Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdvies gevraagd omtrent drugs

Advies gevraagd omtrent drugs

97 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik zo de effecten van de 3mmc bekijk zou dit toch wel degelijk interessant zijn voor een avondje met z'n tweeën in de bar en/of nadien (indien het goed valt) een uitgaansgelegenheid (als dat weer eens open gaat) te bezoeken? Of sla ik hiermee de plank volkomen mis, kan natuurlijk ook, ik dacht te lezen dat je redelijk helder in je hoofd blijft van dit spul. Thuis is helaas écht geen optie, ik heb geen zin in confrontaties met kennis/familie die komen aanwaaien, kinderen, partner.. is het niet mij, dan wel m'n maat die zich dan ongemakkelijk kan gaan voelen.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#2
0t0lerance zei:
Als ik zo de effecten van de 3mmc bekijk zou dit toch wel degelijk interessant zijn voor een avondje met z'n tweeën in de bar en/of nadien (indien het goed valt) een uitgaansgelegenheid (als dat weer eens open gaat) te bezoeken? Of sla ik hiermee de plank volkomen mis, kan natuurlijk ook, ik dacht te lezen dat je redelijk helder in je hoofd blijft van dit spul. Thuis is helaas écht geen optie, ik heb geen zin in confrontaties met kennis/familie die komen aanwaaien, kinderen, partner.. is het niet mij, dan wel m'n maat die zich dan ongemakkelijk kan gaan voelen.
Klik om te vergroten...
Volgens mij moet jij met je maat op een weekend-trip. Of trip-weekend. Gewoon in zo’n huisje op een vakantie park of zoiets. Kun je gewoon even helemaal los en keer je daarna weer terug in je family life. Is niks mis mee, doe ik ook zo af en toe.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fyrckant zei:
Volgens mij moet jij met je maat op een weekend-trip. Of trip-weekend. Gewoon in zo’n huisje op een vakantie park of zoiets. Kun je gewoon even helemaal los en keer je daarna weer terug in je family life. Is niks mis mee, doe ik ook zo af en toe.
Klik om te vergroten...
Dat is wel een gaaf idee ja. Wie weet ik hou het in gedachte
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fyrckant zei:
Volgens mij moet jij met je maat op een weekend-trip. Of trip-weekend. Gewoon in zo’n huisje op een vakantie park of zoiets. Kun je gewoon even helemaal los en keer je daarna weer terug in je family life. Is niks mis mee, doe ik ook zo af en toe.
Klik om te vergroten...

Dan lijkt dit me de beste optie, of een hotelkamer ofzo.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maak gewoon een boswandeling terwijl je knetterhigh bent... The good old times :redheart:

