Dunnetjess33 zei:
JMThomas zei:
Onder de 70-80mg merk je vrijwel niets, lijkt me zeer sterk dat het een kwartje mdma was.
Ben ik het niet mee eens. Zeker niet als je niet bekend bent met de drugs. Ik ken mensen (waarvan ik er eentje ben) die bij de eerste x XTC, een halve van een pil getest op 120mg, toch echt gruwelijk hard ging hoor. Althans, zo heb ik dat ervaren. Strak staan, knarsen, niet makkelijk kunnen plassen en heeeeeerlijk wappie en verliefd op alles! En dat was dus op 60 mg....
Lichaamsgewicht en leeftijd spelen hierin een grote rol.
De meeste mensen voelen pas iets ze minimaal *(GEWICHT IN KG) maal 1 doen, en dan voelen ze niet eens veel.)
De perfecte dosis is maal 1,5. Je kan altijd hoger gaan zoals mij en rond de 250 tot 300 mg MDMA slikken om er op te trippen.
Ook zal het feit dat het de eerste keer was een grote rol hebben gespeeld.
Ik herinner mijn eerste keer nog.
één hele naar binnen gegooid, helemaal NIKS gevoeld. Dag erna ook niet.. Had ook niet meer energie ofzo, en de dag erna ook niks.
Dus die dag besloot ik opnieuw te proberen, ik had me niet ingelezen en had dus gewoon een hele weer genomen, ik wist toen niet dat het een half uur tot uur kon duren voordat hij begon te
werken, plus ik had 10 minuten van te voren één grote kebab naar binnen gewerkt. Na 30 minuten voelde ik nog niks, en dacht ik gewoon dat deze pillen KEI laag gedoseerd zijn en ik gewoon meer moest nemen, dus ik de 2de bij gedropt.
Nog geen 10 minuten later slaat nr 1 in. HEERLIJK, 20 minuten later slaat de 2de in, en ik kan je verzekeren dat ik één van de heftigste trips heb gehad de eerste keer. 6 uur duurde het voordat de euforie weg was. 2de keer toen ik pillen ging halen, dezelfde, heb ik ze laten testen omdat ik na die keer mij had ingelezen op dit forum, voor de afkick enzo. deze waren 150mg per stuk.
Nog redelijk laag gedoseerd aangezien de pillen waar ik nu aan kan komen soms 365mg mdma bevatten. Wat bleek nu, 3 dagen later kwam ik een kameraad tegen, die ik de avond van toen het pilletje niet werkte een dafalgan heb gegeven, hij deed gelukkig vaker xtc en kon er wel om lachen.. ik had dus de dafalgan met de XTC pil verwisseld. :P