#1
Dat slaat nergens op.
JA, we hebben een los drugsbeleid.
JA, we zijn een groot doorvoer land.
JA, we zijn ook een redelijk groot productieland.
NEE, Nederland staat toch niet synoniem aan drugs.
Drugsgebruik is van alle nationaliteiten. Volgens mij scoorden we ook nog redelijk goed qua cijfers over verslaving binnen de EU, als ik het goed onthouden heb.
Olle
JA, we hebben een los drugsbeleid.
JA, we zijn een groot doorvoer land.
JA, we zijn ook een redelijk groot productieland.
NEE, Nederland staat toch niet synoniem aan drugs.
Drugsgebruik is van alle nationaliteiten. Volgens mij scoorden we ook nog redelijk goed qua cijfers over verslaving binnen de EU, als ik het goed onthouden heb.
Olle