Bij jouw beschrijving moet ik denken aan ketamine of de combinatie van phenitbut en DOC (zelf geen ervaring mee maar hoor daar positieve dingen over). Bij momenten kan ik mij op 10gr verse mexicaantjes / paddo's ook heerlijk euforisch en dankbaar voelen. MDMA zal ik een beetje mee oppassen, want dat kun je niet vaker dan 1x in de 3 maanden gebruiken en let heel goed op de dosis en zuiverheid van het middel.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat zou dan een lange boswandeling worden, overigens niet de beste tijd van het jaar. Overigens zit ik niet stil en blijf ik lezen over de middelen. Ik heb een vraag waar wellicht iemand ervaring mee heeft. Na wat speurwerk kwam ik op de term borax combo, kennelijk iets wat is blijven hangen, aangezien ik erover lees in posts van 6+ jaar geleden. Met combineren kwam ik ook dingen tegen waarbij hier de alarmbellen gingen rinkelen.. zogenaamde "alegria odorizer".. vervolgens zag ik iets wat ze supernova noemen.. een combinatie van 5-mapd, 3-mmc, 1p-LSD, 4-ho-met.. xtc/paddo's/lsd in 1? Bizar dat dat zomaar verkocht mag worden, volgens mij kan zo'n cocktail niet goed voor je zijn.. ik begrijp wel dat de mazen in de wet opgevuld worden. Maargoed, terug naar de borax combo.. wat mdma zou moeten nabootsen.. ik zag een soort pellets verkocht worden onder de naam 'Pink Star Pellets' een achthoekig pilletje, wat verdraait veel lijkt op de zgn borax combinatie. Op het forum ben ik al een ander draadje tegengekomen over iets soortgelijks, na wat snuffelen blijkt dit pilletje onder diverse namen verkocht te worden.. Borax Molly.. NeXTC.. Mixpellets Xplore.. Pink Star.. in ieder geval een combinatie van 70mg 5-mapb, 20mg 2-fma en 2mg 5-meo-mipt. Aangezien XTC niet op mn pad zal kopen en er vroeg of laat een verbod op alle research chemicals komt.. vroeg ik me af zoiets de moeite waard is in huis te halen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
0t0lerance zei:
in ieder geval een combinatie van 70mg 5-mapb, 20mg 2-fma en 2mg 5-meo-mipt. Aangezien XTC niet op mn pad zal kopen en er vroeg of laat een verbod op alle research chemicals komt.. vroeg ik me af zoiets de moeite waard is in huis te halen.
Klik om te vergroten...
Hoi @0t0lerance , volgens mij valt er genoeg plezier te beleven aan de reguliere drugs en RC's die we hebben. Als je je goed inleest en wat ervaring hebt kun je experimenteren met combinaties waarvan bekend is dat ze niet al te riskant zijn. Om nu zomaar dit soort mixen te gaan kopen omdat het toevallig beschikbaar is lijkt me heel onverstandig om dat soort pre-made mixjes zomaar naar binnen te gooien. Ik vind het eigenlijk ook echt ongepast dat dit uberhaupt verkrijgbaar is.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
0t0lerance zei:
Dat zou dan een lange boswandeling worden, overigens niet de beste tijd van het jaar. Overigens zit ik niet stil en blijf ik lezen over de middelen. Ik heb een vraag waar wellicht iemand ervaring mee heeft. Na wat speurwerk kwam ik op de term borax combo, kennelijk iets wat is blijven hangen, aangezien ik erover lees in posts van 6+ jaar geleden. Met combineren kwam ik ook dingen tegen waarbij hier de alarmbellen gingen rinkelen.. zogenaamde "alegria odorizer".. vervolgens zag ik iets wat ze supernova noemen.. een combinatie van 5-mapd, 3-mmc, 1p-LSD, 4-ho-met.. xtc/paddo's/lsd in 1? Bizar dat dat zomaar verkocht mag worden, volgens mij kan zo'n cocktail niet goed voor je zijn.. ik begrijp wel dat de mazen in de wet opgevuld worden. Maargoed, terug naar de borax combo.. wat mdma zou moeten nabootsen.. ik zag een soort pellets verkocht worden onder de naam 'Pink Star Pellets' een achthoekig pilletje, wat verdraait veel lijkt op de zgn borax combinatie. Op het forum ben ik al een ander draadje tegengekomen over iets soortgelijks, na wat snuffelen blijkt dit pilletje onder diverse namen verkocht te worden.. Borax Molly.. NeXTC.. Mixpellets Xplore.. Pink Star.. in ieder geval een combinatie van 70mg 5-mapb, 20mg 2-fma en 2mg 5-meo-mipt. Aangezien XTC niet op mn pad zal kopen en er vroeg of laat een verbod op alle research chemicals komt.. vroeg ik me af zoiets de moeite waard is in huis te halen. Onder het mom wat in het vat zit, verzuurt niet.
Klik om te vergroten...
Het zal vast wel werken, maar zoals je zelf al aanvoelt brengt zo'n combinatie extra risico's met zich mee. Er is al heel weinig bekend over de gezondheidseffecten van de individuele drugs, laat staan over de combinatie ervan. Als er iets misgaat weet je ook helemaal niet waar het hem nou in zit.

