Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wil je nog doen?

Welke drugs wil je nog doen?

872 antwoorden
108 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rabbithole zei:
:') :') :')

I'm off, dit is een verspilling van leestekens. Ja hoor jongen, jouw argumenten zijn feiten, blijf dat vooral geloven.
Klik om te vergroten...

Jammer als je niet eens de moeite wilt doen om opnieuw te gaan kijken naar wat er gezegd is, tenzij je net zo goedgelovig wilt blijven als ik in jouw ogen.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

:P
Klik om te vergroten...

Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. Dat is ook het enige 'doel' dat de mens is meegegeven: gelukkig zijn. Iemand zijn geloof kan een persoon heel gelukkig maken net als iemand die zijn geloof aan iemand anders overdraagt en hem gelukkiger maakt. Dus ik vind Alan Watts ne 'zieveraar' :tongueout: maar hangt ook van interpretatie af natuulijk.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
basecoke
heroine
morfine
nog andere benzo's
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Het is echt een ongelofelijke ervaring. Woorden komen niet eens in de buurt en ik ga er ook geen moeite voor doen als je denkt dat het jezelf gewoon een relaxt gevoel geven is zoals wiet of hero. Als jij naïef wil blijven mag dat. Maar de MDMA is heilig :grin: En níet verslavend. Hell no.

Muziek wordt zoveel malen mooier, daarvoor doe ik het alleen al :hearteyes: Het dringt helemaal binnen :grin: Je beseft waarom het leven en je vrienden zo mooi zijn, alle barrieres gaan weg, iedereen wordt lief :P

Ik vind de hele MDMA-ervaring trouwens ook een trip, daarom neem ik liever XTC. Dat heeft een minder hoog zweefteven-gehalte :grin:

Het is echt niet vergelijkbaar met coke of speed ofzo, dat kan ik je wel vertellen. Daar begon ik veel eerder mee en daar eindig ik kennelijk ook veel later mee :grin: MDMA is gewoon een mooie stof.
Klik om te vergroten...

Kijk iemand die het snapt.. :grin: :grin: :grin: :grin: Lekker bezig.

MDMA Best fucking feeling ever.. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fishhead0707 zei:
Kijk iemand die het snapt.. :grin: :grin: :grin: :grin: Lekker bezig.

MDMA Best fucking feeling ever.. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik kan natuurlijk niet ontkennen dat ik niet nieuwsgierig ben en het niet wil ervaren. Ik zie dat geweldige gevoel eerder als een valkuil (voor mij persoonlijk dan, hoeft niet voor iedereen zo te zijn).
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drugs zijn goed. :sunglasses:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
MDMA is helemaal geen valkuil :tearsofjoy: Kinder drugs.
Klik om te vergroten...

Ik bedoel het ook niet in de zin van verslaving ofzo. Ik ben iemand die als dat heel fijn is, dat wekelijks gaat doen tot ik negatieve gevolgend ervan ondervind. Zelfdiscipline staat helaas niet in mijn woordenlijst, daarom pas ik op met wat ik gebruik. Ik ben helaas wel fucking nieuwsgierig naar MDMA en wil gewoon alle voordelen en nadelen tegenover elkaar stellen voor ik beslis of ik het wil gebruiken of niet.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha, maar als je dat 1x genomen hebt voel je echt de drang niet om dat snel te herhalen hoor. Of trip jij 3x per week?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
tomz0r zei:
Drugs zijn goed. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

MDMA wel ja. :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
Haha, maar als je dat 1x genomen hebt voel je echt de drang niet om dat snel te herhalen hoor. Of trip jij 3x per week?
Klik om te vergroten...

Nee maar wel wekelijks. Niet altijd op hetzelfde natuurlijk. Maar ik ben er nog altijd niet uit of ik het wil proberen of niet. Het voelt voor mij gewoon niet juist aan..

