#1
Geen dank. Of het discreet is weet ik niet, ik heb het van Reddit geplukt. Ik gebruik tegenwoordig zo weinig drugs dat ik het niet bij hou.Dankjewel @Ganggang💯 ! Ik ga er morgen naar kijken. Is dit wel discreet?
Geen dank. Of het discreet is weet ik niet, ik heb het van Reddit geplukt. Ik gebruik tegenwoordig zo weinig drugs dat ik het niet bij hou.Dankjewel @Ganggang💯 ! Ik ga er morgen naar kijken. Is dit wel discreet?
Dankjewel @Ganggang💯 ! Ik ga er morgen naar kijken. Is dit wel discreet?
Heb hem wel gedl, maar nog niet naar gekeken 🙈
Sinds ik in therapie ben houd ik een dagboek bij van alles.. gebruik , misbruik , dagelijkse sleur , happyness, alles.Ik heb vorig jaar op de kalender bijgehouden wanneer ik drugs heb gebruikt. Om meer bewust te zijn van hoe vaak ik gebruik, om terug te kijken wanneer ik iets voor het laatst gehad heb, en wat de dosis was.
Ik schreef de beginletter van de drug bij de dag. Dit is natuurlijk niet erg discreet dus ben ik ermee gestopt.
Ik wil het niet op m'n laptop bijhouden want het duurt lang voordat die is opgestart.
Nu vroeg ik mij af of er een app is waarop je dit handig kan bijhouden?
Houden jullie een logboek bij? Welke methode gebruiken jullie?
Houden jullie een logboek bij?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."