Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kumar88 zei: Dat laatste sowieso. Je hebt maar 1 stel hersenen bro. Daar moet je het heel je leven meedoen. Wil je het risico nemen? 8 uur space of brain damage of andere pshy hit. Klik om te vergroten... Nee ik wil het risico niet nemen, daarom vraag ik het hier. Maar weet je zeker dat dit dan meer schadelijk is? want het lijkt mij dat de ssri allang is uitgewerkt na een stuk of 5 dagen? Gr"
"Joopiejo zei: Ik gok dat het wel kan. Maar beter vraag je het een deskundige dan een forum lijkt me. Offtopic: Is dat leuk kanna? Klik om te vergroten... ja beter bel ik even de drugs info lijn ja, heb je wel gelijk in, maar dacht dat er vast wel mensen aanwezig waren op dit forum met deze kennis. Offtopic: ja kanna is zeker leuk! Ik had eerst de gewone kanna, en nu een x10 extract. Dit extract ben ik nog meer tevreden over! je hoeft maar een heel klein lijntje te snuiven voor een (licht) euforisch en energiek effect voor ongeveer 30minuten, en daarna ben je lekker rustig en ontspannen. Als ik het rook word ik vooral heel lacherig ervan, en bij orale inname heb ik weinig gemerkt, en dan moet je ook veel meer innemen. Wat wel kan is het in je mond onder je tong houden voor 10 minuten ofzo, dat werkt dan wel weer goed! Dus moet je maar een keer proberen dan ik laat het antwoord nog wel weten wat de drugs infolijn mij verteld. GR"
"25tolife zei: Ben benieuwd of je al hebt gebeld, ik denk persoonlijk dat de SSRI behoorlijk lang in je lichaam kan blijven maar goed weet dat ook niet en kan het niet vinden zo snel. Ben wel benieuwd of er iets speciaals is die dag of dat je het net zo goed een week later kan doen voor de zekerheid? Maar goed als er een leuk feest is of iets kan ik me het goed voorstellen Ben benieuwd of ze het weten hoe het precies is met die interacties tussen die twee. Klik om te vergroten... Heb er vandaag even geen tijd voor gehad / niet aan gedacht, maar ik ga echt morgen bellen, dan post ik wel wat er is Maar dit weekend heb ik afgesproken X te doen met vrienden die van ver komen, en niet zolang hier in de stad blijven, vandaar dat het eigenlijk alleen dit weekend kan. En de voornaamst werkende stof in kanna is Mesembrine, maar ik kan niks vinden over de halfwaardetijd van die stof. Dit vond ik op internet : There is at least one known phytoSSRI, mesembrine, which is found in Sceletium tortuosum (aka kanna) (10, 11). Although half-life if mesembrine does not yet appear to have been determined, axiolytic effects from acute doses appear to last for 5-8 hrs indicating a relatively short half-life (11). Klik om te vergroten... bron voor geïnteresseerde: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=89492"
"Nog even voor de mensen die het willen weten: Ik heb het gevraagd aan het trimbos instituut, en mij is verteld dat dit verder weinig kwaad kan, dat de werking van Kanna al is uitgewerkt na een paar dagen. Dus dat wordt vrijdag genieten"
"Smoken zei: ice-cube zei: Nog even voor de mensen die het willen weten: Ik heb het gevraagd aan het trimbos instituut, en mij is verteld dat dit verder weinig kwaad kan, dat de werking van Kanna al is uitgewerkt na een paar dagen. Dus dat wordt vrijdag genieten Klik om te vergroten... Nice! Ben zelf ook een kanna liefhebber en gebruik het best vaak. Dus is wel goed om te weten dat het wel kan een tijdje ervoor. Volgens mij kan het zelfs nog wel de ochtend, als je in de avond pas een pilletje neemt. Moet geen kwaad kunnen. Uiteraard niet belachelijk veel kanna die ochtend, maar dat spreekt voor zich. Have fun vanavond! Klik om te vergroten... Ja fun heb ik zeker gehad! was weer een geslaagd avondje. Zit nu alweer aan de kanna+alcohol+wiet, heerlijk!! Mag ik vragen op welke gelegenheden je kanna gebruikt, hoeveel, hoevaak, en een extract of gewoon de plant verkruimeld? Mhmmm love kanna.. Stuur anders maar een bericht, anders vallen we het xtc forum lastig met dit offtopic gedoe"
"Hey, Ik herken wat je hebt, had dit vroeger ook, na een avond 2-3 pillen te hebben genomen, als ik dan in bed lag krijg ik een soort flashbacks van soms wel jaren geleden, heel raar te beschrijven, want ik besef dan wel dat ik in bed lig... Eigenlijk is de normale dosis mdma 1,5-2 mg per kg, maar dat wist je vast wel. Vroeger zat ik daar ook vaak overheen, maar ben erachter gekomen dat je dan alleen maar meer een speed effect krijgt, het love-gevoel wordt er niet meer op. Ook was ik vroeger vaak best verward na zo een avond. Volgens mij is het enige wat hiertegen helpt, een normale dosis nemen, sinds ik dat doe heb ik er zelf geen last meer van. Dan is zo een avond ook niet meer zo een enorme aanslag op je lichaam. Gr"
"Ja ik ben sinds kort dus ook geminderd met de xtc, doe nu 1 keer per 2 maanden, en dan 2x100mg (70kg), ga ik heerlijk op en is niet te vermoeiend. Maar toch blijft het iets boven de 'aangeraden' dosis, maar is in ieder geval al beter dan eerst Ik raad het je echt aan om te minderen"
"Ik heb zelf altijd een licht gespannen gevoel (maar niet zo erg dat ik me er aan irriteer) , maar voor zover ik weet is dat redelijk normaal, gewoon lichte spanning omdat je weet dat je daarna een hele leuke tijd gaat meemaken waarschijnlijk Of is het gevoel niet te beschrijven als zenuwachtig of spanning?"
"Ik heb geen idee waar in je belgië woont, en zelf woon ik ook niet in zuid-nederland, dus ik heb geen idee welke smartshops daar zitten. Bijna elke grote stad in Nederland heeft minimaal 1 smartshop, soms kan je via google ook vinden waar die shops zitten (stadsnaam + smartshop intypen op google) Zelf ben ik ook nog maar 17, en ben in superveel verschillende smartshop geweest, zelfs op mn 15e al, en letterlijk nog NOOIT om een ID-kaart gevraagd. Dus dat zit wel snor. Dus dan moet je zelf maar even uitzoeken waar de dichtsbijzijnde smartshop zit voor jou. En wat wil je eigenlijk kopen daar? (gewoon nieuwsgierig)"
"Hallo, Ik heb de laatste tijd aardig wat Kanna (Sceletium Tortuosum) gebruikt, en dat is een SSRI. Ook vandaag heb weer een snuifje Kanna genomen, maar vanaf nu neem ik even een tijd niet meer. Dit weekend wil ik weer is een xtc pilletje nemen (ja vorige keer is 3 maanden geleden ) , maar nou is mijn vraag: - Is het erg schadelijk om vrijdag xtc te nemen als ik vandaag nog een ssri heb gebruikt? - Kan dit ervoor zorgen dat ik (veel) minder effect van de xtc ervaar? Gr. Ice-Cube"