#1
Nouja, een huisarts overtuigen dat ik een röntgenfoto nodig heb zou me denk ik dronken ook nog wel lukken, echt nuchter-nuchter blijven was dus niet echt nodig. ![:)]()
Narayani zei:op ons 'mannetje' bij de deur na vond ik ook geen van mijn collega's daar het type mens voor hoor.
Ja dit is niet zo'n heel goed argument want ik heb echt nog nooit van iemand, die erachter komt dat ik wel eens drugs gebruik, gehoord dat ze mij daar het type mens voor vinden. Ik hoor juist heel vaak: wow, dat had ik nou eht niet van jou verwacht!

Dit komt mij maar al te bekend voor, de meeste mensen verwachten het ook niet bij mij. Inmiddels is me wel duidelijk geworden dat eerste indrukken vaak toch niet zoveel zeggen en dat drugs echt in alle lagen van de bevolking gebruikt wordt.MusicIsLife zei:Ja dit is niet zo'n heel goed argument want ik heb echt nog nooit van iemand, die erachter komt dat ik wel eens drugs gebruik, gehoord dat ze mij daar het type mens voor vinden. Ik hoor juist heel vaak: wow, dat had ik nou eht niet van jou verwacht!
Psychedelibee zei:Dit komt mij maar al te bekend voor, de meeste mensen verwachten het ook niet bij mij. Inmiddels is me wel duidelijk geworden dat eerste indrukken vaak toch niet zoveel zeggen en dat drugs echt in alle lagen van de bevolking gebruikt wordt.MusicIsLife zei:Ja dit is niet zo'n heel goed argument want ik heb echt nog nooit van iemand, die erachter komt dat ik wel eens drugs gebruik, gehoord dat ze mij daar het type mens voor vinden. Ik hoor juist heel vaak: wow, dat had ik nou eht niet van jou verwacht!
Ik heb bij wijze van experiment wel eens een (of twee) lijntjes pep gesnoven voordat ik naar de huisarts ging om een doorverwijzing te vragen, als die het niet opvalt zullen anderen ook weinig merken. :Proll-up zei:Ik zelf durf nooit het risico te nemen.
Heb een paar keer gehad dat ik nog waus was van de nacht daarvoor en dat is echt niet fijn werkenIk ben altijd bang dat het teveel opvalt
Een doorverwijzing voor gespannen kaken of grote pupillen? :PFool zei:Ik heb bij wijze van experiment wel eens een (of twee) lijntjes pep gesnoven voordat ik naar de huisarts ging om een doorverwijzing te vragen, als die het niet opvalt zullen anderen ook weinig merken.
Fool zei:Ik heb bij wijze van experiment wel eens een (of twee) lijntjes pep gesnoven voordat ik naar de huisarts ging om een doorverwijzing te vragen, als die het niet opvalt zullen anderen ook weinig merken. :Proll-up zei:Ik zelf durf nooit het risico te nemen.
Heb een paar keer gehad dat ik nog waus was van de nacht daarvoor en dat is echt niet fijn werkenIk ben altijd bang dat het teveel opvalt
Maargoed, 's ochtends beginnen met een paar punten help je jezelf natuurlijk wel eerder richting de verslaving.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."