Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucinerende drugs

Hallucinerende drugs

38 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hahaha, maak je maar geen illusies Smartie :flushed:
& nu weer ontopic voor we meer van die genante situaties krijgen ^^
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook nog nooit gehallucineerd van mdma. Zal voor een deel te maken hebben met aanleg gok ik zo, maar denk dat je er ook wel een onverantwoorde dosis voor moet nemen. Één keer heb ik het wel echt bont gemaakt met mdma maar toen zag ik niet verder dan 2 meter voor me en alles schokte als een gek, maar echt hallucineren was er toen ook niet bij. Is overigens niet voor herhaling vatbaar aangezien ik 2 uur lang non stop heb lopen kotsen...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
LoveQuality zei:
Dusss... ik zal je oppikken, jij doet wat keta, we rijden naar de autostrade, we doen een beetje gek met men 260 paardjes.. & jij beloont me voor bewezen diensten :tearsofjoy: Neen, ik hoef geen pb's, was meer een grap
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Het is dat het niet mag volgens de forumregels, anders had je nu al een bericht ontvangen :wave: :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
bobsacamano zei:
Kan iemand die hallucinaties beschrijven?

MusicIsLife zei:
Tekzor668 zei:
ik vind de hallucinaties bij een hogere xtc dosis wel vrij uniek. Denk niet dat je het ergens in een 2c stofje ofzo kan plaatsen..
Klik om te vergroten...

Ben ik het volledig mee eens! En dat weet ik wel zeker. Durf eigenlijk te betwijfelen of er überhaupt een middel is met vergelijkbare hallucinaties
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Ik kan het beste beschrijven als het beeld die zich hervormt maar het blijft ergens de werkelijkheid behouden. Een brug blijft een brug maar in de lengte van de brug zie ik bevoorbeeld een slang, heel wat verkeer en geloop op de brug terwijl er niemand is (schaduwen en lantaarnpalen, ledlicht in de brug ingebouwd). Ik merk ook als ik buiten loop tijdens een heftige mdma trip hoe verder ik kan zien hoe meer gekkigheid zich vorm. Als ik vanop een hoogte over uitgestrekt landschap of stadshorizon kijk dan zie ik alle lichtjes dan en veel gekkigheid in de verte. Ik zag onlangs in de wolken smorgensvroeg eerst S dan SOS geschreven dan ZOT en dan trok de lucht open. Het hallucineren is echt gemengd op MDMA, 50/50 bij ons heeft het wel of niet maar als de dosis boven de 200mg gaat begint alle gekkigheid. Eigenlijk niet aan te raden maar ik leg mijn dosis graag op 250mg.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat bij mij persoonlijk het meest opvallend is, is dat hallucinaties van de MDMA vaak indirect zijn. Met andere woorden, ik zie dingen in mijn ooghoeken en zie dingen vooral als het moeilijk zichtbaar is. Als ik dan dichterbij loop of goed kijk zie ik het niet meer. Als ik bijvoorbeeld met LSD of Paddo's ergens naar kijk, kan datgene echt heel duidelijk en direct vervormen. Met XTC heb ik het dus meer met objecten waar ik juist niet heen kijk.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
LoveQuality zei:
Dusss... ik zal je oppikken, jij doet wat keta, we rijden naar de autostrade, we doen een beetje gek met men 260 paardjes.. & jij beloont me voor bewezen diensten :tearsofjoy: Neen, ik hoef geen pb's, was meer een grap
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Het is dat het niet mag volgens de forumregels, anders had je nu al een bericht ontvangen :wave: :P
Klik om te vergroten...

Nou ik dacht dat vragen achter drugs niet mocht :openmouth:
Of dacht je dat ik iets anders bedoelde met bewezen diensten haha :tearsofjoy:

Anders wacht ik wel op je antwoord hahaha :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Andere bewezen diensten mogen volgens de forumregels hoor :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
Oh ikke niet hoor, dan was ik wel naar een datingsite gegaan :tearsofjoy: Goed we dwalen af inderdaad, waar waren we? :P
Klik om te vergroten...
Nu weet je wel zeker dat je 1 interesse gemeen hebt :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
True that, wellicht een datingtopic starten onder het General gedeelte? :P :rock:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lekker samen trippen haha. Heb het idee dat hier wel 80% man is.

SmartieAndMe zei:
True that, wellicht een datingtopic starten onder het General gedeelte? :P :rock:
Klik om te vergroten...
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
SmartieAndMe zei:
Oh ikke niet hoor, dan was ik wel naar een datingsite gegaan :tearsofjoy: Goed we dwalen af inderdaad, waar waren we? :P
Klik om te vergroten...
Nu weet je wel zeker dat je 1 interesse gemeen hebt :P
Klik om te vergroten...

