Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor het eerst XTC en speed combineren?

Voor het eerst XTC en speed combineren?

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
Ik zou voor de eerste keer gewoon alleen eerst xtc gebruiken. Raak eerst maar bekend met het effect daarvan, zonder dat je er nog andere middelen aan toe gaat voegen die avond. Kan je een andere keer altijd nog kijken of je eind v/d avond wil combineren, misschien heb je het niet eens nodig.
P
PhyrcsIILid
Hee, ik lees nu al een lange periode mee op deze site zonder daadwerkelijk een account te maken en omdat ik nu zelf eens wat wil proberen leek het me handig om het dan ook hier tedoen :grin:

Mijn vriend gebruikt zelf XTC/MDMA, nu leek het me wel wat om het ook een te proberen, en het leukst lijkt mij dan ook met mijn love samen de eerste keer :hearteyes: . Wat hij ongeveer gebruikt; anderhalve pil en 1,1 gram pep na afloop om het gevoel weer terug te krijgen en een jointje of 2/3. Nou heb ik zelf nooit meer gedaan dan alleen regelmatig blowen en vraag ik me dan ook af hoeveel ik nou moet gebruiken de eerste keer? En is die speed er achteraan wel noodzakelijk en slim voor mij? Nouja, ik ben erg benieuwd en wil dit ergens komende maand plannen. Alvast bedankt voor jullie reacties

x
p
pinnesLid
Waarom combineren? 1 gram speed lijkt me wat overdreven begin eerst maar met een lijntje.
S
Space_GirlLid
Mijn ervaring van speed en xtc is zodra dat jij vaag bent van het pilletje en je neemt een lijntje speed dan werkt gelijk je pil niet meer :(
P
PhyrcsIILid
pinnes zei:
Waarom combineren? 1 gram speed lijkt me wat overdreven begin eerst maar met een lijntje.
Klik om te vergroten...

Omdat mijn vriend zegt dat dat het beste voelt (voor hem iniedergeval) en ik vroeg me af wat jullie hiervan dachten, want alleen XTC lijkt mij ook prima toch?
S
SomsGebruikenLid
Als je helemaal wilt beginnen knallen, zou ik 1 pilletje doen en nadat de pil wat begint uit te werken een goeie kapsule S of een lijntje, maar ik zelf vindt de smaak absoluut vies. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
R
RealitiesLid
Vind XTC en speed geen fijne combinatie samen
Beter gewoon samen XTC nemen en achteraf wat wiet roken of een benzo nemen om de scherpe kantjes van de kater eraf te halen
Begin met n half pilletje anders, kan je achteraf nog n halfje bijnemen ( momenteel zijn de meeste pillen heel hoog gedoseerd) dan kan je het gevoel toch wat langer doen aanhouden...al wordt MDMA bijnemen afgeraden, snap het ook want als je opnieuw bijneemt zal het liefdesgevoel niet zo intens zijn als bij de eerste x
A
AmateurtjeLid
Ik vind het ook wel fijner om eerst speed te nemen en dan pas de snoepjes op te eten. :grin:
l
lsdliciousLid
gewoon geen speed nemen geeft geen meerwaarde aan de xtc naar mijn gevoel en zelf zoals space girl al zegt heb ik ookal meegemaakt dat er dan geen reet meer aan is

grtzz
8
89suitedLid
lsdlicious zei:
gewoon geen speed nemen geeft geen meerwaarde aan de xtc naar mijn gevoel en zelf zoals space girl al zegt heb ik ookal meegemaakt dat er dan geen reet meer aan is

grtzz
Klik om te vergroten...

True
C
Carlo86Lid
Ik zou ook niet combineren maar als je dan toch van plan bent om het te doen, zou ik eerst een beetje speed nemen en later pas de pillen :grin:

En trouwens 1 gram speed is erg overdreven ten zei het echte rommel is...
w
walnootjeLid
Als het voor beide drugs de eerste keer is zou ik het niet combineren, komt op mij over als vrij zonde. Als je al wat ervaring hebt dan kan je opzich wel een keertje combineren, alleen besef wel, dit is niet zonder risico's! Dus lees je ook goed in voor je aan zo iets begint. :wink: Pep gebruik ik zelf eigenlijk alleen voor extra energie of om helder te worden als ik te vaag ben. Verder geeft het inderdaad geen waarde aan je trip, op een lichte euforie na dan.

Carlo86 zei:
Ik zou ook niet combineren maar als je dan toch van plan bent om het te doen, zou ik eerst een beetje speed nemen en later pas de pillen :grin:

En trouwens 1 gram speed is erg overdreven ten zei het echte rommel is...
Klik om te vergroten...

Ik ook altijd eerst een lijntje pep en ongeveer 2 uur later gaat het eerste halve pilletje erin. Maar inderdaad 1 gram speed is wel heel veel, kan geen hoog % amfetamine bevatten of die vriend moet een redelijke tolerantie hebben opgebouwd. Ik zou zeggen 0,2 tot 0,4g is meer dan genoeg en dan ligt het er dan ook nog aan hoe sterk de pep is. Dus sowieso beiden drugs laten testen zodat je weet wat je tot je neemt. Het is naar mijn mening ook waar dat wanneer je (te veel) pep neemt dat het lekkerste uit de pil weg neemt.
d
dingo's kidneysLid
1 gram speed op een eerste keer :grin: begin maar met een bommetje van 100 mg of een sleutelpuntje.

mareh de eerste keer xtc zou ik lekker puur houden, dat is een magisch moment :hearteyes:
btw doe je het thuis of op een feest? een beetje speed erbij is eigenlijk vooral een toevoeging als je de hele nacht wil dansen.
d
d1g1tal1sLid
Ik zou het niet combineren. wel gedaan, maar om een of andere manier werkt pep niet meer fijn na xtc bij mij. Ook zijn er zeer aannemelijk theorieen dat het hersenschade zou versteken deze combi. Doe lekker dat pilletje, inderdaad met je geliefde in een rustige setting de eerste keer. Fijn muziekje erbij, dan ga je helemaal lekker.

Wat ik overigens wel lust in de afterspace van een pilletje is een beetje ghb. Of een wietje....of allebij.....en een beetje dmt (maar ja, ik ben daarin een beetje raar en lust overal wel dmt bij. Alleen tijdens autorijden sla ik ff over :wink: ) en dan heerlijk urenlang naspacen....mmmm, krijg er zelf zin in nu.... oh ja, ballonnetje lachgas is ook heerlijk tijdens en na tripje.

Maar speed laat ik dus weg.
Krijg je in die combi trouwens ook een graf-harde dip van de week erna.
S
SmokenLid
Eerste keer XTC wordt de beste dag uit je leven! :grin:
En fok die speed dan, gewoon lekker puur dat heerlijke pilletje :wink:

Ik zou zeggen eerst een halfje en later weer een halfje.

En veel plezier. Ik hoop dat je het in een club gaat doen, want dat is dan echt facking amazing!
En wat je daarna gaat doen met je vriend weten we natuurlijk allemaal en dat wordt er voor de vrouw ook veel beter op waarschijnlijk :P

Gebruik het safe en have fun :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."