Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug gaf jou het meest euforische gevoel?

Welke drug gaf jou het meest euforische gevoel?

185 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#1
gomega zei:
Ik ben niet de OP, maar heb er ook redelijk wat ervaring mee:

Het grootste nadeel is dat je erg snel tolerantie opbouwt en dat het lichamelijk erg verslavend is. Je moet er dus echt goed mee oppassen hoe vaak je het gebruikt. 2/3 keer per week wordt vaak als maximum gezegd volgens mij. Een ander nadeel is dat de inwerktijd erg lang is, je moet het dus echt al een paar uur van tevoren innemen. Ook kan het bij een hoge dosis leiden tot hoofdpijn en wat confusion. Verder kun je er een beetje duizelig/draaierig en misselijk van worden, voornamelijk bij hogere dosissen.
Klik om te vergroten...
Dank je wel! :)
Vind jij het voor herhaling vatbaar? iaw, was het een fijn middel voor je?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#2
Net phenibut besteld. Als iemand ervaringen over dit middel wil delen, heel welkom...
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
שמש zei:
Ik ben geïnteresseert in phenibut. Heb je ook negatieve kanten gezien van dit middel?

Ik las ook dat er een verschil zit tussen phenibut HCL en FAA. Is er ook een verschil in werking?
Klik om te vergroten...

Phenibut is een (heel) fijn middel. Een aantal nare effectjes zijn er wel. Niet heel veel, maar dit kan ook nog komen natuurlijk. Heb het nog niet extreem vaak gebruikt (+-10 keer). Een van de nadelen is dat het erg laxerend werkt. Je kan flink aan de schijterij gaan bij een redelijke dosis (1.5-3 gram). Verder word ik persoonlijk een beetje misselijk de dag/twee dagen na inname. Wel heel licht. Het duurt 4 tot 6 uur voordat je op je piek dit, en na een tijdje veranderd het effect naar meer benzo achtig. Het voelt als het energieke effect van alcohol, met een beetje MDMA & GHB, en het is weer zo angstremmend als een benzo. Het voelt bijna als een stimulant, ik heb altijd het gevoel dat ik niet kan slapen... maar op het moment dat je gaat liggen heb je het gevoel dat je niet meer kan bewegen. Heel grappig.

Het duurt echt erg lang.. zo'n 16 uur. Maar de eerste paar keer voel ik het bijna 2 dagen. Wakker worden op het spul voelt alsof je in gods handen licht... het meest uitgeruste gevoel ooit (niet te hoge dosis, anders brak).

Ik zou het echt niet vaker dan 1 keer per week doen, want dan werkt het na een tijdje niet meer. Eigenlijk eens per twee weken.

Nog verdere vragen?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stonologie zei:
Phenibut is een (heel) fijn middel. Een aantal nare effectjes zijn er wel. Niet heel veel, maar dit kan ook nog komen natuurlijk. Heb het nog niet extreem vaak gebruikt (+-10 keer). Een van de nadelen is dat het erg laxerend werkt. Je kan flink aan de schijterij gaan bij een redelijke dosis (1.5-3 gram). Verder word ik persoonlijk een beetje misselijk de dag/twee dagen na inname. Wel heel licht. Het duurt 4 tot 6 uur voordat je op je piek dit, en na een tijdje veranderd het effect naar meer benzo achtig. Het voelt als het energieke effect van alcohol, met een beetje MDMA & GHB, en het is weer zo angstremmend als een benzo. Het voelt bijna als een stimulant, ik heb altijd het gevoel dat ik niet kan slapen... maar op het moment dat je gaat liggen heb je het gevoel dat je niet meer kan bewegen. Heel grappig.

Het duurt echt erg lang.. zo'n 16 uur. Maar de eerste paar keer voel ik het bijna 2 dagen. Wakker worden op het spul voelt alsof je in gods handen licht... het meest uitgeruste gevoel ooit (niet te hoge dosis, anders brak).

Ik zou het echt niet vaker dan 1 keer per week doen, want dan werkt het na een tijdje niet meer. Eigenlijk eens per twee weken.

