#1
Wat is de beste drugs die je ooit hebt gebruikt? En wat was de setting en wat voelde je erbij? Misschien ga ik dat volgende keer dat ik iets ga gebruiken uitproberen ![:)]()
Smokey046 zei:De beste die ik tegen ben gekomen ; DMT (nog niet zelf geprobeerd)
De beste die ik tot nu toe heb gedaan ; Speed (puur omdat het zo goed in je dagelijks leven past en je eigenlijk onopgemerkt kunt gebruiken.)
25tolife zei:Stipt op 1 LSD prachtige stof die me veel heeft geleerd, laten zien hoe het werkt. Reportje is over paar dagen/weekje klaar van een heroïsche dose kort geleden. Vind het gewoon een juweeltje voor het oog en het brein persoonlijk. Ben er verdomd creatief van geworden
Niets gaat boven een tripje als je volwassen bent, en een aantal dagen vrij bent even uit je plaat gaan tekenen, schrijven", dingen analyseren, etc.Als je het mij vraagt, heerlijk
Op jouw leeftijd (zag later pas dat je nog jong bent) zou ik het rustig aan doen. Eerst school afmaken etc daarna kan je nog altijd verder kijken.
Eerst even verder groeien nog!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."