Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat vind jij nu echt een k**drugs?

wat vind jij nu echt een k**drugs?

29 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Devil ether zei:
Wiet word ik nerveus van en krijg ook paniekaanvallen en word er psychotisch van (de dagen erna) en word er gewoon heel suf en anti-sociaal van. kut spul.
Klik om te vergroten...

Precies hetzelfde, kankerbende is het.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#2
nou, ik vind wiet ook niet lekker, krijg der rare gedachten van.

hasj daarentegen vind ik geweldig.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol, vraag me meer dan de helft van de zondagmorgens af waarom ik überhaupt nog drink...
En verder wiet aangezien ik dat totaal niet geregeld krijg in m'n lichaam :kots:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier ook alcohol, de kater is de ergste van allemaal.. Al blijft het een haat-liefde verhouding want elke keer drink ik weer
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alcohol, vraag me meer dan de helft van de zondagmorgens af waarom ik überhaupt nog drink...
Klik om te vergroten...

Ik ook altijd. :kots:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
GHB gebruik het nooit, vermoed dat ik er allergisch voor ben.

En wat een drama die zooi oplevert bij (veel) gebruikers niet normaal meer.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
GHB gebruik het nooit, vermoed dat ik er allergisch voor ben.

En wat een drama die zooi oplevert bij (veel) gebruikers niet normaal meer.
Klik om te vergroten...
Hoop dat t beeldspraak is, GHB is namelijk een lichaamseigen stof. :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Tijdloos zei:
GHB gebruik het nooit, vermoed dat ik er allergisch voor ben.

En wat een drama die zooi oplevert bij (veel) gebruikers niet normaal meer.
Klik om te vergroten...
Hoop dat t beeldspraak is, GHB is namelijk een lichaamseigen stof. :P
Klik om te vergroten...

Nouja de keren dat ik het probeerde werd ik er ziek van.

Weet dat het een natuurlijke stof is; zal er voldoende van hebben van nature of iets. Als ik het gebruik word ik simpelweg niet goed :P

Moet er wel bij zeggen dat ik verder niemand ken die ziek word ervan, zal wel aan mijn brein liggen
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alcohol, Idd de kater die niet te doen is
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#10
https://twitter.com/WijkAg_Vught_MR/sta ... 9358340096
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
darkbull zei:
https://twitter.com/WijkAg_Vught_MR/status/511558649358340096
Klik om te vergroten...

Tjsa dus jij wijt dat aan het middel? Lijkt me dat de gebruiker hier het probleem is en niet het middel...
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tjsa dus jij wijt dat aan het middel? Lijkt me dat de gebruiker hier het probleem is en niet het middel...
Klik om te vergroten...

Absoluut, is hetzelfde met xtc, zodra je leest dat iemand is overleden door een overdosis MDMA krijg het middel de schuld. Heeft gewoon te maken met onverantwoord drugs gebruik.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#13
nou, ik wijt het ook aan de gebruiker hoor, totaal onverantwoord.

maar ghb zelf! ik zie er weinig voordelen van, vind het troep.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind een alcoholkater minder erg dan een drugskater moet ik zeggen????? Ik plan dan namelijk gewoon de zondag vrij en dan voel ik me die zondag wel kut maar dan is het daarna ook gewoon weer over. Met drugs heb ik de hele week naderhand nog een net-niet gevoel, ik slaap slecht en ik heb het gevoel dat ik alles wat ik moet doen (studeren, werken, stage) niet of minder goed kan uitvoeren. Plus, als ik water drink tussendoor en voor het slapen en nog wat eet is mijn alcoholkater nooit al te erg.

Verder heb ik eigenlijk geen enkele slechte ervaring met drugs gehad, welke dan ook, dus ehhhhhhhhh KOM MAAR DOORRRRRRRRRRRRRRR.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Klopt inderdaad, een kater van alcohol ben je na 1 dag wel weer te boven. Bij harddrugs gebruik merk je gewoon de rest van de week wel dat je iets hebt gebruikt. Ik vind alleen de kater van alcohol intensiever (misselijke, moe, koppijn, nergens zin in hebben) dan drugs vaak. Al kan ik vaak na een avondje doorhalen op drugs ook niks meer. :rolleyes:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmm ja van alcohol ben ik lichamelijk ziek bij een kater. Met drugs is het een vaag gevoel en meer geestelijk. Dat vind ik persoonlijk dragelijker.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#17
ZERO- zei:
Ik vind een alcoholkater minder erg dan een drugskater moet ik zeggen????? Ik plan dan namelijk gewoon de zondag vrij en dan voel ik me die zondag wel kut maar dan is het daarna ook gewoon weer over.
Klik om te vergroten...

van een echte kater ben ik vaak een hele zondag (en maandag nog een beetje) slecht aan het gaan; klein bordje avondeten en mss smiddags een stuk fruit gaat er nog net in. Vind het vooral kl*te omdat ik vrij veel fitness (wil ook wel eens meer dan 60 kilo wegen :') :( ) en daardoor de maandag al eigenlijk kan overslaan omdat ik geen energie heb.
Verder is de afweging kater / ervaring voor mij een stuk belangrijker en ben ik dus bereid een halve week niet helemaal helder te zijn na een geweldige zaterdag.

MAAR dit verschilt uiteraard bij iedereen :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
SmartieAndMe zei:
Hmm ja van alcohol ben ik lichamelijk ziek bij een kater. Met drugs is het een vaag gevoel en meer geestelijk. Dat vind ik persoonlijk dragelijker.
Klik om te vergroten...

Precies dat ja.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Huh maar ik ben ook lichamelijk echt wel van slag na drugsgebruik?! Ben dan heel moe en langzaam en sloom. Mijn hardlopen de week erna gaat altijd voor geen meter. Met name wanneer ik speed gedaan heb. Overal pijn en niet vooruit te branden.. Verschrikkelijk.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Huh maar ik ben ook lichamelijk echt wel van slag na drugsgebruik?! Ben dan heel moe en langzaam en sloom. Mijn hardlopen de week erna gaat altijd voor geen meter. Met name wanneer ik speed gedaan heb. Overal pijn en niet vooruit te branden.. Verschrikkelijk.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook wel weer ja, de dinsdag na gebruik meld ik mij standaard af bij voetbal. Werkelijk waar elke bal raak je verkeerd en je conditie is 0. Daarin heb je helemaal gelijk. De lichamelijke kater bij drugs vind ik nog wel meevallen als je de week erna geen lichamelijke verplichtingen hebt, maar bij een kater voel ik me standaard tot zondag 11uur misselijk. Snel zweten, slecht humeur, weinig eetlust. Het is verschrikkelijk. :kots: Katers van sos zijn trouwens echt niet prettig, ik voelde me de dag erna echt down. Ook had ik op een of andere manier weer zin het te gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."