Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDromen over drugs?

Dromen over drugs?

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hebben jullie dit ook soms niet? Dat je droomt over drugs?

Ik had eens een droom, dat ik in mijn keuken liep, en in alle kasten xtc pillen lagen, echt duizenden... ik was zo blij, en wou een slikken, en plots werd ik wakker :cry: :cry:

In een andere droom dacht ik dat ik een wietboer was, en enorme hoeveelheden cannabis kweekte, en ze dan verkocht bij de groenteboer


lol
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je eenmaal controle hebt over je eigen dromen, kan je dromen wat je wilt... alleen dat wakkerworden is in het begin wat irritant. Ik heb daar geen last meer van(gebeurt nog wel eens)

Dromen over drugs, hoeft niet perse iets met drugs in het "echte" leven te maken hebben.

probeer er eens eentje uit, in je droom. Om te zien of t in een droom ook een zelfde effect heeft. :wink:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb eens gedroomd dat ik speed had gebruikt en toen ik wakker werd voelde ik me vrij rot en schuldig..
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik droom vrij regelmatig dat ik iets neem. Erg interessant. De laatste keer droomde ik dat ik paddo's had genomen, en de kleuren die ik toen zag waren zo mooi!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik droom maar heel zelden, of ik kan ze me niet herinneren. Kan me ook geen droom over drugs herinneren.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik droomde een aantal dagen geleden dat ik paddo's had gebruikt, helaas geen visuals maar vreemd genoeg wel een soort van mindfuck :confused:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik droomde dat 1/4 van mijn kamer bestookt waren met mannenlijke wiet planten, wat een nachtmerrie!
R
RokertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
loadrunner zei:
Als je eenmaal controle hebt over je eigen dromen, kan je dromen wat je wilt... alleen dat wakkerworden is in het begin wat irritant. Ik heb daar geen last meer van(gebeurt nog wel eens)
Klik om te vergroten...

Ik begrijp hieruit dat jij dus controle hebt over wat je droomt?? Hoe krijg je dat voor elkaar dan?? :hearteyes:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had laast gedroomd dat dat ik paddo's had genomen, alleen ik kreeg maar geen visuals :P

En in lucide dromen kan je je zelf trainen. De laaste tijd lukt het me redelijk goed. Als je aan het dromen bent en je kijkt 2 keer achter elkaar op je horloge, dan geeft deze vaak een andere tijd weer. En als je een lamp aan wilt doen werkt het vaak niet. Deze dingen doe je vaak onbewust, maar het helpt mij zeker om in een lucide droom te komen :grin:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#10
Petrovic zei:
Ik had laast gedroomd dat dat ik paddo's had genomen, alleen ik kreeg maar geen visuals :P

En in lucide dromen kan je je zelf trainen. De laaste tijd lukt het me redelijk goed. Als je aan het dromen bent en je kijkt 2 keer achter elkaar op je horloge, dan geeft deze vaak een andere tijd weer. En als je een lamp aan wilt doen werkt het vaak niet. Deze dingen doe je vaak onbewust, maar het helpt mij zeker om in een lucide droom te komen :grin:
Klik om te vergroten...

Grappig, de 1e (van 2) keer dat ik lucide droomde had ik ook dat ik op een klok keek, en toen bedacht 'he, ik droom,' dit icm het feit dat ik me toen op een locatie bevond waar ik op dat tijdstip niet hoorde te zijn.
Maar ik snap niet wat ze bedoelen als ze zeggen ' je kunt jezelf trainen door vaak op je horloge te kijken,' of iets in die richting. Maar goed, het schijnt dus trainbaar te zijn. Het is iets wat vooral in de ochtenduren voorkomt - zeker als je eerst al wakker bent geworden. Dus het loont als je, je wekker hebt afgezet, om dan weer verder te gaan slapen. :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vannacht nog, dat ik mdma kristallen had genomen op mijn werk. Ik was supervaag en ik kreeg allemaal ingewikkelde opdrachten die ik natuurlijk niet kon uitvoeren. In paniek haalde ik de hele tijd stukjes bittere mdma kristal achter mijn kiezen vandaan, in de hoop wat nuchterder te kunnen worden.....

Een erg irritante droom kan ik wel zeggen!
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Droom de laatste tijd alleen maar over atropa's. :\\

Paar dagen terug was ik een feministe in paars en wit, ik zweefde wat door m'n huis en op straat was niemand te bekennen en er waren nergens anders mensen te vinden. Toch wel vaag, blijkbaar trekt het me in m'n onderbewustzijn.

