Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGepakt bij drugscontrole !

Gepakt bij drugscontrole !

37 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben laatst naar daydream in belgie geweest en daar hebben ze ook in al mijn zakken gevoeld. ik dacht dat ik alles bij mijn ballen had gedaan. was ik vergeten de pillen er bij te doen :sunglasses: ze zaten in mijn linker jaszak. ze hebben niks gezecht ! ik weet haast zeker dat die kerel ze gevoeld heeft.
c
crim3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Cosmic Controler zei:
ik ben laatst naar daydream in belgie geweest en daar hebben ze ook in al mijn zakken gevoeld. ik dacht dat ik alles bij mijn ballen had gedaan. was ik vergeten de pillen er bij te doen :sunglasses: ze zaten in mijn linker jaszak. ze hebben niks gezecht ! ik weet haast zeker dat die kerel ze gevoeld heeft.
Klik om te vergroten...

ben daar ook heen geweest, de controle viel best wel me ze voelde wel erg hard aan de muts van men jas
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
En, heb je inmiddels al een definitieve boete/straf gehad?
i
itsjustmeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee ik heb nog steeds niets ghoord ik verwacht nog altijd een telefoontje
c
chillosophyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Was dit toevallig Tribes gathering? Want je kon gewoon een eindje omlopen daar aan het station, geen last van controles! Wel balen, maar op tribesgathering was er ook controle op alle auto's die op weg waren naar daar... Volgende keer gewoon zeggen dat je wiet bij hebt, dan pakken ze gewoon je wiet af en vragen ze niet naar de rest..
Wij waren vanaf het station meegelift in hippiebusjes (omdat de bussen iedere keer supervol waren en met onze bagage was dat niet echt handig)
voor de auto's was er dus ook controle, en met zo'n hippiebusjes geraak je niet weg..
Een vriend heeft toen gewoon gezegd dat hij enkel 3gram bij had, heeft dit afgegeven.
In het busje zaten nog een stuk van twintig pillen en dat was het nog niet allemaal denk ik, dus toen hebben ze niet verder gezocht en ook die vriend had geen problemen....
-
-.rick.-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
crim3 zei:
Cosmic Controler zei:
ik ben laatst naar daydream in belgie geweest en daar hebben ze ook in al mijn zakken gevoeld. ik dacht dat ik alles bij mijn ballen had gedaan. was ik vergeten de pillen er bij te doen :sunglasses: ze zaten in mijn linker jaszak. ze hebben niks gezecht ! ik weet haast zeker dat die kerel ze gevoeld heeft.
Klik om te vergroten...

ben daar ook heen geweest, de controle viel best wel me ze voelde wel erg hard aan de muts van men jas
Klik om te vergroten...

Uit het niets;

Ik zag dat jullie het over daydream hadden, ben er dit jaar ook voor het eerst geweest met camping, op camping mijn eerste keer xtc ervaren( lees report van me).
Nu wil ik toch ook even mijn ervaring mededelen.
Ik had 20 defqon's in een seal zakje gedaan voor verkoop. Gewoon in 1 seal zakje.
Ik liep naar de hoofdingang en had mijn 20 pilletjes gewoon in mijn onderbroek gedaan bij mijn rinus, zo gezegt zo gedaan. Kaartje ingescant en kon doorlopen naar de beveiliging. Er werd serieus 1x over mn arm gewreven en 1x over mn been. Ik mocht doorlopen, Ik dacht van is dit alles? Ben ik er al door heen?, easy man.easyyy..
Dat dacht ik totdat er een politie agent kwam aangeschrompeld en riep dat ik en mijn 3 vrienden mee naar een aparte ruimte moesten. Mijn gedachte was opeens helemaal leeg, ik zakte compleet door de grond. Ik wist dat het ging gebeuren.
Na 10 meter hebben te gelopen zag ik 4 vreemde jongens opgesteld staan, en een hond met 6 agenten. Ik zakte finaal door de grond toen ik dat zag. Ik liep letterlijk met een pokerface van hier tot tokio naar de rij en stelde me netjes op. 3 vrienden van mij links en 4 vreemden rechts van mij.
ik mocht niks uit de zakken halen en moest mn handen omhoog doen. De agent riep tegen de hond, ZOEK,ZOEK,ZOEK! Deze woorden vergeet ik nooit meer. De hond snuffelde bij die 4 vreemde gasten en kwam toen bij mij, ik was op dat moment nog nooit zo nerveus geweest in mijn leven. De hond snuffelde en rook niks. Snuffelde bij mijn vrienden en rook ook niks. Er werden 3 rondes gehouden. In de 2de ronde had die kut keuter de eerste gast eruit gehaald. Hij moest mee naar een aparte ruimte. De hond snuffelde weer bij mij en rook wéér niks. Ik dacht van; is die hond stom?, je meot iets ruiken. ik heb 20 schijven tussen me ballen zitten. Na de 2de ronde gehouden te hebben, moest die een 3de afleggen, toen die nog een keer moest gaan ruiken was ik zo nerveus dat ik me af vroeg hoe ik mezelf in bedang hield. Ook na de 3de ronde rook die niks bij mij. Ik mocht verder lopen met mijn vrienden.
Ik was zo opgelucht dat was niet normaal, ik heb letterlijk wel 10 engeltjes op mn schouder gehad. Die hond rook gewoon niks, en ik mocht doorlopen. Ik was nog nooit zo blij in mn leven(alhoewel de avond van tevoren met me eerste keer xtc) :P
Maargoed, elke keer als ik mn vrienden zie roepen we, ZOEK,ZOEK,ZOEK met een smile op ons gezicht, we hebben achteraf z'n ontiegelijk geluk gehad. Nu ik dit verhaal schrijf kom ik er nog steeds niet bij dat ik niet gepakt werdt.
Denk er nog regelmatig aan toen ik daar stond, Een echte nachtmerrie in real-life.
heb die dag super hard gefeest alleen al omdat ik niet werdt gepakt.
Ik liep de eerste 2 uur rond alsof ik 20 redbull blikjes ophad, zo blij was ik. Dat ik niet was gepakt.We hadden het de hele dag erover hoe die hond nou niks geroken kon hebben.
Denk als mijn ouders erachter waren gekomen dat ik het huis uit werd getrapt.
Maarja, het is uiteindelijk nog goed afgelopen. GELUKKIG.
Uiteindelijk alle 20 schijfjes verkocht met mooie winst.