Nog verdere vragen?
Klik om te vergroten...
Klinkt als een heel fijn middel! Ben heel benieuwd. Ik ga het eerst puur gebruiken om te kijken hoe het me bevalt. Later evt in combinatie met zoiets als ALD-52. Word je niet suf (in je hoofd) van dit middel?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
שמש zei:
Klinkt als een heel fijn middel! Ben heel benieuwd. Ik ga het eerst puur gebruiken om te kijken hoe het me bevalt. Later evt in combinatie met zoiets als ALD-52. Word je niet suf (in je hoofd) van dit middel?
Klik om te vergroten...
Ik ga het over twee weken combineren met LSD, dit schijnt echt GE-WEL-DIG te zijn.. ben benieuwd. Lees maar eens wat rapporten van mensen over die combi. (reddit bijv.)

Je blijft juist extreem helder, en je word beter in de dingen die je doet. (Sport bijvoorbeeld). Kijk wel uit met alcohol en downers, die combineren in hoge dosis absoluut niet en zijn erg gevaarlijk. Ik zou niet meer dan 3 bier drinken met een gemiddelde dosis, en goed luisteren naar je lichaam. Beste gewoon niet doen.

Het schijnt de angst van trippen weg te halen, maar de diepte en intensiteit vele malen minder te beïnvloeden dan benzo's. Kijk wel uit, zo maak je psychedelica ook verslavend en er is een kans dat je niet meer zonder wilt trippen.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stonologie zei:
Ik ga het over twee weken combineren met LSD, dit schijnt echt GE-WEL-DIG te zijn.. ben benieuwd. Lees maar eens wat rapporten van mensen over die combi. (reddit bijv.)

Je blijft juist extreem helder, en je word beter in de dingen die je doet. (Sport bijvoorbeeld). Kijk wel uit met alcohol en downers, die combineren in hoge dosis absoluut niet en zijn erg gevaarlijk. Ik zou niet meer dan 3 bier drinken met een gemiddelde dosis, en goed luisteren naar je lichaam. Beste gewoon niet doen.

Het schijnt de angst van trippen weg te halen, maar de diepte en intensiteit vele malen minder te beïnvloeden dan benzo's. Kijk wel uit, zo maak je psychedelica ook verslavend en er is een kans dat je niet meer zonder wilt trippen.
Klik om te vergroten...
Je reply maakt me alvast blij
Ik ben gelukkig niet verslavingsgevoelig en trippen is iets wat ik heel weinig doe. Ik kan lang doen op één ervaring (jaren). In een bepaalde periode kan ik wel vaker achter elkaar trippen en het zou kunnen dat zo'n periode er aan zit te komen.

Mag ik vragen of je gevoelig bent voor angsten (tijdens of buiten het trippen)?
Ik heb zelf wat angstige ervaringen gehad op LSD maar dit is alweer decennia terug. Sindsdien alleen getript op paddestoelen en truffels, waarbij er helemaal geen angsten waren. Ik vermoed dat mijn angsten met LSD kwamen doordat ik te jong was (en mogelijk ook door het ontbreken van een bodyload welke ik bij psilocybine dragende middelen heel prettig vind). Alhoewel ik helaas moet toegeven dat ik sinds mijn LSD gebruik (en jeugd) ook angsten heb in het dagelijkse leven. Niets al te extreem (gebruik geen medicatie) maar genoeg om mijn plezier in het leven af en toe te dwarsbomen zeg maar. Vandaar mijn interesse in phenibut en- als therapeutisch middel LSD / ALD-52, evt gecombineerd met phenibut, om mijn angsten en evt depressies te doorbreken.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
שמש zei:
Je reply maakt me alvast blij
Ik ben gelukkig niet verslavingsgevoelig en trippen is iets wat ik heel weinig doe. Ik kan lang doen op één ervaring (jaren). In een bepaalde periode kan ik wel vaker achter elkaar trippen en het zou kunnen dat zo'n periode er aan zit te komen.

Mag ik vragen of je gevoelig bent voor angsten (tijdens of buiten het trippen)?
Ik heb zelf wat angstige ervaringen gehad op LSD maar dit is alweer decennia terug. Sindsdien alleen getript op paddestoelen en truffels, waarbij er helemaal geen angsten waren. Ik vermoed dat mijn angsten met LSD kwamen doordat ik te jong was (en mogelijk ook door het ontbreken van een bodyload welke ik bij psilocybine dragende middelen heel prettig vind). Alhoewel ik helaas moet toegeven dat ik sinds mijn LSD gebruik (en jeugd) ook angsten heb in het dagelijkse leven. Niets al te extreem (gebruik geen medicatie) maar genoeg om mijn plezier in het leven af en toe te dwarsbomen zeg maar. Vandaar mijn interesse in phenibut en- als therapeutisch middel LSD / ALD-52, evt gecombineerd met phenibut, om mijn angsten en evt depressies te doorbreken.
Klik om te vergroten...

