Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste drugs

Beste drugs

33 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Venray de gekste!!
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met stip op nummer 1: DMT
Wat dat je laat zien is met geen pen te beschrijven.
Alleen niet zo heel erg fijn als partydrug vind ik zelf.
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat is de beste drugs die je ooit hebt gebruikt? En wat was de setting en wat voelde je erbij? Misschien ga ik dat volgende keer dat ik iets ga gebruiken uitproberen :)
S
SjaakBlaaskaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Keta
op een after bij een vriend thuis
geweldig spul, lekker ontspannen genieten met zn alle, je wordt er melig van, muziekje erbij en je hebt de tijd van je leven.

1x gedaan en ga het zeker lang niet meer doen om het speciaal te houden + dit is een van die spullen die TE leuk is
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#5
De beste drug voor mij was heroine maar daar zou ik niet aan beginnen, de prijs die je ervoor betaald is te hoog... Pak een pilletje of een rook af en toe een jointje maak er geen gewoonte van heb eerder gelezen dat je nog jong bent, heb veel jonge mensen naar de klote zien gaan dus pas op met wat je doet en denk heel goed na voor je wat doet.. Heb er spijt van dat ik zelf nooit nagedacht heb vroeger.. Echt ik pas het zelfs nog aan want ik wil niet zeiken maar pas echt goed op met wat je doet op je leeftijd wat je zo jong doet kan je hele leven bepalen resultaat ik bijvoorbeeld en ik denk dat als ik op mijn leeftijd iemand had gehad die mij gezegd had wat me te wachten stond met af en toe drugs oftewel accepteren te gebruiken zodra je ja zegt tegen drugs gebruiken verleg je ineens al je grenzen in heel veel opzichten... Laat het hierbij want ik ga helemaal offtopic maar ik kan iemand van jou leeftijd eigenlijk geen drugs adviseren die leuk of de beste is want eigenlijk is alles gewoon troep...
F
FoxtrotLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tot nu toe is het bij mij nog allemaal erg onschuldig.
Voor mij het best tot nu toe ik xtc icm lachgas. Vooral als je op je piek zit lachgas gebruiken. Dat is echt hemels
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De beste die ik tegen ben gekomen ; DMT (nog niet zelf geprobeerd)

De beste die ik tot nu toe heb gedaan ; Speed (puur omdat het zo goed in je dagelijks leven past en je eigenlijk onopgemerkt kunt gebruiken.)
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Smokey046 zei:
De beste die ik tegen ben gekomen ; DMT (nog niet zelf geprobeerd)

De beste die ik tot nu toe heb gedaan ; Speed (puur omdat het zo goed in je dagelijks leven past en je eigenlijk onopgemerkt kunt gebruiken.)
Klik om te vergroten...

I agree :flushed:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stipt op 1 LSD prachtige stof die me veel heeft geleerd, laten zien hoe het werkt. Reportje is over paar dagen/weekje klaar van een heroïsche dose kort geleden. Vind het gewoon een juweeltje voor het oog en het brein persoonlijk. Ben er verdomd creatief van geworden :)

Niets gaat boven een tripje als je volwassen bent, en een aantal dagen vrij bent even uit je plaat gaan tekenen, schrijven", dingen analyseren, etc.Als je het mij vraagt, heerlijk :hearteyes:

Op jouw leeftijd (zag later pas dat je nog jong bent) zou ik het rustig aan doen. Eerst school afmaken etc daarna kan je nog altijd verder kijken.
Eerst even verder groeien nog!
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#10
for the love of christ..