ik wil alleen even zeggen voor alle dealers. PAS OP!
Ik ben nu zwaar op me vingers getikt. Ik durf nu niet meer mee te nemen naar festivals.
Heb nu in augustus weer een festival, ik rij 1 maand vantevoren naar de camping en verstop alvast mijn pilletjes water dicht ergens.zodra ik op de camping aankom pak ik ze. Ik durf het risico niet meer te nemen om langs die misselijke keuters te lopen. Of er moet al iemand met een geniaal idee komen hoe ik ze reukloos langs de honden krijg.


Greetz rick!!
EN PAS OP!!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kortom, blijkt maar weer: Mensen regel je eigen shit. Niet voor anderen meenemen door de poort want je zit alleen maar met hogere straffen, terwijl degene waarvoor je het meeneemt lekker kan feesten en ergens anders wel een pilletje regelen.

Rijk wordt je toch niet van het verkopen van 20 pillen dus neem gewoon alleen je eigen stash mee door controles, dan is er niets aan de hand...

Als je je eigen shit mee hebt weet je ook zeker dat het veilig is en dat je niet onbekende rommel van een onbekend persoon koopt...
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat ik me dan afvraag, zijn het wel echt drugshonden?

19 mei ging ik naar een feest. Iedereen moest 1 voor 1 langs een hond. Ik zelf had 4 pillen bij me ballen zitten, de hond rook precies op die plek en ging niet zitten. Ik was erg opgelucht moet ik zeggen. Zo ging het hetzelfde bij andere maat die ook 4 pillen bij had. Die had ze 5min voor we naar binnen gingen nog even in een ander zakje gedaan.

Ook een maat van me had paar gram pep bij. Hij had voordat we naar binnen gaan het zakje nog even opengehad en een sleutelpuntje genomen. Toen was er een kleine hoeveelheid op zijn hand gevallen. We lopen langs de hond, de hond rook aan zijn hand en ging alsnog niet zitten.

Later kwamen er nog 5 bekenden met de auto aan. Iedereen had wat bij behalve de bestuurder. En raad eens wie er uit werd gepikt? De bestuurder. En de rest kon zonder problemen doorlopen en hij kon met de billen bloot.

Was die hond nu verkouden of is het geen echte drugshond? Want als je op tv kijkt zie je honden die op een vliegveld in een koffer kleine hoeveelheden kunnen ruiken en deze er ook uitpikken. Dan vind ik het vreemd dat zo'n hond op een feest bijna niks ruikt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha je hoort vaak mensen zeggen dat de drugshond verkouden was! Nederland heeft echter maar een klein aantal drugshonden, en de meeste honden op feesten zijn om je angst aan te jagen. Vaak schrikken mensen met drugs bij zich als ze honden zien. Soms kun je dat aan mensen zien waardoor je ze alsnog kunt visiteren. Veel mensen gooien ook stieken hun shit op de grond als ze een hond zien...

Meestal is het geen drugshond dus, als het er wel een is dan is de kans vrij groot dat hij netjes voor je voetjes gaat zitten :(
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier nog een tip.
De warmer de drugs zijn, hoe makkelijker dit te ruiken is voor een hond. De geurdeeltjes worden
Makkelijker verspreid als de temperatuur hoog is. Als je dus een iets in je zak hebt zitten of al een tijdje in je boxershort, zit het natuurlijk snel op lichaamstemperatuur. Dan wordt het erg makkelijk voor een echte drughond.
Probeer je spul dus zo lang mogelijk gekoeld te houden. Het liefst zelfs thuis in de vriezer leggen, vervolgens goed verpakken en eventueel gekoeld meenemen.
Zo krijg je een minimale geurverspreiding.

