Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Onlangs hoorde ik van een vriend van me dat hij de Speed niet snuift maar ongeveer een lijntje in een glas water doet,goed roert en dan opdrinkt. Werkt dit dan evengoed als snuiven of niet? Heeft iemand dat al eens gedaan?Ik wil over deze manier van nemen wel meer weten."
"GabberFreak17 zei: kwa conditie merk je dat je steeds minder kan hebben?hoe komt dit.. j lichaam verbrand veel.. tijdens je gebruik maar zodra je even niet gebruikt merk je dat je een conditie van niks hebt? zweten enhartkloppingen? Klik om te vergroten... K'denk dat dat komt omdat als je niet gebruikt je lichaam het wel nodig heeft om goed te kunnen presteren,je lichaam is er gewent aan. Je begint te zweten en krijgt hartkloppingen omdat je lichaam vraagt naar die stoffen die je dan niet geeft als je niet opnieuw gebruikt. Dus: je lichaam zegt:"geef me meer pep" en als je dat dan niet doet krijg je hartkloppingen en begin je te zweten,net alsof je vet aan het afkicken bent."
"Euhm...ik gebruik al ongeveer zo'n 2 jaar speed maar wel enkel in het weekend.Ik heb regelmatig/bijna altijd bruine vlekken net onder m'n ogen,het is begonnen toen ik ben beginnen gebruiken.Ik heb me er eigelijk nooit zorgen over gemaakt maar nu heb ik het echt constant en het valt vrij hard op.Wat kan dit zijn en wat kan ik eraan doen???? Kan het zijn dat ik vitaminen tekort heb ofzo???"
"Ik gebruik enkel speed in het weekend en ik heb ook altijd op zondag m'n afkick maar dan probeer ik gewoon wat te eten,mijn maag wordt er beter van en vroeg in m'n bed kruipen omdat ik dan toch zo moe ben en op maandag voel ik me weer helemaal oke."
"Maar door de week slaap ik altijd ongeveer zo'n 11u. -> veel dus !!!"
"1.Don't realy care 2: Idem Mac..."
"Zoveelste langer je het doet moet je je dosis natuurlijk gaan verhogen omdat je na bepaalde duur echt nix meer gaat voelen van hetgeen je neemt. Heb ik zelf ook al gemerkt dat ik stilaan minder en minder ga voelen van hetgeen ik neem dus ik zal mijn dosis ook moeten verhogen!! Maar als je er een tijdje mee stopt ga je natuurlijk trug meer voelen van hetgeen je neemt!!"
"@ Mac : Heb ik ook al eens meegemaakt dat ik op zondag naar een familiefeest moest met een enorme afkick... Ik voelde me enorm misselijk en moe en had totaal geen zin om met iemand te praten...Toen we gingen eten heb deed ik alsof dat zonder probleem naar binnen ging maar daana voelde ik me wel direct een stuk beter!!! Bij afkick is eten (liefst iets waar zout inzit want daar gaat je bloeddruk van omhoog) en eens goed slapen wel echt de boodschap !!!!"
"Kan misschien wel zijn hoor maar dat heb ik nog nooit gehad eigelijk...dat heel de werking plots helemaal weg is...ja de dag na dat ik iets genomen heb voel ik uiteraard niets meer ervan!! Speed werkt denk ik ongeveer 4 tot 8 uur,misschien kan het wel zijn dat je na die bepaalde tijd niets meer voelt maar dan moet je weer gaan bijnemen dus verhoog je je dosis daar ook weer eh."
"Hallo.Ik wil hier ook wel even mijn mening kwijt!! Ik vind wat hier allemaal te lezen staat heel erg overdreven!!IK gebruik zelf al 2 jaar speed en het enigste waar ik last van heb is de afkick na een weekendje gebruiken: Moe zijn,geen honger hebben,maagpijn en misselijk. Maar na dat ik iets eet en eens goed slaap is alles weer in orde!! Sommige posts zijn echt wel vet overdreven!!"