Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nathaniel, Ja klopt, t is altijd een beetje oppassen en uitkijken ermee! Ik lees me voordat ik iets ga proberen altijd goed in! Om risico's ed zoveel mogelijk te bepereken! Al zegt dat natuurlijk niet dat ze er niet zijn.. Je weet maar nooit met zulke drugs! Cheers!"
"Hallu's bij een (hogere) dosis mdma/xtc ook meegemaakt :P Werd er altijd wel blij van, ook al was de dosis indd misschien niet helemaal verantwoord. Wat betreft 2cb, vind ik zelf een hele leuke drug om te gebruiken. Kamers beginnen te bewegen, thuis heb ik een behang met barock motief, wordt ook heel spacey. Gezichten van mensen veranderen lichtjes, heb zelf heel veel kunnen lachen en genieten op 2cb. Heb nog een tripreportje over 2cb staan: viewtopic.php?f=21&t=47599 Fijn spul, niet te vergelijken met mdma. Paddo's zou ik niet weten, staan nog op de 'to do list' Greetz"
"Rommelpot, Wat betreft jou vraag: 2cb en speed. Heb zelf deze combi gedaan. Naar advies van een vriend! 2cb is een fijn psychedelic middel, en had mij dus laten vertellen dat met een lijntje/puntje speed de 2cb ervaring beter/heftiger zou worden. Integendeel: ik was 'broodnuchter' na het nemen van de punten, en had hiermee de 2cb trip om zeep geholpen. Mijn vriendin, en een goeie vriend van me hadden dit ook!! Wellicht dat het per persoon verschilt... 3 van de 3 personen werden er nuchter van :P Greetz"
"Ja wellicht dat die manier wel werkt... Mijn ervaring op het gebied van speed is dat voor of na vrijwel hetzelfde effect heeft! Soort van overheersen effect. Ook dit kan natuurlijk per persoon verschillen. Greetz"
"Nieuwe hofman schijnen in de 80, 140 en 200mics verkrijgbaar te zijn. Geen bron hiervoor, lokale leverancier zei dat tegen me. Wil zelf nog een keer Acid proberen, alleen staat de lange werking mij een beetje tegen:P Gave prestatie van je hero en coke verslaving!! Schijnt vrij intens te zijn als je dAarvan moet afkicken... Greetz"
"Zoals reeds genoemd kun je kaalkopjes inderdaad op weilandjes war schapen grazen/ hebben gegraasd vinden. Helaas is mijn batch van vorig jaar aangetast door stofluis (volgende keer toch maar in de honing bewaren), maar ga dit jaar zeker weer op pad. Echter goed opletten wat je plukt, er zijn diverse soorten die op de kaalkopjes lijken. Niet direct dodelijk maar die je wel goed ziek kunnen maken. Kleine vuistregel die ik hanteer: stoeltjes uit het bos lekker laten staan, stoeltjes uit het weiland zijn minder gevaarlijk. Desalniettemin moet je ten ALLE tijden voorzichtig zijn met wat je plukt!! Mocht je van mening zijn genoeg te hebben gelezen, geleerd, gezien of wat dan ook heb ik nog 1 kleine tip van een zoeker voor een ieder: bewaar ten alle tijden een stukje/hele psilo van hetgeen wat je hebt genuttigd een een gripzakje zodat jij of je vrienden dit kunnen overhandigen aan de hulpdiensten mocht dit zover komen. Dit maakt het voor hun als zowel voor jou een stuk prettiger. Happy shrooms hunting. If you need any questions answered, ask nd i'll try"
"Ja het is idd een afgesloten zak. Ik had ook een vermoeden dat de vloerverwarming geen probleem zou zijn, t principe is hetzelfde als een warmte matje (alleen dan ter grote van de huiskamer ) ik zal jullie op de hoogte houden met een growverslagje"
"Ey Positivo, Wellicht heb je je antwoord al maar degene die jij hebt gevonden zijn niet de puntige kaalkopjes helaas! De inheemse kaalkopjes hebben op hun hoedje een kenmerkend puntje zitten. Psilocybe Semilanceata latijnse naam betekend met lans doorboord, als je de echte psilo vast hebt/gevonden hebt snap je direct wat ik bedoel. Ik heb zelf vorig jaar ook flink wat zoektochten gemaakt waarbij ik iedere keer dacht, ja dit zijn ze. Tot dat ik iemand ontmoete die echt wist welke het zijn. Zoek op weilanden waar schapen hebben gelopen, daar maak je veel kans. Succes met de hunt for Schrooms. Greetz Nickkiss"
"Benzoboss, lees mijn reacties op vorige posts! Het is niet verstandig om zomaar dingen te gaan plukken als je geen flauw benul hebt wat er kan gebeuren. Zoek iemand in jou omgeving die verstand heeft van paddestoelen. Het verkeerde psilootje is zo gepakt. Stuiptrekkingen in je kamer of ergens anders wil je niet meemaken omdat je toch dacht, ah dat overkomt mij toch niet. Ik geef je dit advies ten behoeve van je eigen veiligheid, dit gezien de berichten die jij reeds hebt geplaatst. Ook hier wil ik weer melden, omdat ik toch wel weet dat adviezen worden genegeerd, als je besluit om zelf te gaan plukken ongeacht de kennis die je draagt bewaar een stukje van je gegeten goederen in een gripzakje. Mocht het nou toch zo zijn dat je (onverhoopt) de verkeerde hebt geplukt weten hulpdiensten wat jij hebt gegeten. Overigens mochten andere benieuwd zijn hoe je onze inheemse schoonheden kan vinden ben ik altijd bereid om te adviseren, mits ik enigsinds uit je profiel/berichten kan opmaken dat je ook echt iets wilt 'leren' en niet bevestiging zoekt dat je moet gaan zoeken zonder kennis"
"Ja dat zijn de goeie, je kan zien bij sommige dat het 'lijkt' alsof de steel door de hoed probeerd te komen. (Met lans doorboord). Let us know if you found some positivo."