Pas natuurlijk ook op waar je met je handen aan zit.. en zit je onderweg in een auto lekker te blowen, ga er maar vanuit dat de hond je eruit pikt :rolleyes:
d
dextroenergieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb nu even een vraag, als je naar zo'n kotje mag je billen gaan showen, checken ze dan ook je volledige kleding en schoenen?

Ik steek namelijk altijd men 'shit' onder men schoenzool, heeft de politie bij mij tot nu toe nog nooit gevonden ben dan ook nog wel niet naar zo'n "kotje" gemoeten. En echte drugs honden denk ik dat ik ook nog niet ben tegengekomen.

@ itsjustme sorry dat ik je topic even gebruik om een vraag te stellen :flushed:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat je een voorstel zal krijgen voor minnelijke schikking of een kleine werkstraf als je geen geld hebt.
Normaal komt er geen rechtszaak van "denk" ik, maar ze hebben het nu eenmaal moeilijk.
Ik ben er bijna zeker van dan er wel een boete ofzo zal komen.
Wel zuur natuurlijk, alles kwijt en wrsl nog een boete maar dan ben je er wel vanaf.
A
AgeOfLoveLid
01-01-2024, 00:00
#13
dextroenergie zei:
Ik steek namelijk altijd men 'shit' onder men schoenzool,
Klik om te vergroten...

Ik heb helaas al het ongeluk gehad dat bij een controle de schoenen uit moesten en dat de zolen er effectief werden uitgehaald. En ja hoor betrapt... met mijn éne pilletje zucht.
Sindsdien altijd boxershort met zakje/veiligheidsspeld.
d
dextroenergieLid
01-01-2024, 00:00
#14
AgeOfLove zei:
dextroenergie zei:
Ik steek namelijk altijd men 'shit' onder men schoenzool,
Klik om te vergroten...

Ik heb helaas al het ongeluk gehad dat bij een controle de schoenen uit moesten en dat de zolen er effectief werden uitgehaald. En ja hoor betrapt... met mijn éne pilletje zucht.
Sindsdien altijd boxershort met zakje/veiligheidsspeld.
Klik om te vergroten...

:openmouth: Dat heb ik nog nooit gezien, wordt het voortaan ook nog enkel in men boxershort dan :rolleyes:
m
makoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rob070 zei:
Hier nog een tip.
De warmer de drugs zijn, hoe makkelijker dit te ruiken is voor een hond. De geurdeeltjes worden
Makkelijker verspreid als de temperatuur hoog is. Als je dus een iets in je zak hebt zitten of al een tijdje in je boxershort, zit het natuurlijk snel op lichaamstemperatuur. Dan wordt het erg makkelijk voor een echte drughond.
Probeer je spul dus zo lang mogelijk gekoeld te houden. Het liefst zelfs thuis in de vriezer leggen, vervolgens goed verpakken en eventueel gekoeld meenemen.
Zo krijg je een minimale geurverspreiding.

Pas natuurlijk ook op waar je met je handen aan zit.. en zit je onderweg in een auto lekker te blowen, ga er maar vanuit dat de hond je eruit pikt :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Klopt, scheelt een hele hoop als je t uit de vriezer meeneemt!
NL kent inderdaad te weinig drugshonden verder, dus vaak zijn de honden die je treft niet erop getraind om drugs te ruiken, maar je spanning. Alleen al de suggestie van de aanwezigheid van honden brengt mensen die drugs meenemen vaak al op andere gedachten/in de stress, is de overtuiging van beveiligers/politie. De diensthonden hebben goed ontwikkelde zintuigen, waardoor angstige personen direct gesignaleerd kunnen worden en dus eruit gehaald kunnen worden om gevisiteerd te worden, "je zal immers wel iets te verbergen hebben". Een beveiligingshond signaleert onregelmatigheden al in een vroeg stadium, waardoor beveiligingsbeamten repressief kunnen handelen, is voornamelijk de gedachte waarvanuit gehandeld wordt.
i
itsjustmeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb vorig weekend de agent tegengekomen waar ik mijn situatue ben tegen gaan uitleggen het was op de bierfeesten en ik moest meteen me zakken leegmaken van hem hij zij dat hij dit moest doen van het parket vanaf dat hij me tegenkwam moest hij me doorzoeken , ik had gelukkig ook nieks bij hij wist me dan ook te vertellen dat men proces verbaal was binnengekomen op het politie bureel en ik moet dus nu dinsdag langsgaan om mijjn verklaring te gaan afleggen :rolleyes: ik laat weten wat men straf zal zijn . grtz
i
itsjustmeLid
01-01-2024, 00:00
#17
iik ben dus langs geweest op het politie bureau en heb m'n verklaring moeten afleggen , toen ik hem vroeg wat men straf zou zijn antwoorde hij dat ik hier wrs niets meer van zal horen. eind goed al goed dus . :stoned:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Top man, relaxed! :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."