Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDromen over drugs?

Dromen over drugs?

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
TrippyShit zei:
Verder ben ik idd ook vaak bezig met een 'controleren' van mijn dromen. Dat intresseert me nogal. Het is me 2x gelukt om te beseffen dat ik droomde maar de 1e keer werd ik gelijk wakker en de 2e keer bijna gelijk. Alsnog best rare ervaring om te beseffen dat je droomt.
Ik heb nogal rare, speciale dromen dus ik zou ze graag onder controle hebben. Ik hoop dat het me op een dag volledig lukt :)
Klik om te vergroten...

Als je echt helemaal weg wilt spacen/trippen moet je eens proberen bewust te blijven terwijl je in slaap valt. Kleine kans dat het lukt, maar het is wel eeerg vet.
Ik had het vannacht voor de 2e keer, man wat is dat toch vaag. Ik zat net op het randje van "wakker" zijn en dromen en ondertussen had ik ook al last van slaapverlamming. Ik voelde mezelf in 2 lichamen tegelijk zitten, maar welke van de 2 je echte of je droom lichaam is weet je niet, en al probeer je nog zo hard je spieren te bewegen het lukt gewoon niet, nouja, half niet want je voelt/ziet je arm bewegen en tegelijk voel je dat je muur vast ligt. Soms denk ik in mijn bed te liggen, soms zit ik in een stukje droom, en dan vervaagt het weer, of zie/voel ik meerdere dingen tegelijk door elkaar.

Owja, dit topic ging over drugs :P
ik heb ook een aantal keer gedroomd dat ik drugs nam, paddo's waren redelijk realistisch, ookal had ik toen nog nooit paddo's ervaren. Verder heb ik wel eens veel pillen op in mn droom, maar dat wou ik niet dus spugde ik ze weer uit, en dat herhaalde een paar keer.
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je droomt over dingen die je bewust of onbewust meemaakt en dan is dit dus niet meer dan logisch :wink:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb eens gedroomt dat ik een puur stickie aan het roken was met wat kameraden maar het vreemde was dat mijn zus er ineens bij kwam staan. In mijn droom probeerde ik toen om de joint te verstoppen zodat ze het ni zou zien.
Dit lukte niet echt en ze zag het maar vond het totaal niet erg. Toen keek ik de andere kant op en zag ik mijn ouders en zowat heel mijn familie een beetje verderop zitten.
Niemand vond het erg, integendeel, ze waren geïnteresseerd en vonden het fijn dat ik er goed mee kon omgaan en dat ik een toffe tijd had.
Ik dacht toen eerst nog dat ze een spelletje aan het spelen waren en dat ze ieder moment in woede konden uitbarsten maar dat gebeurde niet, ze meenden het.

Helaas was dat maar een droom... maar ik ben er soms wel een beetje mee bezig, daarom dat ik erover droomde wss. Ik zou het hun graag vertellen, ik wil hun alles vertellen maar dat gaat gewoon niet. Ze zouden het absoluut niet kunnen plaatsen en ik zou hun er alleen maar verdriet mee aandoen. Jammer met een grote K.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laatst een droom, over dat ik een pak wit poeder over me heen kreeg, en ineens een smeris voor me stond die zei : "je zit onder de drugs" toen schrok ik wakker. erg vaag.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik dagdroom soms over drugs :tongueout:
sNachts weet ik het eigenlijk ni :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik droom niet over drugs maar ik droom wel (heerlijk) met drugs
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik stop met smoken heb ik de raarste dromen :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
In mijn droom was ik vanacht aan het trippen. Ik stond in mijn woonkamer en kreeg allemaal LSD achtige visuals :P . Ik heb de laatste tijd dit steeds vaker.
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#9
dzN zei:
als ik stop met smoken heb ik de raarste dromen :grin:
Klik om te vergroten...

dit heb ik ook wel, meestal de 2e en 3e nacht nadat ik gestopt ben, dikwijls zijn het wel grappige dromen :grin:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Petrovic zei:
In mijn droom was ik vanacht aan het trippen. Ik stond in mijn woonkamer en kreeg allemaal LSD achtige visuals :P . Ik heb de laatste tijd dit steeds vaker.
Klik om te vergroten...

Hehe goed voor u :tongueout: moet je al geen trips meer kopen ^^
Of mss blijf je gewoon stilaan steken, moet je nooit meer trips kopen :P
Allesziens een financieel voordeel hé


:wave:
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Petrovic zei:
In mijn droom was ik vanacht aan het trippen. Ik stond in mijn woonkamer en kreeg allemaal LSD achtige visuals :P . Ik heb de laatste tijd dit steeds vaker.
Klik om te vergroten...



ja heb precies hetzelfde ik heb het ook vaker de laatste tijd
dat ik droom over drugsgebruiken en dat ik het ook voel zijn echt geweldige dromen ^^
ook had ik laatst gedroomd over een zelfverzonnen perfecte drugs
t waren zwarte pilletjes in een strip, en je had de visuals van lsd, het houden van gevoel van mdma, het speed effect van speed :tongueout:, en in je hoofd was je heel dromerig en was alles zo geweldig.
echt de perfecte drugs :P
m
miauwwwww!Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik droom vaak over xtc maar het werkt nooit in mn droom en zelfs in mn droom vraag ik aan mensen waarom werkt het niet ?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had een deal gesloten met Escobar die in Italië woonde. Hij had geklaagd dat hij het pakket nog niet ontvangen had en dat ik het nog niet vanaf mijn adres in Nederland had opgestuurd. Ik controleerde het pakket maar sneed per ongeluk een pakje coke open waardoor het postpakket vol losse coke zat. Ik proefde mijn zelf gemaakte pure coke om het te testen op kwaliteit.
Dit was de eerste keer dat ik het teste, omdat ik tijdens het productieproces geen coke gebruikte. Ik besloot de cocaïne, die nu plotseling in metalen bouten zat zelf bij Escobar langs te brengen aangezien ik toch om de hoek woonde.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leuk topic dit. Ik heb ze ook wel eens over het bekende witte poeder, maar de laatste is alweer even geleden. Grappig achteraf die rare of onlogische sprongen in een droom. Tijdens meestal wtf of wacht effe! Dat is eigen aan dromen natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."