#1
Ik houd het niet bij.
Nooit gedaan, ook.
In mijn tijd van zwaar gebruiken zou ik er alleen maar extra depri van zijn geworden, en was het een encyclopedie zijn geworden die dikker zou zijn, dan de Dikke van Dale in 11 delen.
Nu gebruik ik bijna niets meer.
Nooit gedaan, ook.
In mijn tijd van zwaar gebruiken zou ik er alleen maar extra depri van zijn geworden, en was het een encyclopedie zijn geworden die dikker zou zijn, dan de Dikke van Dale in 11 delen.
Nu gebruik ik bijna niets meer.