Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooi gedraaide met halve gram amnesia en javaanse jongens shag. Heerlijk"
"Heb xtc ook 100% vervangen door 4-fa op feestjes!"
"Ikzelf heb ook altijd speed 4fmp en xtc gebruikt op een festivals. Maar doe nu tegenwoordig alleen een dip van 50 mg 4fmp en snuif ik 25-40 mg op. Zo zie je niks, slaap je fatsoenlijk, geen last van een kater maar vermaak je je goed en hou je het vol tot het einde. Is dit niet leuk genoeg kun je er wat wiet bij roken of alcohol bij drinken maar dit ligt aan de sfeer van het feest."
"Haha in ieder geval bedankt voor de reacties en tips. Heb wel besloten het inderdaad te laten en mephedrone te proberen. Voordat mensen zich daar zorgen over maken, ben bekend met de risico's en ga het voorzichtig aanpakken en maximaal 250-300 mg meenemen."
"Er zit verschil in sterkte en duur bij poppers. Maar wat je beschrijft komt hoogstwaarschijnlijk doordat je gedronken had die ene avond, kan dat kloppen? De combinatie alcohol en poppers vind ik vele malen leuker dan nuchter."
"Ik zit met het probleem dat ik nog niet weet wat ik wil doen met nieuwjaar en moet het op tijd weten om te kijken of ik het kan regelen, nu heb ik hulp nodig met het kiezen van een middel. Onder het bericht staat wat ik allemaal al gedaan heb. De problemen waarmee ik zit zijn: Pep zie je dag erna nog erg goed, dit is geen heel goed probleem maar voorkom ik graag. Xtc vind ik niet heel chill meer, krijg er geen energie meer van maar tegenovergestelde dat mn benen zwaar worden na uurtje. 2-cb, truffels of dergelijke vind ik nieuwjaar niet gepast voor. 4-fa doe ik paar weken erna al op festival. Coke is duur om hele nacht van te snuiven maar als er niks anders is dan kan dit wel. Keta wil ik niet dat mijn vriendin me ziet als ik dat doe. Dus wat raden jullie mij aan? Bedankt voor de hulp"
"Ik dacht niks te voelen van twee witte nintendo's. Iets voelde ik er blijkbaar wel van want had de verwarming met mijn domme kop op 53 graden gezet en daarmee mn vader uit bed laten zweten. Zelf in de tuin rustig een sigaret aan het roken met korte mouwen, waarom had ik die verwarming zo hoog gezet"
"Ik heb ze opgeschreven zoals je zei, wat voor vage dingen er allemaal toch in voorkomen haha. Lucide dromen heb ik wel eens van gehoord en ik zal er eens wat onderzoek naar doen, het klinkt erg interresant. Ik hoor dus dat het heel uiteenlopend is, nog niet echt iemand die hetzelfde als mij heeft. Ik ga eraan werken, kan zich misschien wel erg leuk ontwikkelen."
"Ik was dus opstap, en met mijn zatte kop heb ik met natte vinger in t zakje gezeten. Resultaat is dat er 4-5 tot poeder zijn en andere zien er niet meer mooi uit. Kan je ze wel nog gebruiken of zijn ze nutteloos."
"Dat weet ik niet, weet niks meer van gisteravond. Wodka Ik heb 17 pillen eruit kunnen halen, 5 zijn verpoederd maar als de werking hetzelfde blijft ben ik tevreden, heb ze ingekocht voor de groep."