Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou het er niet op wagen dan.."
"Hee, ik lees nu al een lange periode mee op deze site zonder daadwerkelijk een account te maken en omdat ik nu zelf eens wat wil proberen leek het me handig om het dan ook hier tedoen Mijn vriend gebruikt zelf XTC/MDMA, nu leek het me wel wat om het ook een te proberen, en het leukst lijkt mij dan ook met mijn love samen de eerste keer . Wat hij ongeveer gebruikt; anderhalve pil en 1,1 gram pep na afloop om het gevoel weer terug te krijgen en een jointje of 2/3. Nou heb ik zelf nooit meer gedaan dan alleen regelmatig blowen en vraag ik me dan ook af hoeveel ik nou moet gebruiken de eerste keer? En is die speed er achteraan wel noodzakelijk en slim voor mij? Nouja, ik ben erg benieuwd en wil dit ergens komende maand plannen. Alvast bedankt voor jullie reacties x"
"pinnes zei: Waarom combineren? 1 gram speed lijkt me wat overdreven begin eerst maar met een lijntje. Klik om te vergroten... Omdat mijn vriend zegt dat dat het beste voelt (voor hem iniedergeval) en ik vroeg me af wat jullie hiervan dachten, want alleen XTC lijkt mij ook prima toch?"