Wat me wel opviel, was dat de nacht na het basen ik er direct over droomde, hoe ik het pijpje gereed maakte en het ging roken. Het hecht zich echt direct aan je denk ik.

Hetzelfde gehad drie dagen nadat ik opium gerookt had. Ik me droom lag ik het op bed alweer te roken.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lucide dromen ja... grappig is dat. Kan inderdaad getraind worden.

Ik droom zelf niet zo heel vaak over drugs, áls het dan wel over drugs is.. bijna altijd coke. En ik voel me bijna altijd kut als ik wakker word.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rokertje zei:
loadrunner zei:
Als je eenmaal controle hebt over je eigen dromen, kan je dromen wat je wilt... alleen dat wakkerworden is in het begin wat irritant. Ik heb daar geen last meer van(gebeurt nog wel eens)
Klik om te vergroten...

Ik begrijp hieruit dat jij dus controle hebt over wat je droomt?? Hoe krijg je dat voor elkaar dan?? :hearteyes:
Klik om te vergroten...


"lucide dromen"

leuk om eens op google te zoeken :wink:
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#15
ik droom bijna dagelijks over drugs op het moment..omdat ik weinig gebruik de laatste tijd en er toch wel elke dag zin in heb..
denk dat dat net zoiets is als een natte droom :P
waar je hoofd vol van zit....
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eergister begon ik ineens keihard te trippen in mn droom,
ik was in mn droom op een concert, en stond te flirten met de zanger,
en ineens begon alles zo raar te vervormen, deed me allemaal denken aan acid,
en alles veranderde, en werd boeiender en mooier etc etc
En toen ik wakker werd, voelde ik me nogsteeds een beetje vaag =\\

Had 4 dagen daarvoor voor 't laatst een zegeltje genomen,
dus kan het daar aan liggen?
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#17
GODdamn zei:
Eergister begon ik ineens keihard te trippen in mn droom,
ik was in mn droom op een concert, en stond te flirten met de zanger,
en ineens begon alles zo raar te vervormen, deed me allemaal denken aan acid,
en alles veranderde, en werd boeiender en mooier etc etc
En toen ik wakker werd, voelde ik me nogsteeds een beetje vaag =\\

Had 4 dagen daarvoor voor 't laatst een zegeltje genomen,
dus kan het daar aan liggen?
Klik om te vergroten...

vette shit :rock: :tearsofjoy:

die dromen kan je over 30 jaar nog wel eens hebben door dat zegeltje :wink:
lsd gaat namelijk in je ruggenmerg zitten..
voor mij de reden dat niet te gebruiken..
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ten eerste is het bullshit dat lsd in je ruggenmerg blijft zitten das niet de reden voor flashbacks.

heb die dromen ook wel is gehad. Lsd op de raarste plekken terwijl k pas 1 klein lsd tripje gehad heb en dus eigenlijk helemaal niet weet hoe het is :P

Vaak dat ik mdma nam
ook wel is speed of coke terwijl ik speed bijvoorbeeld nog nooit gebruikt heb.
En precies zoals ik hier ergens boven ook las voel ik me als k wakker wordt ook anders.
Heel raar kan niet uitleggen.

Verder ben ik idd ook vaak bezig met een 'controleren' van mijn dromen. Dat intresseert me nogal. Het is me 2x gelukt om te beseffen dat ik droomde maar de 1e keer werd ik gelijk wakker en de 2e keer bijna gelijk. Alsnog best rare ervaring om te beseffen dat je droomt.
Ik heb nogal rare, speciale dromen dus ik zou ze graag onder controle hebben. Ik hoop dat het me op een dag volledig lukt :)
m
mellowLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb al zovaak over drugs gedroomd
goeie en slechte is wel normaal :)
1x heb ik gedroomd dak met een kom speed was aant wandele door het huis, en mijn mama vroeg wat is dat, waspoeder..
en toen werd ik wakker, rare dromen altijd over drugs :tearsofjoy:
W
Whatsreality?Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Kan mn dromen me bijna nooit herinneren maar weet er nog wel een. Ik zat aan het kerstdiner met mn familie en gezin, compleet strak van de XTC. Moest ik me helemaal inhouden omdat ze het niet mochten merken maar dat lukte natuurlijk niet :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."