Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste drugs

Beste drugs

33 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is de beste drugs die je ooit hebt gebruikt? En wat was de setting en wat voelde je erbij? Misschien ga ik dat volgende keer dat ik iets ga gebruiken uitproberen :)
F
FoxtrotLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tot nu toe is het bij mij nog allemaal erg onschuldig.
Voor mij het best tot nu toe ik xtc icm lachgas. Vooral als je op je piek zit lachgas gebruiken. Dat is echt hemels
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De beste die ik tegen ben gekomen ; DMT (nog niet zelf geprobeerd)

De beste die ik tot nu toe heb gedaan ; Speed (puur omdat het zo goed in je dagelijks leven past en je eigenlijk onopgemerkt kunt gebruiken.)
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Smokey046 zei:
De beste die ik tegen ben gekomen ; DMT (nog niet zelf geprobeerd)

De beste die ik tot nu toe heb gedaan ; Speed (puur omdat het zo goed in je dagelijks leven past en je eigenlijk onopgemerkt kunt gebruiken.)
Klik om te vergroten...

I agree :flushed:
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik stel me niet aan, jij overschat het vermogen van een 14 jarige om dingen
in de juiste context te plaatsen en te relativeren.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#6
25tolife zei:
Stipt op 1 LSD prachtige stof die me veel heeft geleerd, laten zien hoe het werkt. Reportje is over paar dagen/weekje klaar van een heroïsche dose kort geleden. Vind het gewoon een juweeltje voor het oog en het brein persoonlijk. Ben er verdomd creatief van geworden :)

Niets gaat boven een tripje als je volwassen bent, en een aantal dagen vrij bent even uit je plaat gaan tekenen, schrijven", dingen analyseren, etc.Als je het mij vraagt, heerlijk :hearteyes:

Op jouw leeftijd (zag later pas dat je nog jong bent) zou ik het rustig aan doen. Eerst school afmaken etc daarna kan je nog altijd verder kijken.
Eerst even verder groeien nog!
Klik om te vergroten...



Ik sluit me hier 100% bij aan!! =D
Daarbij is het een drugs die weinig tot geen schade levert aan je lichaam. Maar... let op je psyche!
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMA, cocaine, LSD, ketamine en GHB

Maar ik raad je aan om daar nog enkele jaartjes mee te wachten.

Je bent pas 14, je geest, persoonlijkheid moet zich nog ontwikkelen en ontplooien
Een jointje af en toe ok...dat vond ik op die leeftijd ( nu ja was toen 17) chill
S
SjaakBlaaskaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Keta
op een after bij een vriend thuis
geweldig spul, lekker ontspannen genieten met zn alle, je wordt er melig van, muziekje erbij en je hebt de tijd van je leven.

1x gedaan en ga het zeker lang niet meer doen om het speciaal te houden + dit is een van die spullen die TE leuk is
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#9
for the love of christ..

dit kereltje is 14, zitten jullie m echt lsd en bruin aan te raden of?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is echt al best wel veel. Waarom wil je 't nu al doen? Ik bedoel, ik wil ook wel eens LSD doen maar dan wel over een paar jaartjes denk ik. Geen haast mee. Je hebt nog een heel leven. Kan je beter nog even geduld hebben en zeker weten dat het niet fout gaat. Niet alleen dat je je hersenen zo jong al kunt verpesten maar ook omdat je verantwoordelijkheidsgevoel (en oorzaak/gevolg) nog niet goed ontwikkeld is. Dus zorgt er ook voor dat je minder voorzichtig kan zijn (met betrekking tot wat je gebruikt) dan wanneer je ouder bent.
M
MisterJLid
01-01-2024, 00:00
#11
Persoonlijk vond ik LSD het beste van wat ik heb gehad tot nu toe. Heerlijk spul één keer hierop in mijn kamer gelegen in perfecte harmonie, noh niks heerlijkers.
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#12
[Dit plaats ik niet om aan te raden ofzo, maar omdat je het vraagt]

Ik denk tot nu toe XTC, ik werd echt overspoeld door het gevoel, en alles voelde geweldg, alles wat lief leuk en vriendelijk en alles kon en mocht. En het was ook mijn eerste 'echte' harddrug, daarvoor wel speed gehad maar daar ga ik totaal niet hard van,
[Alhoewel ik ook écht van een goede joint kan genieten]

Maar LSD ga ik waarschijnlijk binnenkort proberen, en ik denk dat ik dat ook echt heel erg mooi ga vinden, maar dat weet nog niet of het beter als XTC bevalt .. (:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
XTC sowieso. Was op fantasy island, het was echt goed weer, was met heel veel bekenden omdat het feest in de stad wordt gehouden waar ik woon. Ook veel vreemden die je leert kennen. Ging zo lekker, iedereen kende me vanwege een maffe zonnebril die ik daar gekocht had. Iedereen wou met me op de foto,iedereen was zooo lief, ohh kippenvel als ik er aan terug denk.
E
EksterVenrayLid
01-01-2024, 00:00
#14
Keta. Met stip op 1 bij mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."