Ik heb eigenlijk een best een angstloos leven gehad. Toch heb ik een aantal maanden terug een drugs geinduceerde angststoornis gekregen. Ik begon op mijn 15e met wiet, op 16 met alcohol en vlak nadat ik 17 werd deed ik voor het eerst truffels. Sindsdien best een aardig lijstje afgewerkt. Over een aantal weken ben ik 18.

De reden dat ik een angststoornis kreeg hangt van veel dingen af. Een half jaar geleden toen ik wiet rookte na een 2C-B trip, kreeg ik voor het eerst lichte visuals van wiet. Ik blowde toen al lange tijd dagelijks. Als jonge puber ging ik daar lekker mee door, en door de maanden heen is wiet veranderd naar een echte psychedelica. Als ik nu wiet rook is de headspace 5x zo heftig als 100ug LSD, en heb ik lichte, maar duidelijk visuals.

Ik hield erg van trippen en zag dit als een positief iets, zonder er bij stil te staan dat ik onderhand elke dag trip. Ik dacht dat wiet niet zo erg was om dagelijks te gebruiken, maar besefte niet dat er nu andere "regels" voor gelden. Hier ben ik de fout in gegaan. Na een tijd begon ik de dagen na wiet ook licht te trippen. Dit ging toen in een paar dagen weg, maar omdat ik toen eens in de paar dagen wiet rookte (was wel iets geminderd) had ik eigenlijk altijd visuals. Op dit moment heb ik de wereld al zo'n 6 maanden niet meer "normaal" gezien. Ook duurt het nu vele malen langer voordat de visuals afnemen. Na twee weken nuchter heb ik nogsteeds lichte visuals. Ik heb er geen last van maar het is niet iets om trots op te zijn. Dit heet HPPD, mogelijk heb je daar wel eens van gehoord.

Door al dit samen en in combinatie met een paar dagen slecht slapen kreeg ik opeens een gevoel van "bad gaan". Een soort angst om gek te worden of om in een negatieve gedachte loop te komen. Achteraf blijken dit heftige angstaanvallen te zijn. Het gekke is dat het niet samengaat met hoe ik mij voel. Als ik gezellig met vrienden aan het gamen ben krijg ik het opeens, en als ik super verdrietig ben niet. Dit was heel verwarrend. Ik kreeg hierdoor het gevoel dat ik het niet kon beïnvloeden. Ik ben hier voor naar de huisarts gegaan en die vertelde dat dit vaker voorkomt.

Op dit moment heb ik nog eens in de week een minuscule aanval, maar is het eigenlijk helemaal weg (als de eerste dag 100% is is dit 0.01%). Ik blow nu 1 keer per week, en dan meestal een paar trekjes. Het gekke is dat ik dus niet goed tegen wiet meer kan. Ik krijg bijna altijd veel angst, is het echt BIZAR mentaal en heftig. Nu komt het allergekste: bij psychedelica heb ik totaal 0 last. Sterker nog, de enige keer dat ik bad ben gegaan was maar een uurtje omdat ik in de comedown toch de domme keuze maakten om 0.05 gram wiet te roken. Ik raakte het gevoel van realiteit compleet kwijt, en ging 1000% harder hallucineren dan op mijn piek. Gelukkig hadden we benzo's bij ons.

Ook iets heel geks: sinds ik van wiet trip (/HPPD) is mijn tolerantie voor ALLE drugs naar beneden gegaan. Vroeger kon ik 10 gram roken en me helemaal prima voelen, en nu kan ik bad gaan van een 0.05gram wiet jointje. Echt bizar. Ik rook soms een paar poffen mee van een vriend, en dan ben ik stoneder dan hem, ook als hij de hele joint oprookt. Zelfs voor caffeine ben ik gevoeliger, ik ga malen van 1 kop koffie, echt heel raar.

