Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHou jij een logboek bij over je drugsgebruik?

Hou jij een logboek bij over je drugsgebruik?

53 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natozlato zei:
Dankjewel @Ganggang💯 ! Ik ga er morgen naar kijken. Is dit wel discreet?
Klik om te vergroten...
Geen dank. Of het discreet is weet ik niet, ik heb het van Reddit geplukt. Ik gebruik tegenwoordig zo weinig drugs dat ik het niet bij hou.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
Dankjewel @Ganggang💯 ! Ik ga er morgen naar kijken. Is dit wel discreet?
Klik om te vergroten...

Heb je die app al gedownload en ernaar gekeken? Ik ben wel benieuwd nl. Mijn lijstje in mn notes begint wel erg lang en onoverzichtelijk te worden 🙈
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb hem wel gedl, maar nog niet naar gekeken 🙈
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Heb hem wel gedl, maar nog niet naar gekeken 🙈
Klik om te vergroten...

Oke, dan heb ik nog ff geduld😜
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het niet eens meer bijgehouden vanaf januari 🙈
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb vorig jaar op de kalender bijgehouden wanneer ik drugs heb gebruikt. Om meer bewust te zijn van hoe vaak ik gebruik, om terug te kijken wanneer ik iets voor het laatst gehad heb, en wat de dosis was.
Ik schreef de beginletter van de drug bij de dag. Dit is natuurlijk niet erg discreet dus ben ik ermee gestopt.

Ik wil het niet op m'n laptop bijhouden want het duurt lang voordat die is opgestart.

Nu vroeg ik mij af of er een app is waarop je dit handig kan bijhouden?

Houden jullie een logboek bij? Welke methode gebruiken jullie?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik houd het bij in mn google calendar app
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Ik heb vorig jaar op de kalender bijgehouden wanneer ik drugs heb gebruikt. Om meer bewust te zijn van hoe vaak ik gebruik, om terug te kijken wanneer ik iets voor het laatst gehad heb, en wat de dosis was.
Ik schreef de beginletter van de drug bij de dag. Dit is natuurlijk niet erg discreet dus ben ik ermee gestopt.

Ik wil het niet op m'n laptop bijhouden want het duurt lang voordat die is opgestart.

Nu vroeg ik mij af of er een app is waarop je dit handig kan bijhouden?

Houden jullie een logboek bij? Welke methode gebruiken jullie?
Klik om te vergroten...
Sinds ik in therapie ben houd ik een dagboek bij van alles.. gebruik , misbruik , dagelijkse sleur , happyness, alles.
Ik voice record mezelf door de dag als er bepaalde gedachte rondgaat of als ik het moeilijk heb , of net niet.
En savonds bij men dagelijkse jointje zit ik in men chillhoekje in de "rookkamer" en vul ik alles in woorden in in een echt dagboek.
Enkel men vrouw mag hier in lezen , vaak overloop ik ook zo men dag met men vrouw.
Ookal heb ik een slechte dag gehad en je zou Vragen , hoe was je dag ? Antwoord ik simpel , goed , nix gebeurd vandaag.
Dus ik moet het wel bijhouden.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee, maar dit is eigenlijk best wel een goed idee. :) Vooral als je best wel frequent drugs en/of medicatie gebruikt kan het handig zijn om zoiets bij te houden.

Ik heb een tijd een migraine-app bijgehouden; zelfde idee. Zou niet weten of er een algemenere app bestaat wat als drugs/medicatiedagboek dienst zou kunnen doen.
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee dat niet, zolang ik maar weet wanneer de laatste keer was dat ik heb gebruikt.
Hou op partyflock wel bij welke feestjes ik ben geweest en gebruik ook alleen op feestjes.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb een tijdje een stoppen met roken app gebruikt. Daarin kon je precies zien wanneer je voor het laatst gerookt had.

Gebruik nu zo weinig harddrugs meer dat ik het wel kan onthouden.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee. Maar van xtc weet ik het exact.
2cb gebruik ik vaker. Maar niet wekelijks. Soms 2x in de maand, soms 2 maanden niet.
Misschien goed idee om het eens bij te houden :)
O
OlderPsyErLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik houd het bij op mijn telefoon in een afgeschermde notitie app van Samsung. Ik moet er dus eerst nog een code voor invoeren voor ik hem kan openen.

Daarin houd ik de datum, soort drug, dosering en een kleine beschrijving van het effect bij. Super handig, ik kijk regelmatig terug hoe het de vorige keer ook al weer zat met een bepaalde soort drug.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Natozlato zei:
Houden jullie een logboek bij?
Klik om te vergroten...

Neen, ik weet van buiten wanneer ik wat gebruikte, want om dat niet te weten gebruik ik niet genoeg (op alcohol enz na, maar daar heb je geen resistentie / 3 maanden regel om rekening mee te houden) en neem ook geen medicatie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."