Ik zou hier niet aan beginnen. Als je naar een MDMA-vervanger zoekt zou 5-MAPB prima moeten zijn. Als je een ander effect wil, zijn er andere dingen om te proberen maar ik zou dit niet in zulke vage combinaties doen.

Tot slot is zo'n verbod er echt niet van de ene op de andere dag. Je kan als dat eraan zit te komen altijd nog een voorraad halen van wat je maar wil. Maar ik zou dan individuele stoffen halen. Mocht je dan toch het risico willen nemen een combinatie te maken, kan je in ieder geval zelf de hoeveelheden bepalen. Maar nogmaals, ik raad geen combinaties aan, en zeker niet van meerdere stimulanten.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je het XTC/MDMA gevoel wil, dan kan je het beste gewoon 5-MAPB inslaan van de RC’s. Of 6-APB maar die is wel wat lastiger te vinden, alleen hij is er wel.

Met beide van deze kun je heel veel plezier beleven en komen het dichtste bij MDMA, al dan niet gelijk aan MDMA.

Als ik niet aan MDMA kon komen en ook niet met een dealer zou kunnen afspreken dan was ik 100% voor deze stofjes gegaan. Sterker nog, als ik naar een festival ga, dan neem ik niet eens meer MDMA, maar 6-APB. De grote RC ban laat nog wel even op zich wachten, maar als je een voorraadje van 1 van deze hebt (of beide) dan zit je helemaal goed.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ik heb ook wel even zitten lezen erover hoor, uiteraard schrok ik ook van de cocktails die verkrijgbaar zijn @Eik , reguliere drugs kan ik verder niet aan komen (helaas) en de cocktails waag ik mij voor geen goud aan. Maargoed, ik ben wel benieuwd of er toevallig een proefkonijn is geweest die dit (de pink star tablet) heeft geprobeerd. @KlaasVaak, helemaal mee eens hoor, ik zou zeggen dat een idee van 6 jaar geleden een stille dood sterft als er geen animo voor is, de tripreports die ik hierover zijn ook vrij oppervlakkig.. verder ga ik niks zelf los kopen en combineren, laat een ander maar wat testen, maar ik ben wel benieuwd of er iemand is geweest die dit heeft geprobeerd. maar wellicht gewoon het beste om 5-MAPB te proberen en het daarbij te laten voor de 'XTC' ervaring. (zoals @HierEnDaarEenFuifje aangeeft.. 6-APB duurt mij veel te lang, zoek echt iets wat 4-6 uur werkt.. de 2-fma in de pink star is dan ook niet echt verstandig, geen zin om naar het plafond te staren.. ik ben al gevoelig voor stimulanten, van een stukje chocola (theobromine) kan ik al wakker liggen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
0t0lerance zei:
maar wellicht gewoon het beste om 5-MAPB te proberen en het daarbij te laten voor de 'XTC' ervaring.
Klik om te vergroten...
Ik vond zelf 6-APB een prima "vervanger" voor MDMA. Duurt wel 2 keer zo lang en er is minder onderzoek naar gedaan. De effecten (en kater) waren nagenoeg identiek voor mij.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
0t0lerance zei:
Ja ik heb ook wel even zitten lezen erover hoor, uiteraard schrok ik ook van de cocktails die verkrijgbaar zijn @Eik , reguliere drugs kan ik verder niet aan komen (helaas) en de cocktails waag ik mij voor geen goud aan. Maargoed, ik ben wel benieuwd of er toevallig een proefkonijn is geweest die dit (de pink star tablet) heeft geprobeerd. @KlaasVaak, helemaal mee eens hoor, ik zou zeggen dat een idee van 6 jaar geleden een stille dood sterft als er geen animo voor is, de tripreports die ik hierover zijn ook vrij oppervlakkig.. verder ga ik niks zelf los kopen en combineren, laat een ander maar wat testen, maar ik ben wel benieuwd of er iemand is geweest die dit heeft geprobeerd. maar wellicht gewoon het beste om 5-MAPB te proberen en het daarbij te laten voor de 'XTC' ervaring. (zoals @HierEnDaarEenFuifje aangeeft.. 6-APB duurt mij veel te lang, zoek echt iets wat 4-6 uur werkt.. de 2-fma in de pink star is dan ook niet echt verstandig, geen zin om naar het plafond te staren.. ik ben al gevoelig voor stimulanten, van een stukje chocola (theobromine) kan ik al wakker liggen.
Klik om te vergroten...
Zou het inderdaad bij de 5-MAPB houden. Als je dan later nog eens iets heel anders wil proberen kan je ook bij de psychedelica kijken.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iemand ervaring met het gebruik van 3mmc of 5-mapd tijdens het kijken van een actiefilm? Horeca is voorlopig nog dicht.. zie het voorlopig nog niet gebeuren dat er ook maar iets open gaat, maar ik zie dat de film 'Monster Hunter' eraan komt.. geen idee of het wat is, actiefilm met monsters die afgeslacht worden.. maar lijkt me wel wat spectaculairder met iets op.. om wat extra 'jus' toe te voegen aan een film. Volgens mij is 3mmc geen goede keus kijkend naar de effecten.. als ik een beetje google over MDMA i.c.m films zie ik toch wel wat fantasie franchises voorbij komen. Wie weet een leuk idee met 5-mapd?
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
0t0lerance zei:
Iemand ervaring met het gebruik van 3mmc of 5-mapd tijdens het kijken van een actiefilm? Horeca is voorlopig nog dicht.. zie het voorlopig nog niet gebeuren dat er ook maar iets open gaat, maar ik zie dat de film 'Monster Hunter' eraan komt.. geen idee of het wat is, actiefilm met monsters die afgeslacht worden.. maar lijkt me wel wat spectaculairder met iets op.. om wat extra 'jus' toe te voegen aan een film. Volgens mij is 3mmc geen goede keus kijkend naar de effecten.. als ik een beetje google over MDMA i.c.m films zie ik toch wel wat fantasie franchises voorbij komen. Wie weet een leuk idee met 5-mapd?
Klik om te vergroten...
Wellicht is 5-MeO-MiPT (Moxy) wel interessant. Voor een psychedelisch middel behoorlijk stimulerend.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
0t0lerance zei:
Iemand ervaring met het gebruik van 3mmc of 5-mapd tijdens het kijken van een actiefilm? Horeca is voorlopig nog dicht.. zie het voorlopig nog niet gebeuren dat er ook maar iets open gaat, maar ik zie dat de film 'Monster Hunter' eraan komt.. geen idee of het wat is, actiefilm met monsters die afgeslacht worden.. maar lijkt me wel wat spectaculairder met iets op.. om wat extra 'jus' toe te voegen aan een film. Volgens mij is 3mmc geen goede keus kijkend naar de effecten.. als ik een beetje google over MDMA i.c.m films zie ik toch wel wat fantasie franchises voorbij komen. Wie weet een leuk idee met 5-mapd?
Klik om te vergroten...

Truffels raad ik dan nog sneller aan dan 3mmc.
Met 3mmc zul je nauwelijks iets zien van fe film omdat je niet gefocust stil kan blijven zitten.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#16
0t0lerance zei:
Bij deze mn eerste ervaring met 3mmc:

08:23 - 1x 150mg
08:43 - gevoel alsof er iets bovenop je hoofd zit
08:56 - muziek klinkt nog niet mooier dan het is, lijk wel iets op te komen, wellicht verbeeld ik het mij
09:37 - nog niks..
10:02 - nog niks..
10:14 - er lijkt iets op te komen, beetje droge ogen (lenzen)
10-23 - volgens mij gebeurd er wel wat, alsof je in een karretje zit van een kinderachtbaan en die gaat bewegen.. alsof je ‘naar voren’ gaat
10:32 - er is duidelijk iets gaande - muziek is iets aangenamer, lichte rilling door het lichaam bij het luisteren
10:36 - ogen zijn droog
10:40 - lekker relaxt gevoel, scherp, beetje alsof je goed uitgeslapen bent en een dubbele espresso achterover hebt geslagen, beetje dat opgepepte gevoel alsof je klaar bent voor de dag
10:44 - Keltec - dance the way I am, opbouwende muziek klinkt alsof je meegesleurd word in t nummer. serieus gezicht, beetje boze blik
10:47 - Dj BoozyWoozy - Party Affair, samengeknepen billen lekker met je gezicht meebewegen, koude handjes
10:52 - New kids turbo - wel ok, maar niet geweldig, pupillen normaal, wellicht ietsiepietsie verwijdt maar valt niet op
10:56 - Lekker aan t werk ondertussen, gaat prima, beetje muziek, wel snel afgeleid met wat ik aan t doen ben
11:05 - D-Sturb & Sefa - Nothing like the oldschool, beseft me opeens dat mn bose koptelefoon nog in de lader ligt. Ding op mn kop, tering, lekker deuntje.. iets te snel voor mn gevoel, zoek een ander nummer.
11:09 - geen zin om muziek op te zoeken.. YouTube: WOW WOW 2018 | The Q-dance Hardstyle Top 10.
11:10 - visueel verandert er overigens niks, beetje met mn been aan het heen en weer wiebelen. Continue billen knijpen
11:18 - pupil ziet er weer wat normaler uit
11:26 - D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour.. Lijkt alsof we wat kalmer zijn, geen rillingen meer bij een opbouwend nummer
11:39 - Kronis - Victory - trillend beentje is gestopt, muziek klikt nog steeds oké, maar wel al iets minder. Lichte teleurstelling passeert mn gedachte terwijl het nummer aan het opbouwen is.
11:43 - Public Enemies & E-Life - The Incredible - klinkt niet uitzinnig goed, lijkt alsof we weer aan t afbouwen zijn.
11:50 - geen zin meer om wat hardere nummers te luisteren of iets te zoeken.. zet radio maar op.
11:54 - Een soort rustige vibe, alsof je heel langzaam met de auto afremt
12:10 - Koud, beetje wazig, alsof je net je bed uit stapt, merk dat ik wel trek heb in een bak koffie, heb vandaag nog geen koffie op.
12:16 - Voel me best weer normaal, geen behoefte om muziek te luisteren eigenlijk, gewoon verder met werk.. beetje het effect alsof je in een boot hebt gezeten en nog heel lichtjes aan het naschommelen bent

Eerste indruk: al met al ben ik er niet echt van onder de indruk, wel leuk voor muziek luisteren, maar om nou te zeggen dat dit is wat ik ervan had verwacht.. totaal niet, ik had er véél meer van verwacht. Zin om bij te pakken heb ik overigens niet, de piek was zo voorbij, van 10:40 tot 11:10.. dat is slechts een half uurtje.
Klik om te vergroten...
Had je ook geen 5mapb besteld? Die gaat je erg bekoren als je euforie en controle zoekt. Het is de perfecte drug voor gezellig thuis. Als je niet te hoog doseert duurt het ook niet zo lang (3-5 uur). Lees je eerst wel goed in over de dosissen en dergelijke. En start met een kleine dosis. Bij pakken kan altijd, andersom is het moeilijk :wink:. Hieronder een link naar wat meer informatie omtrent 5mapb.