dit kereltje is 14, zitten jullie m echt lsd en bruin aan te raden of?
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stel je niet zo aan man niemand zegt tegen die jongen dat hij die rommel moet proberen. Hij vraagt wat iemand het relaxte middel vindt om te gebruiken so what. Dit is een DRUGS forum maar volgens mij heb ik je dat al eerder gezegd!!
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik stel me niet aan, jij overschat het vermogen van een 14 jarige om dingen
in de juiste context te plaatsen en te relativeren.
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, ik ben dan niet de slimste dat k op m'n 14e al voor de pillen ga. Maar snap nog wel dat 'k van de hero af moet blijven.. Wat voel je eigenlijk tijdens je hero-trip? Lsd wil ik wel gebruiken:tongueout: maar ga proberen niet verder te gaan dan xtc alcohol en wiet tot m'n 16e
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is echt al best wel veel. Waarom wil je 't nu al doen? Ik bedoel, ik wil ook wel eens LSD doen maar dan wel over een paar jaartjes denk ik. Geen haast mee. Je hebt nog een heel leven. Kan je beter nog even geduld hebben en zeker weten dat het niet fout gaat. Niet alleen dat je je hersenen zo jong al kunt verpesten maar ook omdat je verantwoordelijkheidsgevoel (en oorzaak/gevolg) nog niet goed ontwikkeld is. Dus zorgt er ook voor dat je minder voorzichtig kan zijn (met betrekking tot wat je gebruikt) dan wanneer je ouder bent.
M
MisterJLid
01-01-2024, 00:00
#15
Persoonlijk vond ik LSD het beste van wat ik heb gehad tot nu toe. Heerlijk spul één keer hierop in mijn kamer gelegen in perfecte harmonie, noh niks heerlijkers.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#16
25tolife zei:
Stipt op 1 LSD prachtige stof die me veel heeft geleerd, laten zien hoe het werkt. Reportje is over paar dagen/weekje klaar van een heroïsche dose kort geleden. Vind het gewoon een juweeltje voor het oog en het brein persoonlijk. Ben er verdomd creatief van geworden :)

Niets gaat boven een tripje als je volwassen bent, en een aantal dagen vrij bent even uit je plaat gaan tekenen, schrijven", dingen analyseren, etc.Als je het mij vraagt, heerlijk :hearteyes:

Op jouw leeftijd (zag later pas dat je nog jong bent) zou ik het rustig aan doen. Eerst school afmaken etc daarna kan je nog altijd verder kijken.
Eerst even verder groeien nog!
Klik om te vergroten...



Ik sluit me hier 100% bij aan!! =D
Daarbij is het een drugs die weinig tot geen schade levert aan je lichaam. Maar... let op je psyche!
0
0-0warior0-0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik raadt jou een jointje aan, dat is al meer dan genoeg. Of misschien een biertje ofzo... Toen ik 14 was dronk ik mijn eerste biertje en toe ik 15 was mijn eerste jointje. Hou het tot min je 18de hierbij. Xtc verneukt meer in je brein dan je denkt... :)

Maar als je vraagt wat ik de leukste drugs vind dan is dit trouwens ook een jointje, puur en alleen omdat het heerlijk is om rustig te chillen op de bank. Een pilletje kan ook lekker zijn alleen de kater is gewoon te kut voor mijn ultieme drugs. :smilingimp:

Verder: Neem genoegen met bepaalde drugs, ik snap dat je wat wilt ontdekken en uitzoeken. Deed ik ook in mijn pubertijd. Alleen sommige dingen moet je kunnen uitstellen of niet doen. Jou tijd komt nog wel (hoop niet in een afkick-cliniek dat gun je niemand). :wink:
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#18
[Dit plaats ik niet om aan te raden ofzo, maar omdat je het vraagt]

Ik denk tot nu toe XTC, ik werd echt overspoeld door het gevoel, en alles voelde geweldg, alles wat lief leuk en vriendelijk en alles kon en mocht. En het was ook mijn eerste 'echte' harddrug, daarvoor wel speed gehad maar daar ga ik totaal niet hard van,
[Alhoewel ik ook écht van een goede joint kan genieten]

Maar LSD ga ik waarschijnlijk binnenkort proberen, en ik denk dat ik dat ook echt heel erg mooi ga vinden, maar dat weet nog niet of het beter als XTC bevalt .. (:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
XTC sowieso. Was op fantasy island, het was echt goed weer, was met heel veel bekenden omdat het feest in de stad wordt gehouden waar ik woon. Ook veel vreemden die je leert kennen. Ging zo lekker, iedereen kende me vanwege een maffe zonnebril die ik daar gekocht had. Iedereen wou met me op de foto,iedereen was zooo lief, ohh kippenvel als ik er aan terug denk.
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#20
MDMA, cocaine, LSD, ketamine en GHB

Maar ik raad je aan om daar nog enkele jaartjes mee te wachten.

Je bent pas 14, je geest, persoonlijkheid moet zich nog ontwikkelen en ontplooien
Een jointje af en toe ok...dat vond ik op die leeftijd ( nu ja was toen 17) chill

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."