cd-hoes of boekcover kan niet fout
treinkaartjes zijn de sjit. evenals afgeknipte rietjes en ook briefgeld inderdaadCarlitos zei:Grappig topic.
Spiegel is het fijnst.
Ik zie dat underworld met een treinkaartje snuift,dat vond ik eerlijk gezegd juist een kutte manier van snuiven.
Briefgeld daarintegen ging veel beter.
yeti zei:Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.
met een rietje uit een pakkie snuivenwcpapier zei:gewoon met een rietje in het packie![]()
En het geld wat erbij ligt is wat je er op een avond kwijt aan bent?yeti zei:In het verleden nam ik dit spiegeltje mee als ik naar feestjes bij vrienden thuis ging.
Een keer was er een gast met een kale kop op zo'n party en toen gingen mensen lijntjes op zijn schedel leggen.Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.
Gebruik altijd een schoon rietje of je eigen persoonlijke snuifbuis. Leen deze niet uit.Greenlabs zei:yeti zei:Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.
Is die kans er dan niet altijd...? Heb al regelmatig een briefje in m'n handen gekregen waar iemand al veel mee gesnift had...
Zelf gebruik ik enkel op feestjes (en dan nog uitzonderlijk), en meestal is het dan m'n lidkaartje van de coffeeshop![]()

Vigilante zei:Sowieso snatzen met het biljet met de hoogste waarde.
Snatzen met 5 euro terwijl er 50 euro in je zak zit is ronduit zonde.![]()
Die poen is wat ik tijdens de rush gemiddeld aan vrouwelijk schoon spendeerde want een echte cocarush is een hypersexrushDeranged zei:En het geld wat erbij ligt is wat je er op een avond kwijt aan bent?yeti zei:In het verleden nam ik dit spiegeltje mee als ik naar feestjes bij vrienden thuis ging.
Een keer was er een gast met een kale kop op zo'n party en toen gingen mensen lijntjes op zijn schedel leggen.Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."