Klinkt allemaal heel heftig, maar op het moment gaat het heel goed hoor! Het minderen van wiet heeft geholpen en ik heb over een paar weken een eigen kamer. Ik heb een relatie van een jaar, studeer met goede cijfers en word binnenkort teamleider bij de albert heijn (als ik daar überhaupt blij mee moet zijn). Angst heb ik niet meer en genieten kan ik nog gelukkig van normale psychedelica. Ik heb mij buiten wiet om eigenlijk altijd aan de regels gehouden die je bij drugs moet hanteren. Soms 2 keer in de maand trippen, soms maanden niet. Alcohol 1 keer in de twee weken, en uppers 1 keer per maand max (vaak vergeet ik ze ook nog). MDMA al een half jaar niet gebruikt, maar dat mis ik ook niet echt.

Wiet is verleden tijd.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stonologie zei:
Ik heb eigenlijk een best een angstloos leven gehad. Toch heb ik een aantal maanden terug een drugs geinduceerde angststoornis gekregen. Ik begon op mijn 15e met wiet, op 16 met alcohol en vlak nadat ik 17 werd deed ik voor het eerst truffels. Sindsdien best een aardig lijstje afgewerkt. Over een aantal weken ben ik 18.

De reden dat ik een angststoornis kreeg hangt van veel dingen af. Een half jaar geleden toen ik wiet rookte na een 2C-B trip, kreeg ik voor het eerst lichte visuals van wiet. Ik blowde toen al lange tijd dagelijks. Als jonge puber ging ik daar lekker mee door, en door de maanden heen is wiet veranderd naar een echte psychedelica. Als ik nu wiet rook is de headspace 5x zo heftig als 100ug LSD, en heb ik lichte, maar duidelijk visuals.

Ik hield erg van trippen en zag dit als een positief iets, zonder er bij stil te staan dat ik onderhand elke dag trip. Ik dacht dat wiet niet zo erg was om dagelijks te gebruiken, maar besefte niet dat er nu andere "regels" voor gelden. Hier ben ik de fout in gegaan. Na een tijd begon ik de dagen na wiet ook licht te trippen. Dit ging toen in een paar dagen weg, maar omdat ik toen eens in de paar dagen wiet rookte (was wel iets geminderd) had ik eigenlijk altijd visuals. Op dit moment heb ik de wereld al zo'n 6 maanden niet meer "normaal" gezien. Ook duurt het nu vele malen langer voordat de visuals afnemen. Na twee weken nuchter heb ik nogsteeds lichte visuals. Ik heb er geen last van maar het is niet iets om trots op te zijn. Dit heet HPPD, mogelijk heb je daar wel eens van gehoord.

Door al dit samen en in combinatie met een paar dagen slecht slapen kreeg ik opeens een gevoel van "bad gaan". Een soort angst om gek te worden of om in een negatieve gedachte loop te komen. Achteraf blijken dit heftige angstaanvallen te zijn. Het gekke is dat het niet samengaat met hoe ik mij voel. Als ik gezellig met vrienden aan het gamen ben krijg ik het opeens, en als ik super verdrietig ben niet. Dit was heel verwarrend. Ik kreeg hierdoor het gevoel dat ik het niet kon beïnvloeden. Ik ben hier voor naar de huisarts gegaan en die vertelde dat dit vaker voorkomt.

Op dit moment heb ik nog eens in de week een minuscule aanval, maar is het eigenlijk helemaal weg (als de eerste dag 100% is is dit 0.01%). Ik blow nu 1 keer per week, en dan meestal een paar trekjes. Het gekke is dat ik dus niet goed tegen wiet meer kan. Ik krijg bijna altijd veel angst, is het echt BIZAR mentaal en heftig. Nu komt het allergekste: bij psychedelica heb ik totaal 0 last. Sterker nog, de enige keer dat ik bad ben gegaan was maar een uurtje omdat ik in de comedown toch de domme keuze maakten om 0.05 gram wiet te roken. Ik raakte het gevoel van realiteit compleet kwijt, en ging 1000% harder hallucineren dan op mijn piek. Gelukkig hadden we benzo's bij ons.

Ook iets heel geks: sinds ik van wiet trip (/HPPD) is mijn tolerantie voor ALLE drugs naar beneden gegaan. Vroeger kon ik 10 gram roken en me helemaal prima voelen, en nu kan ik bad gaan van een 0.05gram wiet jointje. Echt bizar. Ik rook soms een paar poffen mee van een vriend, en dan ben ik stoneder dan hem, ook als hij de hele joint oprookt. Zelfs voor caffeine ben ik gevoeliger, ik ga malen van 1 kop koffie, echt heel raar.

