#1
lsd

klopt, allerlij vreemde tintelingen en rare ideeën en eyecatchers om je heen...Drientje zei:Vergeet aub niet dat hallucineren niet alleen kleurtjes kijken en golfjes zien is. Ik wist ook niet dat het zo fysiek aanwezig zou zijn maar het is zo.KapiteinPinda zei:LSD en paddo's. hallucineren lijkt me wreed.
God de eerste keer dat ik paddo's op had was ik echt zwaar onder de indruk van hoe veel meer voelen het is, veel meer dan zien.
Ik vergeet het soms nog wel eens. Dan neem ik LSD en een uur later verbaas ik mezelf weer hoe fysiek het ook al weer is. Soms ben ik heel licht en dans ik in het rond en soms is lopen enorm moeilijk en voelt het alsof ik door een bak stroop heen loop en dan duurt een wandeling zoooooo lang. Eindeloos.cropp zei:klopt, allerlij vreemde tintelingen en rare ideeën en eyecatchers om je heen...Drientje zei:Vergeet aub niet dat hallucineren niet alleen kleurtjes kijken en golfjes zien is. Ik wist ook niet dat het zo fysiek aanwezig zou zijn maar het is zo.KapiteinPinda zei:LSD en paddo's. hallucineren lijkt me wreed.
God de eerste keer dat ik paddo's op had was ik echt zwaar onder de indruk van hoe veel meer voelen het is, veel meer dan zien.
PCP wil ik ook nog graag doen ja! Volgens mij is het in nederland echt onmogelijk om te vinden.G-J zei:1. LSD
2. PCP
3. DMT IV
Exceptional Insight zei:Als ik na 3 dagen wakker van de deeps aan het eind wat ghb neem, gaat mijn oogruis toch gekke dingen doen : DRabbithole zei:overalennergens zei:Graag zou ik nog eens LSD, GHB, 2CB, 2CI, DMT willen uitproberen. Eigenlijk gewoon alles waar je lekker van gaat hallucineren![]()
Dan zit je met GHB niet goed hoor.![]()
Vigilante zei:^Ik zou persoonlijk 2cb aanraden. Visuals en heeeel licht trippend. Zo kun je alvast wennen aan gekke dingen zien en hoe je geest daarop reageert![]()
Vigilante zei:Verder, als je er ooit aan begint, zorg ervoor dat je je angst overboord zet. Dit gaat makkelijker als je je zeker van je zaak voelt, inlezen, goed voorbereiden enz. Met angst trippen is imo geen goed idee.
Beeeb zei:Ik zou zoooooo graag een keertje echt willen trippen. Op paddoos of LSD ofzo.
Maar ik ben ook zooooo bang dat ik fout ga, dat het bij voorbaat al gedoemd is om te mislukken. Ik ben bang dat er deuren open gaan die beter gesloten kunnen blijven.
Maar wie weet, ooit als de tijd rijp is, ga ik een fatanstastische tripervaring meemaken. Zoiets moet je niet afdwingen of forceren. Ik ben de dertig ruimschoots gepasseerd, dus ik wacht mijn tijd wel af![]()
Beeeb
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."