#1
Ik schrijf wel vaak tripreports; die dan een soort logboek worden. Maar 'gewoon' gebruik zoals wiet reken ik eerder in kosten per maand =p
Ja, en dan zet ik het schuifje hele dag aan, geef het een specifiek kleurtje en de naam van de drugs. Dan zie ik ook overzichtelijk in 1 maand wat ik gebruikt heb.Schrijf je het erin als een afspraak?
Gewoon in een Google document op Google Drive! Heb er een tabel van gemaakt met 5 rijen en vul daar datum, drug + hoeveelheid, met wie, reden voor gebruik en eventuele toevoegingen in. Misschien dat ik het overzet naar een excelbestandje zodra ik daar zin in heb, dan kan je er namelijk ook een draaitabel van maken. Als je echt heel veel/vaak gebruikt dan kan dat erg handig zijn als je wil filteren.Waar hou jij het in bij Salvia?
Ik wil het ook om die reden bijhouden, om bewust te zijn en blijven van m'n gebruik.
Same, drive is top..Gewoon in een Google document op Google Drive! Heb er een tabel van gemaakt met 5 rijen en vul daar datum, drug + hoeveelheid, met wie, reden voor gebruik en eventuele toevoegingen in. Misschien dat ik het overzet naar een excelbestandje zodra ik daar zin in heb, dan kan je er namelijk ook een draaitabel van maken. Als je echt heel veel/vaak gebruikt dan kan dat erg handig zijn als je wil filteren.
Hier dacht ik ook meteen aan, heb de app op mijn pc staan ergens maar ik ben de naam vergeten.Spoiler
Het standaard afwegen van al mijn drugs doe ik natuurlijk wel nog altijd.
Ik haal wel comfort uit het afwegen van de meeste drugs, ook keta en pep. Weten hoeveel je neemt en dus redelijk exact weten wat gaat komen maakt het fijner voor mij.Met alles? Er zijn zat drugs waarbij de dosering niet zo nauw hoeft en je het ook wel redelijk aanvoelt of je goed zit: wiet, keta, pep, coke, alcohol. Om er eens wat te noemen.
Absoluut, ik kan mij enorm ergeren aan mensen die hun amfetamine, ketamine en/of cocaïne niet afwegen.Met alles?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."