Klinkt allemaal heel heftig, maar op het moment gaat het heel goed hoor! Het minderen van wiet heeft geholpen en ik heb over een paar weken een eigen kamer. Ik heb een relatie van een jaar, studeer met goede cijfers en word binnenkort teamleider bij de albert heijn (als ik daar überhaupt blij mee moet zijn). Angst heb ik niet meer en genieten kan ik nog gelukkig van normale psychedelica. Ik heb mij buiten wiet om eigenlijk altijd aan de regels gehouden die je bij drugs moet hanteren. Soms 2 keer in de maand trippen, soms maanden niet. Alcohol 1 keer in de twee weken, en uppers 1 keer per maand max (vaak vergeet ik ze ook nog). MDMA al een half jaar niet gebruikt, maar dat mis ik ook niet echt.

Wiet is verleden tijd.
Klik om te vergroten...

Dank voor dit verhaal.

Post-traumatische stress angst is een beetje als een wild dier zonder logica. Het kan een lichaamsherinnering zijn. Je plotseling angstig voelen zonder duidelijke reden of na slechts een kleine vingerwijzing naar iets wat je aan iets ouds herinnert. Omdat het lichaam een angstreactie heeft opgeslagen als herinnering zit er niet heel veel logica achter; het kan plotseling getriggerd worden. Beredeneringen helpen wat dat betreft niet veel. Wat je kan proberen is nieuwe lichaamsherinneringen aanmaken, op een zachte manier. Ik denk dat bepaalde medicatie, zoals phenibut daarbij kunnen helpen. Yoga heeft mij ook heel veel geholpen.

Minderen met wiet, of zelfs een tijdje helemaal stoppen kan idd heel goed zijn. Ik blow tegenwoordig maar heel weinig. Een klein pijpje per dag. Vroeger ook heel veel geblowt en ook dagelijks met diepe hashtrips (ogen dicht en hele reizen maken). Maar ik ben ook voor 10+ jaar helemaal gestopt.

Ik denk dat we heel zacht moeten zijn voor ons lichaam. Het is ons voertuig in deze wereld, of misschien beter gezegd, een soort lastdier dat soms een eigen wil heeft. Als we het mishandelen (door bijv overmatig drugsgebruik) kan het soms op hol slaan. En later, na de gebeurtenis, onverwachte / ongewenste dingen doen. Het kan in paniek raken terwijl we zelf rustig zijn. Het kan tijd kosten voordat dit vertrouwen hersteld is. Bij de één gaat dit sneller dan bij een ander.

Ik ervaar wiet/hash soms ook als een harddrug, afhankelijk van de dosering. Paranoïa en dergelijke heb ik het sterkst gevoeld op deze middelen. Eigenlijk nooit op coke, speed, opiaten, trip- of andere middelen; ook niet in hoge dosering. Behalve dus LSD, maar het is goed mogelijk dat ik toen ook onder invloed was van hash.

Helaas is het makkelijker om ergens een wond van op te lopen dan ervan te herstellen. Maar dat betekent niet dat je niet gewoon een fijn leven kan hebben met veel inspiratie en diepgang. Mogelijk zet deze ellende je juist aan tot verdieping, iets wat je vriend (die nergens last van heeft) misschien nooit zal bereiken. Ik heb zelf in elk geval nergens spijt van; mijn persoonlijke hindernissen hebben mij mede gebracht waar ik nu ben, en dat is goed. Ik heb het toevallig gisteren al gezegd in een ander topic, maar in de I-Tjing staat: Een ware meester kan iets maken van elk materiaal. Aan die zin heb ik zelf veel gehad. :)
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Ik vond het lastig om je te taggen met die tekens, maar zie boven voor mijn ‘ervaring’ dus. :wink: Het werkt niet voor iedereen, helaas, al ga ik er vanuit dat een totaal gebrek aan effect eerder uitzonderlijk is. Ik heb ook een keer een topic geopend op het forum omtrent mijn verbazing hierover, zal de link even zoeken.

* Edit: https://drugsforum.nl/threads/phenibut-geen-effect-ervaringen.61796/#post-1242672

Hopelijk doet het voor jou wel iets. :)
Klik om te vergroten...
4 gram is toch wel uitzonderlijk veel. Las dat er wordt aangeraden niet meer dan 2 gram te nemen https://bluecloud.org/phenibut-guide/
Alhoewel ik ook las dat @Jmths iets van 3 gram nam.

