Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete snuifondergrond

Favoriete snuifondergrond

144 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Favouriete snuifondergrond

Oom Klaas zei:
Een treinruit?
Dat is nog best een klus om mee te nemen zou ik zo denken.
Klik om te vergroten...
keertje na een feest gedaan, tis zo'n ronde die in die deuren tussen de coupe's zit
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Favouriete snuifondergrond

Aah, van die oude rammeltreinen :grin:
'k Reis de helft van de tijd in de 9 serie,
laptop opladen in de eerste klas; conducteur komt toch niet.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Favouriete snuifondergrond



:grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vroeger had ik me snuifsetje met daarin een mooi spiegeltje.. :sunglasses:

Tegenwoordig gewoon simpel en classy de ch-hoes. Maar een klein spiegeltje vanuit me toilettas kan ook prima.

Alleen om echt kristallen fijn te maken enzo is een bakje of deksel van iets wel handiger om vervolgens te snuiven op de cd hoes of spiegel.

Maar gewoon van een tafel of bureau kan ook prima..

:hearteyes:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een spiegel waar kaarsen op hoorde te staan, zal wel is fotot je maken.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spiegeltje of Fear 'n Loathing in Las Vegas dvdhoesje.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Irezz zei:
Spiegeltje of Fear 'n Loathing in Las Vegas dvdhoesje.
Klik om te vergroten...
Nice!
Favoriete van mij: M'n bureau, lekker classy vanuit mn leren stoel :tongueout:

Maarre, wat is de rotste / ranzigste / belabberdste ondergrond waar jullie vanaf hebben gesnoven?
Mijn dieptepunt: WC-deksel... (nee, niet de bril gelukkig)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Telpeva zei:
Irezz zei:
Spiegeltje of Fear 'n Loathing in Las Vegas dvdhoesje.
Klik om te vergroten...
Nice!
Favoriete van mij: M'n bureau, lekker classy vanuit mn leren stoel :tongueout:

Maarre, wat is de rotste / ranzigste / belabberdste ondergrond waar jullie vanaf hebben gesnoven?
Mijn dieptepunt: WC-deksel... (nee, niet de bril gelukkig)
Klik om te vergroten...

haha lekker bezig.

Mijne een vensterbank in de wc... :) Wel wat stoffig maarja je moet wat.. In Times Of Need. Het was wel een lekkere lijn :hearteyes:

:sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
wc deksel heb ik ook nog wel gedaan, omdat ik toen nergens anders ruimte had om zo'n grote lijn te leggen :beer:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
iPhone. :tearsofjoy:
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, dus net te laat ontdekt die methode: Vanaf dit weekend nooit meer wc deksels maar gewoon mn Android telefoontje, doet 't prima! (moet je wel al gemalen hebben anders krijg je vast spijt...)
e
exopoliticsLid
01-01-2024, 00:00
#12
15x15 spiegeltjes :mrgreen:


Een vriend van me heeft toch wel de grote winnaar,



(merk ook vooral de wieltjes op!)

3 hoekjes voor de poeders en 1 om te rollen. Een voorzichtige zwier maakt het net een sushibar, gewoon even wachten tot het langskomt :wink:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#13
Glas blijft de beste snuifondergrond :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
exopolitics zei:
en dan weet je zeker dat je geen half cd hoesje meeschraapt als je wat te enthousiast ben. Die stukken pinpas ben ik dol op maar cd-hoes vind ik net iets te gortig
Klik om te vergroten...
:grin:

Ook heb je soms van die enorm plakkerige pep en dat blijft dan altijd als een waasje op je hoesje geplakt.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Favouriete snuifondergrond

Petrovic zei:
Als ik al snuif doe ik dit meestal in een bullet
Klik om te vergroten...

Gewoon nieuwschierig...wat is een bullet? :)
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Favouriete snuifondergrond

Lauu zei:
Petrovic zei:
Als ik al snuif doe ik dit meestal in een bullet
Klik om te vergroten...

Gewoon nieuwschierig...wat is een bullet? :)
Klik om te vergroten...

een klein apperaatje waar je bijvoorbeeld je pep in bewaard. er zit systeem in waarmee je de goede dosering eruit haalt en op kan snuive uit de bullet. zo heb je niks nodig, geen sleutel of wat dan ook
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
zo'n bullet is toch ook niet handig denk ik?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Juist wel. Het relaxte eraan is dat je zelfs in het donker op een dansvloer vol deinende hossende mensen een snuif kan nemen met altijd dezelfde dosis.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#19
meestal op een cd hoesje
maar op feestjes ofzo op een klein handig spiegeltje of zelf op mijn bankkaart maar dat is als het echt niet anders kan :)

grtz
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#20
hmm.. Ik ga maar is opzoek naar een mooi spielgeltje.. 15 bij 15 of 20 bij 20.

Toch a hell of a lot better dan een ch-hoesje..

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."