Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulk ?

Hulk ?

20 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://spuitenenslikken.bnn.nl/nieuws/a ... -de-flakka
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog nooit van gehoord, maar als dat iets met speed en MDMA zal zijn zal het flink flink zonde zijn van je geld. :wink:
d
dc_rastaLid
01-01-2024, 00:00
#3
een vriend van me zie dat die vorige week hulk had gedaan dit is schijnbaar een nieuwe versie van blue 69 heeft iemand van jullie hier ervaring mee of er iets over gehoord wat er allemaal in zit en het effect er van
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hulk is hier op straat al een paar keer voorgevallen, 3-4 maanden terug.
Schijnt zeldzaam te zijn in België en Nederland en is een sterkere variant van MDMA.
Dit wordt niet in pil-vorm verkocht met bindmiddel, maar gewoon in een capsule als poeder.
Gewoon afslikken denk ik?
Verder kan ik hier geen informatie over vinden en heb het zelf ook nooit getest.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
MentalFucked zei:
Gewoon afslikken denk ik?
Klik om te vergroten...
MentalFucked zei:
Verder kan ik hier geen informatie over vinden en heb het zelf ook nooit getest.
Klik om te vergroten...

Ik heb een onbekende chemische stof in mijn handen. Ik weet niet wat de risico's zijn en niet wat er precies kan gebeuren, gewoon maar inslikken?

Nee natuurlijk niet.

Je gaat toch niet een onbekende stof slikken als je weet dat het slikken van een onbekende stof misschien wel dodelijk kan zijn....
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
Ik heb een onbekende chemische stof in mijn handen. Ik weet niet wat de risico's zijn en niet wat er precies kan gebeuren, gewoon maar inslikken?

Nee natuurlijk niet.

Je gaat toch niet een onbekende stof slikken als je weet dat het slikken van een onbekende stof misschien wel dodelijk kan zijn....
Klik om te vergroten...

+1
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#7
dc_rasta zei:
een vriend van me zie dat die vorige week hulk had gedaan dit is schijnbaar een nieuwe versie van blue 69 heeft iemand van jullie hier ervaring mee of er iets over gehoord wat er allemaal in zit en het effect er van
Klik om te vergroten...
In het minst vervelende geval is het Alprazolam-pil. Hoe dan ook: ga naar een test-center toe alvorens je het in je hoofd haalt om het te gaan gebruiken.
d
dc_rastaLid
01-01-2024, 00:00
#8
MentalFucked zei:
Hulk is hier op straat al een paar keer voorgevallen, 3-4 maanden terug.
Schijnt zeldzaam te zijn in België en Nederland en is een sterkere variant van MDMA.
Dit wordt niet in pil-vorm verkocht met bindmiddel, maar gewoon in een capsule als poeder.
Gewoon afslikken denk ik?
Verder kan ik hier geen informatie over vinden en heb het zelf ook nooit getest.
Klik om te vergroten...

het is wat ik van de dealer gehoord heb is geen poeder maar vloeibaar iets van ghb en mdma gemixed
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
dc_rasta zei:
of er iets over gehoord wat er allemaal in zit en het effect er van
Klik om te vergroten...
Geen idee wat er in zit, maar je schijnt er heel woedend van te worden, groen uit te slaan en vervolgens uit je shirt te scheuren. Doe dus vooral niet je mooiste kleding aan :P.
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb er echt nog nooit van gehoord.
Wat zei je vriend ervan?
Effecten? Duur? Enige informatie die hij er zelf over kreeg?
Ben trouwens ook niet bekend met het blue 69 maar dat kan aan mij liggen :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Schijnt een mix te zijn van MDMA/speed/ghb zou het zeker laten testen voor gebruik.
Lees bagger uitslagen ervan...
1% AMF
5% MDMA
1% Caf
Rest kleurstof met water
etc..

SmartieAndMe zei:
MentalFucked zei:
Gewoon afslikken denk ik?
Klik om te vergroten...
MentalFucked zei:
Verder kan ik hier geen informatie over vinden en heb het zelf ook nooit getest.
Klik om te vergroten...

Ik heb een onbekende chemische stof in mijn handen. Ik weet niet wat de risico's zijn en niet wat er precies kan gebeuren, gewoon maar inslikken?

Nee natuurlijk niet.

Je gaat toch niet een onbekende stof slikken als je weet dat het slikken van een onbekende stof misschien wel dodelijk kan zijn....
Klik om te vergroten...

+1
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#12
MentalFucked zei:
afslikken
Klik om te vergroten...
... kom op, dat moet zelfs in België fout taalgebruik zijn.

OT: Ik heb nog nooit van de drug 'Hulk' gehoord. En nou ga ik m'n lul laten afslikken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Joopiejo zei:
MentalFucked zei:
afslikken
Klik om te vergroten...
... kom op, dat moet zelfs in België fout taalgebruik zijn.
Klik om te vergroten...

+1

En dat is het ook :tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Joopiejo zei:
MentalFucked zei:
afslikken
Klik om te vergroten...
... kom op, dat moet zelfs in België fout taalgebruik zijn.

OT: Ik heb nog nooit van de drug 'Hulk' gehoord. En nou ga ik m'n lul laten afslikken.
Klik om te vergroten...

Zelfs in zo'n bewering zie jij het taalgebruik nog als de fout? :tearsofjoy:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#15
SmartieAndMe zei:
MentalFucked zei:
Gewoon afslikken denk ik?
Klik om te vergroten...
MentalFucked zei:
Verder kan ik hier geen informatie over vinden en heb het zelf ook nooit getest.
Klik om te vergroten...

Ik heb een onbekende chemische stof in mijn handen. Ik weet niet wat de risico's zijn en niet wat er precies kan gebeuren, gewoon maar inslikken?

Nee natuurlijk niet.

Je gaat toch niet een onbekende stof slikken als je weet dat het slikken van een onbekende stof misschien wel dodelijk kan zijn....
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je mij verkeerd hebt geïnterpreteerd.
Ik doelde hiermee op dat dat poeder gewoon geslikt zou moeten worden. Of dat de capsule opengedaan moet worden en gesnoven moet worden.

Ik heb toch nergens gezegd dat ik dit zou doen?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pilluh. :sunglasses:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ah bedoelde je dat.. Je post wekte behoorlijk de indruk dat je adviseerde het gewoon in te slikken.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha heerlijk, die zinnige bijdrage van leipebaviaan in dit topic :tearsofjoy:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarom zou je dat in hemelsnaam willen nemen zeg? :/
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
MentalFucked zei:
http://spuitenenslikken.bnn.nl/nieuws/artikel/962/helemaal-naar-de-flakka
Klik om te vergroten...

Weer een uiterst waardevol stukje strontjournalistiek van Spuiten en Slikken... Ze noemen Cathinone, de werkzame stof van Qhat maar waarschijnlijk bedoelen ze die niet.

In de Europese markt zie je vooral synthetische afgeleiden ervan en degenen die veel voorkomen zijn niet zo extreem als in het artikel. O.a. Mephedrone, methylone en 4-FMC vallen onder die groep.

Waarschijnlijk hebben ze het over één specifieke variatie binnen de cathinonengroep, maar welke is niet duidelijk en de verhalen die ze noemen zijn volgens mij allemaal verhalen van Amerikaanse nieuwsberichten.

Het zou wederom om MDPV kunnen gaan, dat is volgens mij ook een cathinon?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."