Hmm...

Maf dat het niet voor je werkte idd! Balen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
שמש zei:
Mogelijk zet deze ellende je juist aan tot verdieping, iets wat je vriend (die nergens last van heeft) misschien nooit zal bereiken. Ik heb zelf in elk geval nergens spijt van; mijn persoonlijke hindernissen hebben mij mede gebracht waar ik nu ben, en dat is goed.
Klik om te vergroten...

Wat leuk/mooi dat je dat zegt. Een vriend van mij heeft onlangs toevallig precies hetzelfde gekregen. Tegen hem zeg ik altijd als hij het er moeilijk mee heeft: wacht maar tot je er overheen bent, niks wat je nog onnodig bang maakt. Ik ben ook veel minder angstig dan ik al was, zelfs al was ik niet vaak angstig.

Hij had last van sociale angst, en nu bijna niet meer.

Dit, samen met alle andere positieve (maar vooral negatieve) ervaringen, maken mij tot wie ik ben.

Het was echt heel zwaar. Het voelde als een veel heftigere MDMA kater maar dan "altijd", en nu kom ik er dan toch sterker uit. Fijn dat je er ook geen spijt van hebt! Hopelijk helpt phenibut ook:)
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#11
שמש zei:
Vind jij het voor herhaling vatbaar? iaw, was het een fijn middel voor je?
Klik om te vergroten...
Zeker wel. Je kunt het ook voor meerdere dingen gebruiken wat erg fijn is. Bij een lage dosering is het ideaal voor het slapen om de volgende ochtend echt goed uitgerust wakker te worden. Bij een normale dosering werkt het een beetje stimulerend vind ik en raak je er wat opgewekt en wat socialer van. Bij een hoge dosering werkt het wat meer sederend en is de euforie/roes een stuk sterker aanwezig. De wat hogere doseringen kunnen ook ideaal zijn ter vervanging van alcohol (of om er voor te zorgen dat je maar twee biertjes hoeft te pakken voor die lekkere roes).

Ook kun je het goed combineren met ander middelen zoals psychedelica (en stimulanten, al is dat misschien niet heel geweldig voor je gezondheid) om de scherpe randjes er van af the halen en de bodyload wat te verzachten.
L
LavachequiritLid
01-01-2024, 00:00
#12
blackouts op LSD... ooh yes zeker wel, maar ik weet het ook niet zeker daarom noemen ze het denkik een blackout :grin:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
OxYcodon/Oxcycontin, de laatste fijngekauwd.
Oxcycontin is hetzelfde als oxcycodon, het verschil is dat Oxcycontin time release werkt.
Daar heb je niets aan.
Dus...fijnkauwen! Dan werkt hij volgens wens....
T
Timmetje197Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Trippen1999 zei:
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd naar de drug die jou het meest euforische gevoel gaf.

Persoonlijk heb ik alleen nog maar ervaring met xtc.
De eerste keer xtc had ik 2 pillen van 260mg per stuk genomen, ja niet slim maar godverdomme beste gevoel ooit :tongueout:.

Ik wil graag iets anders proberen dan xtc, maar het moet wel een drug zijn die een euforisch gevoel geeft, enige tips (buiten heroine en meth).

Kort gezegd: Enige drugs die je kan aanraden voor een thuis setting waar de dopamine lekker tekeer gaat in je hersenen, buiten xtc heroine en meth.

Fijn weekend
Klik om te vergroten...
Mdma
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#15
De alle eerste keer XTC dat was wel de beste en leukste ervaring!
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#16
6-APB. wooow wat een stof! 8 uur lang een constante euforie waar het bij xtc in golfjes komt
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
En deze stof staat bij mij op mijn verlanglijstje, ware het niet dat dit zo moeilijk en van een goede kwaliteit te krijgen is. (nee geen stiekeme vraag naar een vendor oid!)
Voorlopig neem ik echter niets.
Ik moet herstellen van de 3Meo dalt PCP .
Wat een opdonder geeft deze rc toch....
Deze rc is nu een absolute no go.
Die wil ik beslist niet meer.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wel aan. Toe maar. Wat een vijandigheid ineens.
Allereerst weet jij niet, hoe vaak, en hoe veel, ik de 3 Meo genomen heb
Dus vind ik de conclusie die jij kennelijk meent te kunnen trekken, uit een veel stommere kop te zijn ontsproten, dan die facie van mij, getuige namelijk, dat ik mijn ( meerdere, veel meerdere) research heb gedaan, dan dat jij kunt weten, en waaruit ik mijn eigen conclusie heb mogen en kunnen vaststellen, namelijk, het gaat hier om m ij n bevindingen. Niet die van jou.
Dat zijn namelijk veel meer keertjes geweest, dan dat jij meent te hebben kunnen vaststellen, hoor....
Erg stupide om zomaar zoiets te gaan roepen zonder eerst eens eea na te vragen. Goeiendag zeg....oordeel pas, als je alle feiten en omstandigheden van de betreffende gebeurtenissen kent!

