Ah daar kun je gelijk in hebben. Ik sprak meer in het algemeen ja. ![:)]()
Maar als iemand nuchter al intense CEV's kan hebben, dan kan het ook zo zijn dat mdma dat kan triggeren toch? Je komt er immers sowieso al van in een staat met veel minder gedachten, waardoor je aandacht in plaats van gedachten naar andere dingen gaat. Dingen die er misschien altijd zijn, maar veel subtieler dan de normale schreeuwerige aandacht eisende gedachten.Psychedelibee zei:De omstandigheden maken zeker uit, maar kan me niet voorstellen dat iemand zelfs in de juiste omstandigheden hele duidelijk CEV's krijgt van maar een kwart pil. Veel meer dan 50mg MDMA zal er niet in een kwartje zitten.
Dan is het veel aannemelijker dat er iets van mCPP of P(M)MA in die pillen heeft gezeten.
Daar heb je zeker een punt. Maar gezien het feit dat de TS zelf zo extreem verbaast is over de visuele effecten, vind ik het niet aannemelijk dat de TS dit nuchter ook al snel heeft. En bovendien reageerde de TS los van de visuele effecten al extreem heftig op een kwartje waardoor ik me gewoon niet kan voorstellen dat het hier echt om MDMA ging.Mindless zei:Maar als iemand nuchter al intense CEV's kan hebben, dan kan het ook zo zijn dat mdma dat kan triggeren toch? Je komt er immers sowieso al van in een staat met veel minder gedachten, waardoor je aandacht in plaats van gedachten naar andere dingen gaat. Dingen die er misschien altijd zijn, maar veel subtieler dan de normale schreeuwerige aandacht eisende gedachten.Psychedelibee zei:De omstandigheden maken zeker uit, maar kan me niet voorstellen dat iemand zelfs in de juiste omstandigheden hele duidelijk CEV's krijgt van maar een kwart pil. Veel meer dan 50mg MDMA zal er niet in een kwartje zitten.
Dan is het veel aannemelijker dat er iets van mCPP of P(M)MA in die pillen heeft gezeten.Op dezelfde manier dat visuals bij een afwezigheid van daglicht veel meer gaan opvallen.
Psychedelibee zei:Daar heb je zeker een punt. Maar gezien het feit dat de TS zelf zo extreem verbaast is over de visuele effecten, vind ik het niet aannemelijk dat de TS dit nuchter ook al snel heeft. En bovendien reageerde de TS los van de visuele effecten al extreem heftig op een kwartje waardoor ik me gewoon niet kan voorstellen dat het hier echt om MDMA ging.Mindless zei:Maar als iemand nuchter al intense CEV's kan hebben, dan kan het ook zo zijn dat mdma dat kan triggeren toch? Je komt er immers sowieso al van in een staat met veel minder gedachten, waardoor je aandacht in plaats van gedachten naar andere dingen gaat. Dingen die er misschien altijd zijn, maar veel subtieler dan de normale schreeuwerige aandacht eisende gedachten.Psychedelibee zei:De omstandigheden maken zeker uit, maar kan me niet voorstellen dat iemand zelfs in de juiste omstandigheden hele duidelijk CEV's krijgt van maar een kwart pil. Veel meer dan 50mg MDMA zal er niet in een kwartje zitten.
Dan is het veel aannemelijker dat er iets van mCPP of P(M)MA in die pillen heeft gezeten.Op dezelfde manier dat visuals bij een afwezigheid van daglicht veel meer gaan opvallen.
JMThomas zei:Onder de 70-80mg merk je vrijwel niets, lijkt me zeer sterk dat het een kwartje mdma was.
Dunnetjess33 zei:JMThomas zei:Onder de 70-80mg merk je vrijwel niets, lijkt me zeer sterk dat het een kwartje mdma was.
Ben ik het niet mee eens. Zeker niet als je niet bekend bent met de drugs. Ik ken mensen (waarvan ik er eentje ben) die bij de eerste x XTC, een halve van een pil getest op 120mg, toch echt gruwelijk hard ging hoor. Althans, zo heb ik dat ervaren. Strak staan, knarsen, niet makkelijk kunnen plassen en heeeeeerlijk wappie en verliefd op alles! En dat was dus op 60 mg....

Tekzor668 zei:Ik kan toch zeggen uit eigen ervaring dat een dosis van 50 - 70 mg effectief een gevoel kan geven. Straks staan en HET MDMA gevoel word vaak verward met elkaar. Verwacht niet dat een lage dosis je laat kaakschaatsen en strak staan als een speer. Appreciatie van muziek, empathie en een lichte euforie ervaar ik vanaf 50 mg base mdma en zelf gaat mijn gewicht meestal rond 72 / 75 kg...
Dit dus.Psychedelibee zei:Als je drugs wilt doen raad ik je echt aan om het van te voren te kopen en te laten testen. Dan weet je precies welke drug je hebt en hoeveel er in je pil zit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."