#1
Voor 2009 hoop ik op een postpakket uit Afghanistan met daarin wat samples DOI, AET, 2C-T-7, TMA-2 en - los daarvan - binnenkort een eerste Ayahuasca-sessie.
Ik ben er klaarrrrrr voorrrrrr....![:hearteyes:]()
Ik ben er klaarrrrrr voorrrrrr....
Mmm, ik geef jou mijn zusje welDeranged zei:Ik wil alle drugs nog doen die ik bij Mindgamer rectaal in zou mogen brengen.
Immo zei:De combinatie 2cb/Speed/ghb binnenkort.
SittaMan zei:Omdat hij zich er al veel heeft over ingelezen en hij het effect wel eens wilt ervaren? ;pWacky zei:Chemical zei:Salvia, Dmt, Paddo's, truffels, lsd
Als je die allemaal nog niet gedaan hebt, heb je dan wel al eens getript ? (mescaline en wat RC's blijven nog over geloof ik he) En als je dat nog niet gedaan heb, hoe weet je dan dat je deze allemaal wil doen ?![]()
Hoe wist jij anders toen je nog nooit had getript dat jij voor de eerste keer wou trippen?
als je last van je maag krijgt van die ghb is de ph-waarde gewoon niet goedChris Pontius zei:Immo zei:De combinatie 2cb/Speed/ghb binnenkort.
Lijkt mij dan weer niets, van 2cb gaat me maag gek doen en van ghb ook. Grote kans dat ik alles onderkots tijdens die combo .
En dit is niet een flauwe verwijzing naar een paar weekenden geleden, dit lijkt mij persoonlijk echt niets :P .
Zou yeti het gedaan hebben?yeti zei:Een overdosis heroine.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."