (vrij onder voorwaarden) en doorverwijzing naar de correctionele rechtbank. De klemtoon ligt op hulpverlening en niet op bestraffing. Een ‘case manager justitie’ en een ‘therapeutisch adviseur’ kunnen worden ingeschakeld. Wat betreft je strafblad; als je een minnelijke schikking (bepaald bedrag) krijgt voorgesteld of één van je voorwaarden is het volgen van bv een vorming/cursus of urinetesten binnenbrengen en je komt dit na, dan blijft de zaak zonder gevolg en staat er niets op je strafblad. Een feit komt pas op je strafblad als je naar een correctionele rechtbank wordt doorverwezen. Als de zaak door het parket toch wordt doorverwezen naar de correctionele rechtbank, is er een verschil: waar er voor cannabis minder zware politionele straffen mogelijk zijn, gelden voor andere illegale drugs enkel de correctionele straffen uit de wet van 24 februari 1921: Geldboete van 15 tot 25 euro voor een eerste overtreding; Geldboete van 26 tot 50 euro in geval van herhaling binnen een jaar na de eerste overtreding; Gevangenisstraf van acht dagen tot één maand en een geldboete van 50 tot 100 euro in geval van een nieuwe herhaling binnen een jaar na de tweede veroordeling; Gevangenisstraf van drie maanden tot een jaar en/of een geldboete van 1000 tot 100.000 euro bij openbare overlast. Deze bedragen moet je vermenigvuldigen met 6 (zoals ze hier staan zijn niet aangepast aan de indexering). Hopelijk is dit een antwoord op je vraag. Mocht je nog vragen hebben, mail dan gerust terug. Je mail komt opnieuw bij mij terecht, ik kan je nog twee keer een antwoord sturen. Met vriendelijke groeten, De DrugLijn"
"Damn ! ben ik blij dat ik in belgie woon . ik ben trouwens zelf naar politie bureau gegaan naar iemand die ik kende van een vorig verhoor . heb mijn situatie uitgelegd en dat ik wou dat mijn ouders dit niet te weten gingen komen. en ik heb gwn men telefoon nmr achter gelaten en hij ging me bellen als men brief is toegekomen op het politie bureel. en zei dat men ouders er niets van hoeven te weten omdat ik meerderjarig ben"
"Nee ik heb nog steeds niets ghoord ik verwacht nog altijd een telefoontje"
"ik heb vorig weekend de agent tegengekomen waar ik mijn situatue ben tegen gaan uitleggen het was op de bierfeesten en ik moest meteen me zakken leegmaken van hem hij zij dat hij dit moest doen van het parket vanaf dat hij me tegenkwam moest hij me doorzoeken , ik had gelukkig ook nieks bij hij wist me dan ook te vertellen dat men proces verbaal was binnengekomen op het politie bureel en ik moet dus nu dinsdag langsgaan om mijjn verklaring te gaan afleggen ik laat weten wat men straf zal zijn . grtz"