#1
Of het zo is dat mensen in de horeca standaard drugs gebruiken tijdens het werk valt te betwijfelen denk ik.
Ik moet er niet aan denken om tijdens het werk strak te staan.
Als je een klein beetje om het bedrijf geeft lijkt het mij dat je niet moet willen dat gasten je er op betrappen.
Wat gebruik buiten werktijd betreft loopt de horeca denk ik wel een stuk verder voor.
Je komt er immers toch een stukje eerder mee in aanraking.
Daarnaast zijn mensen die in de horeca werken in de meeste gevallen wat meer extravert dan gemiddeld. De grens naar partydrugs zal naar mijn idee dan ook wat sneller overschreden worden dan bij introverte mensen.
Staat uiteraard open voor discussie![:tongueout:]()
Ik moet er niet aan denken om tijdens het werk strak te staan.
Als je een klein beetje om het bedrijf geeft lijkt het mij dat je niet moet willen dat gasten je er op betrappen.
Wat gebruik buiten werktijd betreft loopt de horeca denk ik wel een stuk verder voor.
Je komt er immers toch een stukje eerder mee in aanraking.
Daarnaast zijn mensen die in de horeca werken in de meeste gevallen wat meer extravert dan gemiddeld. De grens naar partydrugs zal naar mijn idee dan ook wat sneller overschreden worden dan bij introverte mensen.
Staat uiteraard open voor discussie

