#1
hmm.. Ik ga maar is opzoek naar een mooi spielgeltje.. 15 bij 15 of 20 bij 20.
Toch a hell of a lot better dan een ch-hoesje..
![:wink:]()
Toch a hell of a lot better dan een ch-hoesje..
Octogonapus zei:Lauu zei:Petrovic zei:Als ik al snuif doe ik dit meestal in een bullet
Gewoon nieuwschierig...wat is een bullet?![]()
een klein apperaatje waar je bijvoorbeeld je pep in bewaard. er zit systeem in waarmee je de goede dosering eruit haalt en op kan snuive uit de bullet. zo heb je niks nodig, geen sleutel of wat dan ook
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."