#1
Ik vraag me wel af waarom je voor 1 week skivakantie 5-6 XTC pillen, 5-6 gram wiet en 2-3 gram sos wilt meenemen. Is dat niet wat overdreven? Ga je elke dag aan de XTC ofzo?
kokosmakroon900 zei:Ik heb niet echt tips. Maar ik was deze zomer met vrienden naar frankrijk (met de auto). We hadden wat xtc bij ons. We reden een fuik in maar hoefde gelukkig niet te stoppen (de 2 auto's voor ons wel).
Dus er is zeker een kans dat je wordt aangehouden, en het is moeilijk uitleggen dat het voor eigen gebruik is als je zoveel als jij meeneemt.
MeejheM zei:ik weet veel betere manieren, maar die mag ik niet posten. vind ik trouwens niet erg.
als je op skivakantie gaat ken je ter plaatste toch nog wel wat dope regelen? of je gaat voor goud, of je doet het gewoon niet.
ps: het zou me niks verbazen als de hondenbrigade nu superhard explosieven en munitie aan het zoeken zijn. scheer je baard, die van je vrouw, en laat je bomgordel thuis.
Blokfluit zei:MeejheM zei:ik weet veel betere manieren, maar die mag ik niet posten. vind ik trouwens niet erg.
als je op skivakantie gaat ken je ter plaatste toch nog wel wat dope regelen? of je gaat voor goud, of je doet het gewoon niet.
ps: het zou me niks verbazen als de hondenbrigade nu superhard explosieven en munitie aan het zoeken zijn. scheer je baard, die van je vrouw, en laat je bomgordel thuis.
Ik moet zeggen, jouw humor mag ik wel![]()
SmartieAndMe zei:Ik vraag me wel af waarom je voor 1 week skivakantie 5-6 XTC pillen, 5-6 gram wiet en 2-3 gram sos wilt meenemen. Is dat niet wat overdreven? Ga je elke dag aan de XTC ofzo?
Dunnetjess33 zei:Ik persoonlijk zou sowieso niets mee nemen naar het buitenland. Maar dat is schijterige ikke! Ik scheet al 7 kleuren toen ik een half grammetje wiet mee nam naar een feestje in België hahahaha!
Attimo zei:Was wat overdreven. Zeker de xtc. Als (en dat is een serieuze "als") ik xtc meeneem, zal het maar een pil of twee zijn.
SmartieAndMe zei:Dunnetjess33 zei:Ik persoonlijk zou sowieso niets mee nemen naar het buitenland. Maar dat is schijterige ikke! Ik scheet al 7 kleuren toen ik een half grammetje wiet mee nam naar een feestje in België hahahaha!
haha heet je daarom Dunnetjes? Omdat het dunnetjes door je broek liep?.
Whahahaha, lol.SmartieAndMe zei:haha heet je daarom Dunnetjes? Omdat het dunnetjes door je broek liep?Dunnetjess33 zei:Ik persoonlijk zou sowieso niets mee nemen naar het buitenland. Maar dat is schijterige ikke! Ik scheet al 7 kleuren toen ik een half grammetje wiet mee nam naar een feestje in België hahahaha!![]()
psychedelicmind zei:Haha zit met hetzelfde dilemma! Denk dat ik het gwn allemaal in men onderbroekie steek.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."