#1
Klinkt best vet, maar ik heb mijn hersentjes te lief voor dit soort ongein. :P
SmartieAndMe zei:LoveQuality zei:Op de autosnelweg op weg naar huis, rijd er plots een US Army tank ons voorbij met een pinguïn achter de mitrailleur
Ik mag toch hopen dat je op de bijrijdersstoel zat![]()
LoveQuality zei:Jaa zoiets, op de achterbank, fascinerend naar buiten aan het staren

LoveQuality zei:Jaa zoiets, op de achterbank, fascinerend naar buiten aan het staren![]()
Gebruik nooit XTC als ik rij, veel te onverantwoord!!!
Met speed durf ik weleens zondigen.
@bobsacamano, van 200mg kan je ook al wel lichte hallucinaties krijgen hoor
Hangt natuurlijk af van je lichaamsgewicht
LoveQuality zei:Dusss... ik zal je oppikken, jij doet wat keta, we rijden naar de autostrade, we doen een beetje gek met men 260 paardjes.. & jij beloont me voor bewezen dienstenNeen, ik hoef geen pb's, was meer een grap
:Pbobsacamano zei:Kan iemand die hallucinaties beschrijven?
MusicIsLife zei:Tekzor668 zei:ik vind de hallucinaties bij een hogere xtc dosis wel vrij uniek. Denk niet dat je het ergens in een 2c stofje ofzo kan plaatsen..
Ben ik het volledig mee eens! En dat weet ik wel zeker. Durf eigenlijk te betwijfelen of er überhaupt een middel is met vergelijkbare hallucinaties
SmartieAndMe zei:LoveQuality zei:Dusss... ik zal je oppikken, jij doet wat keta, we rijden naar de autostrade, we doen een beetje gek met men 260 paardjes.. & jij beloont me voor bewezen dienstenNeen, ik hoef geen pb's, was meer een grap
![]()
Het is dat het niet mag volgens de forumregels, anders had je nu al een bericht ontvangen:P

Nu weet je wel zeker dat je 1 interesse gemeen hebt :PSmartieAndMe zei:Oh ikke niet hoor, dan was ik wel naar een datingsite gegaanGoed we dwalen af inderdaad, waar waren we? :P

SmartieAndMe zei:True that, wellicht een datingtopic starten onder het General gedeelte? :P![]()
Psychedelibee zei:Nu weet je wel zeker dat je 1 interesse gemeen hebt :PSmartieAndMe zei:Oh ikke niet hoor, dan was ik wel naar een datingsite gegaanGoed we dwalen af inderdaad, waar waren we? :P
LoveQuality zei:Smartie meer voor psychedelics en ik voor oppeppende middelen
LoveQuality zei:Zou wel graag eens willen weten wie hier een man en wie een vrouw is..
Niet voor te daten, gwn interesse
Tekzor668 zei:Nieuw topic, Wie ben ik?![]()
Ik denk het ook wel ja, kan het helaas nergens duidelijk zien :Pbobsacamano zei:Lekker samen trippen haha. Heb het idee dat hier wel 80% man is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."