Hahaha, alleen is Smartie meer voor psychedelics en ik voor oppeppende middelen :grin:
Maar ik sta open voor nieuwe grenzen te verkennen :tearsofjoy:

Zou wel graag eens willen weten wie hier een man en wie een vrouw is..
Niet voor te daten, gwn interesse :tongueout:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nieuw topic, Wie ben ik? :grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
LoveQuality zei:
Smartie meer voor psychedelics en ik voor oppeppende middelen
Klik om te vergroten...

Beter lezen, mijn verleden met oppeppende middelen is veel groter hoor :wink: Psychedelics vind ik te gek maar dat doe ik misschien 2x per jaar.

LoveQuality zei:
Zou wel graag eens willen weten wie hier een man en wie een vrouw is..
Niet voor te daten, gwn interesse
Klik om te vergroten...
Tekzor668 zei:
Nieuw topic, Wie ben ik? :grin:
Klik om te vergroten...

viewtopic.php?f=22&t=32343

bobsacamano zei:
Lekker samen trippen haha. Heb het idee dat hier wel 80% man is.
Klik om te vergroten...
Ik denk het ook wel ja, kan het helaas nergens duidelijk zien :P
b
bert567Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Die MDMA-hallucinaties zijn erg apart. Heb het verscheidene keren mogen meemaken. Een keer op 200 mg mdma enorm gehallucineerd: statafels, mensen denken te herkennen, stenen op dansvloer en zelfs een auditieve hallucinatie. Een andere keer was ik minder vermoeid en zag ik na 400 mg mdma alleen een bar verschijnen. Op 500 a 600 mg mdma had ik wel veel hallucinaties: brillen, kapotte gezichten, ratten, muizen, spinnen en en zelfs een omgekeerde plantenbak die op me af kwam rijden. 2cb slechts een keer gedaan (18 mg): toen enkel trillende objecten en de lucht die wat paars zag.
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#15
sinds ik ooit ontzettend hard moest hallucineren van de xtc (wat ik nooit eerder had) gebeurt het nu vrij snel bij mij.

Eerst kon ik er nooit van genieten (Heftige/enge hallucinaties) zoals horror film figuren zien zoals it, Dat mens van the ring. the grudge enzvoort.

Als ik het nu heb vind ik het meestal wel vrij kicken ookal is de kater 4x zo kut als normaal (waarschijnelijk om dat je iets meer xtc gebruikt dan 'normaal')

Heb 3 weken terug zelfs moeten hallucineren van de 4-Fmp (waar ik nog nooit iemand eerder over gehoord heb ookal was de dosis nog niet zo heel extreem)

Ik heb vaak dat als ik in bed lig in het donker dat ik heel zachtjes dingen zie verschuiven.
mijn wekker op mijn nachtkasje zie ik dan heel zachtjes vooruit gaan.

Ook heb ik met 4-fmp wel eens gezien dat er verleng snoeren (vraag mij niet waarom) uit een gat van mijn plafon heel zachtjes naar beneden vielen.

Hallucinaties van drugs waarvan je het niet verwacht (Mdma/xtc/4fmp) zijn zeker niet ideaal maar wel intresant vind ik.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb in mijn directe omgeving nog nooit meegemaakt dat iemand "negatieve" hallucinaties krijgt van MDMA.

1 van de leuke die ik me net terug herinner.. superstrak naar de geluidsinstallaties van Lotto Arena liggen staren & plots kreeg je van die schokgolven die door de speakers kwamen, heeeerlijk :sunglasses:


Ik heb vaak dat als ik in bed lig in het donker dat ik heel zachtjes dingen zie verschuiven.
mijn wekker op mijn nachtkasje zie ik dan heel zachtjes vooruit gaan.
Klik om te vergroten...
Volgens mij heb jij last van geesten thuis :wave: nene even serieus.
Ik wist niet dat je van 4-FMP echte hallucinaties kan krijgen.. meer schaduwmannen als je te lang wakker bent..
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#17
Van 4-fmp wist ik het dus ook niet.

Ik denk dat ik gewoon een aanleg heb om vrij snel te hallucineren.
En nee hoor geen last van geesten hoor,
Gewoon dat standaard gevoel dat alles ademt dat je ook hebt met truffels.
Opzich wel leuk maar kan enorm irritant zijn aangezien als ik hallucineer dat het gelijk ook heel lang duurt.
m
manusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Hallucinogene drugs

Een bericht van de spellingspolitie: drugs kunnen niet hallucineren daarom spreekt men van hallucinogene drugs.
K
KessieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ga binnenkort voor het eerst 2cb's proberen (15mg). Ben heel erg benieuwd!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."