Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseen interessante vraag

een interessante vraag

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nicotine.

Te groot probleem, en te moeilijk om vanaf te komen. Teveel slachtoffers en te weinig positief effect.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Uhm de drug waar de meeste mensen aan doodgaan. Maar ik weet niet welke dat op het moment is.
i
ice-cubeLid
01-01-2024, 00:00
#3
harry123 zei:
Die krokodillen drugs :P. Dat ze in rusland verkopen, beetje hero achtig maar veel cheaper en het vreet je van binnen op. Dus die mag van mij echt wel verbannen worden.
Klik om te vergroten...

Dit. Heb er een documentaire over gezien, en het maakt echt heel veel mensen helemaal kapot, letterlijk en figuurlijk
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zag gisteren op natgeo iets over anesthesia ofzo, op puerto rico. Zombie island heet de aflevering volgens mij, is ook wel een kandidaat wat mij betreft, temiste voor de mensen dan. De paarden mogen het nog wel hebben dan van mij.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://www.youtube.com/watch?v=ToQ8PWYnu04
deze is ook anders niet normaal :openmouth:
D
Deborah87Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb die aflevering ook gezien. Bizaar gewoon!
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat mij betreft (in Nederland) GHB!

Ik merk de laatste tijd dat veel mensen hier erg stoer over doen, terwijl ze het middel heel erg onderschatten. Veel gasten die ik zie gaan eraan kapot en ze veranderen heel erg van persoonlijkheid, plus de kans op outgaan is vrij groot als je je bedenkt dat veel gebruikers gaan combineren. Tuurlijk kan dit met andere drugs ook voorkomen, maar ik merk gewoon dat G vaak de boosdoener is.

Misschien ben ik hier wat overdreven in, maar dat ligt persoonlijk. Ik geloof ook wel dat er mensen zijn die er goed mee kunnen omgaan, maar ik ben ze nog niet tegen gekomen...
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als een drug wordt verbannen zoeken de gebruikers wel een alternatief wat waarschijnlijk veel schadelijker is.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#9
[quoteAls een drug wordt verbannen zoeken de gebruikers wel een alternatief wat waarschijnlijk veel schadelijker is.][/quote]
Men probeert zowat alle drugs wel te verbannen, de vraag die ik stelde schetst echter een fictief scenario waarin 1drug niet meer zou bestaan he.
Dus welke drug doet meer slechts als goed (als ze dat al niet allemaal zijn)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
willemv zei:
Als een drug wordt verbannen zoeken de gebruikers wel een alternatief wat waarschijnlijk veel schadelijker is.
Klik om te vergroten...

Kan me niet veel schadelijkers bedenken dan die krokodillen drugs.. JE gaat gegarandeerd dood als je het gebruikt.. Misschien puur vergif dat dat slechter is..
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Krokodil is het resultaat van gebrek aan heroine of geld voor heroine. Krokodil vreet de huid op als het in een spier of huidweefsel wordt gespoten. Rechtstreeks in de ader valt het in het begin nog wel mee maar die troep moet idd weg en methadon verstrekken of iets ervoor in de plaats.

methamfetamine lijkt mij een drug die meer slecht dat goed brengt.. Net als zoveel andere drugssoorten..
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#12
Crack, meth, hero en krokodill
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#13
d1g1tal1s zei:
Nicotine.

Te groot probleem, en te moeilijk om vanaf te komen. Teveel slachtoffers en te weinig positief effect.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens :)
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#14
ZERO- zei:
Uhm de drug waar de meeste mensen aan doodgaan. Maar ik weet niet welke dat op het moment is.
Klik om te vergroten...

Antwoord:

d1g1tal1s zei:
Nicotine.

Te groot probleem, en te moeilijk om vanaf te komen. Teveel slachtoffers en te weinig positief effect.
Klik om te vergroten...
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Die krokodillen drugs :P. Dat ze in rusland verkopen, beetje hero achtig maar veel cheaper en het vreet je van binnen op. Dus die mag van mij echt wel verbannen worden.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat nu als je 1 drug van de aardbodem kon laten verdwijnen, welke zou je nemen en waarom? Ik vind dit een interessante vraag omdat ik wel eens zou willen weten wat in de ogen van mensen die gebruiken toch te slecht is om andere mensen aan te doen?
Groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."