#1
Met ketamine is het nogal lastig te vergeten hoeveel je precies hebt gebruikt als je net 2 uur lang in een hole hebt gezeten
Voor mij voelt dit vaak als egoïstisch, naïef en wenselijk denken.
Mensen die hun eten niet opeten vanwege kleinzielige redenen kan ik mij ook aan ergeren inderdaad.Kijk, snobby gedrag. Doe ik ook altijd met eten![]()
Ja, zie je roekeloos drugsgebruik als hetzelfde als het eten van een broodje kroket? Bijzonder.Even de mensen teleurgesteld aankijken die genieten van hun broodje kroket bij de lunch.
Sinds ik in therapie ben houd ik een dagboek bij van alles.. gebruik , misbruik , dagelijkse sleur , happyness, alles.Ik heb vorig jaar op de kalender bijgehouden wanneer ik drugs heb gebruikt. Om meer bewust te zijn van hoe vaak ik gebruik, om terug te kijken wanneer ik iets voor het laatst gehad heb, en wat de dosis was.
Ik schreef de beginletter van de drug bij de dag. Dit is natuurlijk niet erg discreet dus ben ik ermee gestopt.
Ik wil het niet op m'n laptop bijhouden want het duurt lang voordat die is opgestart.
Nu vroeg ik mij af of er een app is waarop je dit handig kan bijhouden?
Houden jullie een logboek bij? Welke methode gebruiken jullie?
Houden jullie een logboek bij?
Ik houd het bij in mn google calendar app
Ik houd het uitgebreid bij, voornamelijk vanwege m'n therapie, maar anders zou ik het ook wel bijgehouden hebben om bewuster te worden van hoeveel ik eigenlijk hoe frequent gebruik.
Ja, zie je roekeloos drugsgebruik als hetzelfde als het eten van een broodje kroket? Bijzonder.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."