En had jij geen hppd van mdma gekregen? Ik zou tripmiddelen echt vervloeken als ik dat daarvan zou hebben gekregen :P .
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Van LSD :P De HPPD van MDMA beperkt zich tot oogruis wat ik ook krijg van ketamine/speed/wiet trouwens :P
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Van LSD :P De HPPD van MDMA beperkt zich tot oogruis wat ik ook krijg van ketamine/speed/wiet trouwens :P
Klik om te vergroten...

Expert. :sunglasses:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
terug OT

1)mescaline
2)ayahuasca
3)mdma (al ben ik er nog atlijd niet uit)
4)vliegenzwam
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb me maar één keer voorgenomen om ergens naar op zoek te gaan. Dat is toen gelukt. Verder is alles "toevallig" voorbij gekomen. Er is niks meer waar ik "actief" benieuwd naar ben. Als ik toevallig wat nieuwe dingen tegenkom zal ik ze in de kast leggen en wellicht eens uitproberen.

M'n experimenteer fase is wel voorbij.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
spacelord zei:
terug OT

1)mescaline
2)ayahuasca
3)mdma (al ben ik er nog atlijd niet uit)
4)vliegenzwam
Klik om te vergroten...

Wel mooi dat je na de hele discussie MDMA toch weer op je lijstje zet. :wink:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fishhead0707 zei:
spacelord zei:
terug OT

1)mescaline
2)ayahuasca
3)mdma (al ben ik er nog atlijd niet uit)
4)vliegenzwam
Klik om te vergroten...

Wel mooi dat je na de hele discussie MDMA toch weer op je lijstje zet. :wink:
Klik om te vergroten...

MDMA is iets dat gewoon niet binnen mijn domein valt, natuurlijk reageer ik er dan eerder vijandig op, al probeerde ik dat niet te subjectief te doen wat uiteindelijk toch de bovenhand nam. Ketamine was voor mij ook een hele stap om eens te proberen, en vind dat ook het leukst te gebruiken als ik trip. Binnen een week of 2 misschien toch maar candyflippen, gewoon 1 keertje :hearteyes:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
spacelord zei:
Fishhead0707 zei:
spacelord zei:
terug OT

1)mescaline
2)ayahuasca
3)mdma (al ben ik er nog atlijd niet uit)
4)vliegenzwam
Klik om te vergroten...

Wel mooi dat je na de hele discussie MDMA toch weer op je lijstje zet. :wink:
Klik om te vergroten...

MDMA is iets dat gewoon niet binnen mijn domein valt, natuurlijk reageer ik er dan eerder vijandig op, al probeerde ik dat niet te subjectief te doen wat uiteindelijk toch de bovenhand nam. Ketamine was voor mij ook een hele stap om eens te proberen, en vind dat ook het leukst te gebruiken als ik trip. Binnen een week of 2 misschien toch maar candyflippen, gewoon 1 keertje :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Al zou ik je sterk afraden de eerste keer mdma te gaan candyflippen. Beter eerst solo mdma en dan later een keer candyflippen.

:wink:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fishhead0707 zei:
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Al zou ik je sterk afraden de eerste keer mdma te gaan candyflippen. Beter eerst solo mdma en dan later een keer candyflippen.
:wink:
Klik om te vergroten...

Ik wil het echt maar 1x doen :grin: gewoon in de comedown een lage dosis, lijkt me niet echt veel mis te kunnen gaan :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
spacelord zei:
Fishhead0707 zei:
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Al zou ik je sterk afraden de eerste keer mdma te gaan candyflippen. Beter eerst solo mdma en dan later een keer candyflippen.
:wink:
Klik om te vergroten...

Ik wil het echt maar 1x doen :grin:
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#20
spacelord zei:
Fishhead0707 zei:
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Al zou ik je sterk afraden de eerste keer mdma te gaan candyflippen. Beter eerst solo mdma en dan later een keer candyflippen.
:wink:
Klik om te vergroten...

Ik wil het echt maar 1x doen :grin: gewoon in de comedown een lage dosis, lijkt me niet echt veel mis te kunnen gaan :)
Klik om te vergroten...

Ik zou het niet doen hoor :rolleyes: ...


Nee, ik wens je nu alvast veel plezier :grin: en ben benieuwd wat je er van gaat vinden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."