Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Laatst was ik aan het feesten en er komt een man naar me toe met de vraag of ik een pilletje wil. Ik had het nog nooit gedaan maar wel al wat andere drugs dus ik dacht waarom niet. Ik dacht ik doe rustig aan en ik neem een kwartje. Eerst voel ik me echt heerlijk de muziek is pravchtig en iedereen is geweldig maar ineens slaat mijn hele stemming om ik zie alles in dubbel en vreemd gekleurd en het voelt alsof mijn huid in brand staat. Ik dacht shit ik raak over verhit dus ik drink heel veel water en eet wat suiker. Ik voel me nog steeds niet goed en besluit naar huis te gaan waar het braken begint. Ik bel een vriendin van me en ze komt naar me toe en ik voel me meteen stukken beter. Zodra ik mijn ogen dicht doe ben ik letterlijk in een soort Alice in Wonderland. De volgende dag voel ik me helemaal beter maar aangezien het een best nare gebeurtenis was aangezien ik alleen woon raak ik heel vaak in paniek en lijkt het alsof ik weer in de trip zit. Het was een roze pilletje en ik ben zo hard gegeaan op een kwartje. Elke keer aks iemand over xtc praat word ik weer angstig. Weet iemand welke pil ik heb genomen en hoe kom ik over die angst heen kom"