Oh, en wacht best nog een tijdje. 3mmc werkt - zoals mdma en 5mapb - ook wat in op je serotonines (en niemand weet precies in welke mate...). Het is dus gezonder om die 5mapb binnen een paar maanden te gebruiken. Veel plezier!

psychonautwiki.org

5-MAPB

5-(2-methylaminopropyl)benzofuran (abbreviated 5-MAPB) is a synthetic entactogen of the substituted benzofuran class of chemicals, which are known to produce euphoric, entactogenic, stimulating and mildly hallucinogenic effects. These include such MDA-inspired substances as 5-APB, 6-APB and...
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij deze mn eerste ervaring met 3mmc:

08:23 - 1x 150mg
08:43 - gevoel alsof er iets bovenop je hoofd zit
08:56 - muziek klinkt nog niet mooier dan het is, lijk wel iets op te komen, wellicht verbeeld ik het mij
09:37 - nog niks..
10:02 - nog niks..
10:14 - er lijkt iets op te komen, beetje droge ogen (lenzen)
10-23 - volgens mij gebeurd er wel wat, alsof je in een karretje zit van een kinderachtbaan en die gaat bewegen.. alsof je ‘naar voren’ gaat
10:32 - er is duidelijk iets gaande - muziek is iets aangenamer, lichte rilling door het lichaam bij het luisteren
10:36 - ogen zijn droog
10:40 - lekker relaxt gevoel, scherp, beetje alsof je goed uitgeslapen bent en een dubbele espresso achterover hebt geslagen, beetje dat opgepepte gevoel alsof je klaar bent voor de dag
10:44 - Keltec - dance the way I am, opbouwende muziek klinkt alsof je meegesleurd word in t nummer. serieus gezicht, beetje boze blik
10:47 - Dj BoozyWoozy - Party Affair, samengeknepen billen lekker met je gezicht meebewegen, koude handjes
10:52 - New kids turbo - wel ok, maar niet geweldig, pupillen normaal, wellicht ietsiepietsie verwijdt maar valt niet op
10:56 - Lekker aan t werk ondertussen, gaat prima, beetje muziek, wel snel afgeleid met wat ik aan t doen ben
11:05 - D-Sturb & Sefa - Nothing like the oldschool, beseft me opeens dat mn bose koptelefoon nog in de lader ligt. Ding op mn kop, tering, lekker deuntje.. iets te snel voor mn gevoel, zoek een ander nummer.
11:09 - geen zin om muziek op te zoeken.. YouTube: WOW WOW 2018 | The Q-dance Hardstyle Top 10.
11:10 - visueel verandert er overigens niks, beetje met mn been aan het heen en weer wiebelen. Continue billen knijpen
11:18 - pupil ziet er weer wat normaler uit
11:26 - D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour.. Lijkt alsof we wat kalmer zijn, geen rillingen meer bij een opbouwend nummer
11:39 - Kronis - Victory - trillend beentje is gestopt, muziek klikt nog steeds oké, maar wel al iets minder. Lichte teleurstelling passeert mn gedachte terwijl het nummer aan het opbouwen is.
11:43 - Public Enemies & E-Life - The Incredible - klinkt niet uitzinnig goed, lijkt alsof we weer aan t afbouwen zijn.
11:50 - geen zin meer om wat hardere nummers te luisteren of iets te zoeken.. zet radio maar op.
11:54 - Een soort rustige vibe, alsof je heel langzaam met de auto afremt
12:10 - Koud, beetje wazig, alsof je net je bed uit stapt, merk dat ik wel trek heb in een bak koffie, heb vandaag nog geen koffie op.
12:16 - Voel me best weer normaal, geen behoefte om muziek te luisteren eigenlijk, gewoon verder met werk.. beetje het effect alsof je in een boot hebt gezeten en nog heel lichtjes aan het naschommelen bent

Eerste indruk: al met al ben ik er niet echt van onder de indruk, wel leuk voor muziek luisteren, maar om nou te zeggen dat dit is wat ik ervan had verwacht.. totaal niet, ik had er véél meer van verwacht. Zin om bij te pakken heb ik overigens niet, de piek was zo voorbij, van 10:40 tot 11:10.. dat is slechts een half uurtje.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
0t0lerance zei:
Bij deze mn eerste ervaring met 3mmc:

08:23 - 1x 150mg
08:43 - gevoel alsof er iets bovenop je hoofd zit
08:56 - muziek klinkt nog niet mooier dan het is, lijk wel iets op te komen, wellicht verbeeld ik het mij
09:37 - nog niks..
10:02 - nog niks..
10:14 - er lijkt iets op te komen, beetje droge ogen (lenzen)
10-23 - volgens mij gebeurd er wel wat, alsof je in een karretje zit van een kinderachtbaan en die gaat bewegen.. alsof je ‘naar voren’ gaat
10:32 - er is duidelijk iets gaande - muziek is iets aangenamer, lichte rilling door het lichaam bij het luisteren
10:36 - ogen zijn droog
10:40 - lekker relaxt gevoel, scherp, beetje alsof je goed uitgeslapen bent en een dubbele espresso achterover hebt geslagen, beetje dat opgepepte gevoel alsof je klaar bent voor de dag
10:44 - Keltec - dance the way I am, opbouwende muziek klinkt alsof je meegesleurd word in t nummer. serieus gezicht, beetje boze blik
10:47 - Dj BoozyWoozy - Party Affair, samengeknepen billen lekker met je gezicht meebewegen, koude handjes
10:52 - New kids turbo - wel ok, maar niet geweldig, pupillen normaal, wellicht ietsiepietsie verwijdt maar valt niet op
10:56 - Lekker aan t werk ondertussen, gaat prima, beetje muziek, wel snel afgeleid met wat ik aan t doen ben
11:05 - D-Sturb & Sefa - Nothing like the oldschool, beseft me opeens dat mn bose koptelefoon nog in de lader ligt. Ding op mn kop, tering, lekker deuntje.. iets te snel voor mn gevoel, zoek een ander nummer.
11:09 - geen zin om muziek op te zoeken.. YouTube: WOW WOW 2018 | The Q-dance Hardstyle Top 10.
11:10 - visueel verandert er overigens niks, beetje met mn been aan het heen en weer wiebelen. Continue billen knijpen
11:18 - pupil ziet er weer wat normaler uit
11:26 - D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour.. Lijkt alsof we wat kalmer zijn, geen rillingen meer bij een opbouwend nummer
11:39 - Kronis - Victory - trillend beentje is gestopt, muziek klikt nog steeds oké, maar wel al iets minder. Lichte teleurstelling passeert mn gedachte terwijl het nummer aan het opbouwen is.
11:43 - Public Enemies & E-Life - The Incredible - klinkt niet uitzinnig goed, lijkt alsof we weer aan t afbouwen zijn.
11:50 - geen zin meer om wat hardere nummers te luisteren of iets te zoeken.. zet radio maar op.
11:54 - Een soort rustige vibe, alsof je heel langzaam met de auto afremt
12:10 - Koud, beetje wazig, alsof je net je bed uit stapt, merk dat ik wel trek heb in een bak koffie, heb vandaag nog geen koffie op.
12:16 - Voel me best weer normaal, geen behoefte om muziek te luisteren eigenlijk, gewoon verder met werk.. beetje het effect alsof je in een boot hebt gezeten en nog heel lichtjes aan het naschommelen bent

Eerste indruk: al met al ben ik er niet echt van onder de indruk, wel leuk voor muziek luisteren, maar om nou te zeggen dat dit is wat ik ervan had verwacht.. totaal niet, ik had er véél meer van verwacht. Zin om bij te pakken heb ik overigens niet, de piek was zo voorbij, van 10:40 tot 11:10.. dat is slechts een half uurtje.
Klik om te vergroten...
verspil je tijd niet aan dit middel zou ik zeggen..
van alles wat ik gelezen heb is mdma veel meer wat je zoekt.

1608033980689.png

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."