Ik had je toch wel hoger ingeschat.
Ik heb me klaarblijkelijk vergist.
Wel aan. Dat kan natuurlijk.
Je kunt je namelijk nergens zó in vergissen, als in....mensen, ja. Zonder meer.

Nóg een punt.
Ik heb jou de vraag gesteld, in een andere kwestie, hoe jij erbij kwam, dat ik bang zou zijn voor moslims??
Die vraag aan mij is óók al niet geboren uit enig brein met enige laten we zeggen een weinig voorstelling vermogen ter zake. Nee.
Des te minder, omdat je tot nu toe na gelaten hebt, om daar eens een (zinnig) antwoord op te geven.

Maar nu, met jouw laatste uitspraken, ik begrijp nu dus, waarom niet.
Namelijk:
Iemand die zich op jouw manier ineens dusdanig dom profileert, tja. Wat zal ik er verder nog over zeggen eigenlijk.
Waar haal je eigenlijk deze houding en gedrag vandaan?
Is dit, omdat jij het koosnaampje hier hebt van "bad as junkie?" Of, omdat je al 4000 posts hier hebt?
Juist met betrekking op déze feiten, had ik tenminste respect voor een ander, verwacht...maar ja. Een foutieve verwachting...dus...
Op mijn vragen hier in deze post, geef ik dan zelf maar, de antwoorden...

1. Ik heb totaal géén angst voor moslims. Nee. Ik heb met nogal wat moslims voor hete vuren gestaan, trouwens óók met andere geloven, en geen van hen heeft mij reden gegeven tot bang zijn voor hen. Of het zouden mijn tegenstanders moeten zijn geweest.
Na wat ik in ongeveer 6 jaren in krijgsdienst heb meegemaakt, beste 8.6, ben ik niet meer zo gauw bang te krijgen....En ook niet boos oid.
Daar is veeel, veel meer voor nodig. Echt wel!
En 2. Ik zeg er verder dus niets meer over betreffende jouw reactie. Want dit is paarlen voor de zwijnen strooien. Zinloos. Nutteloos, ook.
Ach ja ... heb je nog eens de AWOB nagelezen. Ik denk eigenlijk het antwoord op deze laatste vraag, al te weten. Maar, laat maar verder. Het doet er niet toe.

Allora. Basta verder. Ik ga niet schelden, of iets indien aard.
Ik verlaag me daar niet toe.
Wat jou betreft, ik besteed aan jou geen enkele aandacht meer. 0,0!

An gard!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@Yceman224
De enige reden dat jij een slechte ervaring hebt gehad op 3MeO-PCP is omdat je met je stomme kop overgedoseerd hebt omdat je maar bij bleef pakken terwijl het met deze stof heel nauw komt. En als je dan ineens onverwacht tegen een hole aan zit (wat op zich helemaal geen probleem is voor de meeste mensen die disso's gebruiken) terwijl je daar nog nooit geweest bent kan ik me voorstellen dat je daar een beetje van schrikt.

Maar dat ligt dus niet aan de drug, dat ligt gewoon aan je eigen stommiteit en gebrek aan ervaring. Met 3MeO-PCP is helemaal niets mis zolang je weet op welk niveau je wil komen en je je aan de juiste dosering houdt, en dat vereist dus een weegschaal tot op de mg nauwkeurig bij beginners.

Verder vind ik het vreemd dat je denkt dat je daar van moet 'herstellen', je maakt jezelf zo maar wat wijs.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Welk spul is lekker ... 3 MMC?
Als upper doet het wel wat met je, ja...
Ik kreeg er tintelende vingertoppen van. Want het vernauwt de bloedvaten, en die bloedvaten van mij zijn idd niet meer wat ze zouden moeten zijn...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."