Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete snuifondergrond

Favoriete snuifondergrond

144 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
cd-hoes of boekcover kan niet fout
u
underworldLid
Re: Favouriete snuifondergrond

Carlitos zei:
Grappig topic.
Spiegel is het fijnst.

Ik zie dat underworld met een treinkaartje snuift,dat vond ik eerlijk gezegd juist een kutte manier van snuiven.
Briefgeld daarintegen ging veel beter.
Klik om te vergroten...
treinkaartjes zijn de sjit. evenals afgeknipte rietjes en ook briefgeld inderdaad
J
JudasLid

In het verleden nam ik dit spiegeltje mee als ik naar feestjes bij vrienden thuis ging.
Een keer was er een gast met een kale kop op zo'n party en toen gingen mensen lijntjes op zijn schedel leggen. :grin: Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.
F
Frank123Lid

vroeger bij een school-excursie eens een spiegel gemaakt. deze is hier prima voor .
J
Jowdy37Lid

yeti zei:
Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.
Klik om te vergroten...

Is die kans er dan niet altijd...? Heb al regelmatig een briefje in m'n handen gekregen waar iemand al veel mee gesnift had...

Zelf gebruik ik enkel op feestjes (en dan nog uitzonderlijk), en meestal is het dan m'n lidkaartje van de coffeeshop :)
S
SperSIZEboonLid

wcpapier zei:
gewoon met een rietje in het packie :sunglasses:
Klik om te vergroten...
met een rietje uit een pakkie snuiven :confused:
D
DrientjeLid

Een glazen plaat van een foto lijstje en een hakmesje van een glas krabber. Werkt vooralsnog prima.
D
DerangedLid

yeti zei:
In het verleden nam ik dit spiegeltje mee als ik naar feestjes bij vrienden thuis ging.
Een keer was er een gast met een kale kop op zo'n party en toen gingen mensen lijntjes op zijn schedel leggen. :grin: Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.
Klik om te vergroten...
En het geld wat erbij ligt is wat je er op een avond kwijt aan bent?
H
HislordshipLid

Ik gebruikte altijd een glasplaatje voor de lijntjes.
Zo een voor een fotolijstje.
s
speeseendLid

Dat is de echte snuif-ondergrond; bankbiljetten van minimaal vijftig euro..
l
leppehLid

Bureau, karton, ovenschaal, pasje, glazen tafel... you name it :)
D
DrientjeLid

Greenlabs zei:
yeti zei:
Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.
Klik om te vergroten...

Is die kans er dan niet altijd...? Heb al regelmatig een briefje in m'n handen gekregen waar iemand al veel mee gesnift had...

Zelf gebruik ik enkel op feestjes (en dan nog uitzonderlijk), en meestal is het dan m'n lidkaartje van de coffeeshop :)
Klik om te vergroten...
Gebruik altijd een schoon rietje of je eigen persoonlijke snuifbuis. Leen deze niet uit.

viewtopic.php?f=10&t=18081&p=566940&hilit=hepatitis#p566940
V
VigilanteLid

Sowieso snatzen met het biljet met de hoogste waarde.

Snatzen met 5 euro terwijl er 50 euro in je zak zit is ronduit zonde. :mrgreen:
C
Chris PontiusLid

Vigilante zei:
Sowieso snatzen met het biljet met de hoogste waarde.

Snatzen met 5 euro terwijl er 50 euro in je zak zit is ronduit zonde. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

50 euro is kut, 20 euro blijft het beste.
Alles > 20 wordt te groot.
V
VigilanteLid

Kijk daar heb je het al, het is dan ook alleen weggelegd voor de elite :tearsofjoy:
J
JudasLid

Deranged zei:
yeti zei:
Klik om te vergroten...
En het geld wat erbij ligt is wat je er op een avond kwijt aan bent?
Klik om te vergroten...
Die poen is wat ik tijdens de rush gemiddeld aan vrouwelijk schoon spendeerde want een echte cocarush is een hypersexrush :rolleyes:
M
Miss KittinLid

Onze glazen Herman Brood onderzettertjes van de Blokker zijn ook altijd wel erg goed en toepasselijk... :wink:
F
FlunitrazespeedLid

Dat er nog niemand op het idee is gekomen ondertussen om een plat bord te gebruiken uit de keuken, liefst met een hellende rand zodat alles mooi erop blijft....wel zonder bloemetjesreliëf (of zoiets :) ) op die rand want dan blijft het steken
(dit is ook handiger voor het daarna eventueel in een sealtje te steken omdat je niet met dat randje zit van een cd doosje waar altijd nogal wat blijft achterhaken..)
i
iNkzLid

Op mn schoteltje :hearteyes:
http://img269.imageshack.us/img269/4009/classicart.jpg
L
Linda053Lid
I dont care, als het maar plat en stevig is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."